Citat:
Ursprungligen postat av
PAC12
Ratt aktuell bild sliddjuret + intervju.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=5995731
Betvivlar att hon ar civilekonom, tog man examen innan 2007 var det bara dom med examen fran HHS som fick anvanda den titeln. Och inte fan gar man dar och knegar for Kling och Klang.
Sedan ar hon sannolikt lekmannarevisor. Inte godkand eller auktoriserad. Vilken idiot som helst kan titulera sig som revisor.
Lite lustigt med en kvinnlig polis som forskonar sina titlar och jagar bedragare.
Hon hade en profil pa LinkedIn men den har hon tagit bort. Skall se om jag kan hitta en cachad version.
"sliddjuret" förlåt men vem uttrycker sig så? Det får mig att tänka att det måste vara en sexuellt frustrerad man i 20 års åldern som haft en dålig erfarenhet av det andra könet i hela sitt liv både av sin mamma och tjejer som nobbat honom.
Sedan har jag en stark känsla av att både "offret" och "gm" har upptäckt den här tråden och antingen skriver de själva eller så ber de en vän att skriva å deras vägnar.
Är det så att Pernillas vardag blir påverkad av besöksförbudet hon har kan jag förstå att hon bestrider det men annars är det väl bara att strunta i det? Om det nu är så att Tomas är våldsam mot henne är väl besöksförbudet en bra grej för då kan väl inte han kontakta henne heller?
Min personliga åsikt är att Pernilla verkar vara lite väl på medans Tomas verkar vara lite för litigös.