Citat:
Ursprungligen postat av
Vattenrulle
Tyvärr räcker det inte som man att "inte vara ful" idag. Och nej, män och kvinnor knullar verkligen inte lika mycket, det är inte ens i närheten och att du kommer med ett sådant korkat påstående bevisar hur desinformerad du är.
Så... vilka knullar mest? Är det ett fåtal hingstar till karlar som spänner på
alla kvinnor (dvs kan betecknas som sk. "häradsbetäckare"), eller är det ett fåtal kvinnor (som då, i jämställdhetens namn brukar kallas för "horor") som har sex med
alla män? Ja, förutom dig, då.
Dom gånger undertecknad häckat på vanliga kontaktsidor på nätet, typ MP och Match, har jag knullat med en ny kvinna i snitt en gång i månaden. Då är jag inte tvålfager på något vis, däremot kan jag formulera mig i tal och skrift - samt sållar bort idioter tämligen omgående.
Är jag då "off the charts", eller har män mindre med sex än kvinnor har? Jag vet att dom kvinnor jag låg med, då, hade lika mycket sex som jag hade. Vi knullade ju bevisligen varandra. Ytterst påtagligt.
Så jag snurrar alltså tillbaka till själva grundpåståendet, att kvinnor skulle ha mer sex än män har.
Jag får inte ihop det. För med vilka har då alla kvinnor sex? Om inte med män?
Kan det helt enkelt inte vara som så att en del
människor inte har så mycket sex? Feta, fula, asociala, inkompetenta, blyga, borttappade, eller alldeles vanliga men som ändå inte får till det?