2014-12-05, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
När man köper vissa fiskar brukar de rekommendera dubbelt så många honor som hannar, för att ha harmoni i akvariet. Undrar vad som gäller människor?

(Varför svarar aldrig någon på mina inlägg? )

Samma gäller människor. Med fler hannar än kvinnor så blir det enormt konkurrans och våld mellan hannarna.

Vi börjar se samma sak idag, färre å fäörre attraktiva hannar och därmed mer våld mellan män, i regel ett våldsammare råare samhälle.
Citera
2014-12-05, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenrulle
Men din IDIOT; kan du inte grundläggande jävla matematik? Bara för att tjejr har FLER sexuella partners betyder det inte att varje kille får en tjej! En minoritet av killar ligger med en drös av tjejer medans majoriteten av killar får slåss om resterna.

Jävla idiot alltså, feminister är så JÄVLA korkade att ni fattar fan INGET, ni kan inte ens högstadiematte. Det är fan som att diskutera med småbarn, ni kan INGET och borde fanimig låsas in, så jävla blåsta ni är

De kvinnor som är "1 till 4" på skalan får aldrig knulla de snygga/de med hög social status/rika, men de får trots det ligga en del.. Det är alltså inte enbart de gynnade karlarna som får gå hem med one night stands.

Det är absolut en rättighet för (nästan) varje man/kvinna att få utlopp för sin sexuella drift. Det betyder inte att alla ska ha rätt till många olika sexpartners. Det är ju det en del här verkar tro?

Sedan de som aldrig får till det. Evolutionsförlorare helt enkelt. I djurriket förs inte era gener vidare, med all rätta, så vad ger er rätt att "besegra" evolutionen bara för att ni råkade födas till människa?
Citera
2014-12-05, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frazkakan

Sedan de som aldrig får till det. Evolutionsförlorare helt enkelt. I djurriket förs inte era gener vidare, med all rätta, så vad ger er rätt att "besegra" evolutionen bara för att ni råkade födas till människa?

Fel. I djurriket finns det ingen feminist-stat som hindrar folk från att ha sex.
Att en rik kille får fitta är faktiskt det naturliga, helt oavsett hur han ser ut.
Citera
2014-12-05, 18:11
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frazkakan
De kvinnor som är "1 till 4" på skalan får aldrig knulla de snygga/de med hög social status/rika, men de får trots det ligga en del.. Det är alltså inte enbart de gynnade karlarna som får gå hem med one night stands.

Det är absolut en rättighet för (nästan) varje man/kvinna att få utlopp för sin sexuella drift. Det betyder inte att alla ska ha rätt till många olika sexpartners. Det är ju det en del här verkar tro?

Precis, om det är en rättighet för alla att få utlopp för sina sexuella drifter men många män inte har en chans att realisera det då det de facto är kvinnorna som sitter på den totala makten där. DE sållar hårt och skoningslöst alla som inte uppfyller deras krav. Ser du inte ut som Brad Pitt eller Johnny Depp så är du körd hos stora majoriteten. Utsidan ger insidan en chans, sen kan folk käbbla att insidan ger utsidan sin glans med de funkar inte så

Ja det där med evolutionsförlorare är ju tämligen intressant också. Vi håller folk med diverse syndrom och medfödda sjukdomar vid liv så att de kan sprida sina defekta gener vidare. Vi låter kvinnor som har svårt att få barn genomgå nån behandling för att maximera chansen att bli på smällen. Fan vi inseminerar även feminazistiska lesbianer som har jävlat 0% chans att bli med barn då det är omöjligt att bli på smällen genom att gnida skäggbiffarna mot varandra. Vad ger dessa exemplar rätt att besegra evolutionen?
Senast redigerad av bax88 2014-12-05 kl. 18:13.
Citera
2014-12-05, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
(Varför svarar aldrig någon på mina inlägg? )

För att du är så överdriven att man får kräk-känslor?
Citera
2014-12-05, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingBacon
U-hu, något hemskare än statligt tvång kan man ju knappast föreställa sig. Tror du inte att det blir lite problematiskt att de flesta sexköpare är intresserade av kvinnor, och de flesta brottslingar är män? Ska man börja tvinga torskarna att köpa män kanske?

Varför inte? Analsex och b-jobs är ju väldigt populärt nuförtiden, kan faktiskt inte förstå vad det skulle göra för skillnad för en sexköpare om häcken eller munnen han kör in den i är manlig eller kvinnlig?
Känns garanterat inte ett smack annorlunda.
Eftersom yrket prostituerad har extremt låg status bland kvinnor då man frågar de om de kan tänka sig jobba med detta, men efterfrågan nu är så hög och ni boys ständigt sitter här och gnölar om rätten till sex och hur gärna ni vill ha statliga bordeller med billigt "kött" så why not?

Är man dömd för sexbrott så skulle ju straffet mycket väl vara ex. antal månaders jobb på bordell.
Fair and square, öga för öga oct 2 flugor i en smäll….

Tror jag ska skriva en petition i saken.
Citera
2014-12-05, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
För att du är så överdriven att man får kräk-känslor?

Tack min käraste. Anar jag en svag referens till en annan tråd här?
Försöker öva upp min associations-förmåga, så all hjälp är välkommen.
Citera
2014-12-05, 19:45
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Varför inte? Analsex och b-jobs är ju väldigt populärt nuförtiden, kan faktiskt inte förstå vad det skulle göra för skillnad för en sexköpare om häcken eller munnen han kör in den i är manlig eller kvinnlig?
Intressant. Är det din man som har inbillat dig detta?
Citera
2014-12-05, 19:45
Bannlyst
Men när det skall bildas familj kommer de krälandes tillbaka till oss vanliga svenssons
För att sedan bedra oss för en hingst på krogen
Citera
2014-12-05, 20:47
Medlem
Citat:
Samma gäller människor. Med fler hannar än kvinnor så blir det enormt konkurrans och våld mellan hannarna.

Vi börjar se samma sak idag, färre å fäörre attraktiva hannar och därmed mer våld mellan män, i regel ett våldsammare råare samhälle.

Det skulle vara ett intressant experiment och se vad som händer i ett samhälle med t.ex 10 % fler heterokvinnor än män i 20-årsåldern.

Jag tror att samhället skulle bli lite lugnare och mindre våldsamt eftersom mycket bråk handlar om konkurrens om kvinnor. På samma sätt blir ett samhälle som tillämpar månggifte extremt våldsamt.

Det behöver inte vara på detta sätt men det är mer sannolikt att det blir det.
Citera
2014-12-05, 20:50
Bannlyst
Alla kvinnor mellan 15-65 kan om dom vill (även om dom har 50 kg övervikt)
Knulla nonstop 24/7.

Otroligt få män som är i samma situation. Inte ens Brad Pitt männen
Har en sån möjlighet.

Hade jag som random svensk kunnat göka fritt mellan 14-30 så
Hade jag utan prob haft 4000 partner, vet att mina kompisar haft det samma.

Så ur den aspekten är kvinnor jävligt skötsamma.
Citera
2014-12-05, 21:08
Medlem
Mooons avatar
Abortera eller döda pojkbebisar? Ni går väldigt långt för att teoretiskt öka era chanser att få tjejer.

Ett annat förslag är att duscha, klä er lagom snygg och börja p r a t a med tjejer och kanske skoja lite. Sluta kalla tjejer för fula ord och va lite gulliga - då kan det börja hända saker.

Citat:
Ursprungligen postat av L195
Det skulle vara ett intressant experiment och se vad som händer i ett samhälle med t.ex 10 % fler heterokvinnor än män i 20-årsåldern.

Jag tror att samhället skulle bli lite lugnare och mindre våldsamt eftersom mycket bråk handlar om konkurrens om kvinnor. På samma sätt blir ett samhälle som tillämpar månggifte extremt våldsamt.

Det behöver inte vara på detta sätt men det är mer sannolikt att det blir det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in