2014-12-05, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingBacon

Alltid detta tvång. Vem tvingar man till något om man låter personer som har lust att sälja/köpa sex göra det? Det är ju du som vill förbjuda människor från att köpa sex från villiga försäljare.

Bosse 52år har nyligen blivit varslad från industrin där han arbetat de senaste 20åren. Någon slarvig arbetsförmedlare trycker ut den femhundratjugiotolfte jobb anvisningen för dagen och i Bosses brevlåda landar det en liten lapp med en uppmaning/tvång att söka jobb som prostituerad för att inte bli av med sin akassa.

Vilken cirkus det skulle bli

Edit: Man skulle nog kunna trycka dit ett ordentligt gäng FAS-3are också när jag tänker efter, vilken grej!
Citera
2014-12-05, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Alla vet att den genomsnittlige kvinnan har i genomsnitt fem ggr så många sexpartners som den genomsnittlige mannen. En mycket liten del av alla män utgör dessa fem gånger fler sexpartners, dessa män har knullat i snitt 100 kvinnor.
En stor del av svenska män är oskulder upp i 30-års ålder(bara gå in i valfri dataspels-/rollspelsbutik och se efter själv, medan det inte finns en enda kvinnlig oskuld i motsvarande ålder i hela Sverige.

Hur ska vi komma åt detta problem i ett jämställdhetsperspektiv? Bör vi t.ex. införa statliga bordeller så att män kan komma upp i lika stor andel sexpartners som svenska sliddjur?
Har ni några andra lösningar på detta mycket allvarliga problem som hotar den nationella säkerheten, Sverige och det svenska folkets överlevnad?

Å andra sidan: För en man som knullar är det vinst varje gång, för en kvinna kanske det är ungefär en gång av fem som det är riktigt skönt så det jämnar väl ut sig där
Citera
2014-12-05, 10:19
Medlem
Snuttepuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenrulle
Tyvärr räcker det inte som man att "inte vara ful" idag. Och nej, män och kvinnor knullar verkligen inte lika mycket, det är inte ens i närheten och att du kommer med ett sådant korkat påstående bevisar hur desinformerad du är.

Så... vilka knullar mest? Är det ett fåtal hingstar till karlar som spänner på alla kvinnor (dvs kan betecknas som sk. "häradsbetäckare"), eller är det ett fåtal kvinnor (som då, i jämställdhetens namn brukar kallas för "horor") som har sex med alla män? Ja, förutom dig, då.

Dom gånger undertecknad häckat på vanliga kontaktsidor på nätet, typ MP och Match, har jag knullat med en ny kvinna i snitt en gång i månaden. Då är jag inte tvålfager på något vis, däremot kan jag formulera mig i tal och skrift - samt sållar bort idioter tämligen omgående.
Är jag då "off the charts", eller har män mindre med sex än kvinnor har? Jag vet att dom kvinnor jag låg med, då, hade lika mycket sex som jag hade. Vi knullade ju bevisligen varandra. Ytterst påtagligt.

Så jag snurrar alltså tillbaka till själva grundpåståendet, att kvinnor skulle ha mer sex än män har.
Jag får inte ihop det. För med vilka har då alla kvinnor sex? Om inte med män?

Kan det helt enkelt inte vara som så att en del människor inte har så mycket sex? Feta, fula, asociala, inkompetenta, blyga, borttappade, eller alldeles vanliga men som ändå inte får till det?
Citera
2014-12-05, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forwardSPACE
Man ska alltså få göra saker man inte förtjänar bara för att man har pengar?

Meningen med pengar är att man skall förtjäna dem. Bidrag är sjukt, (din kommunist... ).
Citera
2014-12-05, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Bosse 52år har nyligen blivit varslad från industrin där han arbetat de senaste 20åren. Någon slarvig arbetsförmedlare trycker ut den femhundratjugiotolfte jobb anvisningen för dagen och i Bosses brevlåda landar det en liten lapp med en uppmaning/tvång att söka jobb som prostituerad för att inte bli av med sin akassa.

Vilken cirkus det skulle bli

Edit: Man skulle nog kunna trycka dit ett ordentligt gäng FAS-3are också när jag tänker efter, vilken grej!

Precis så fungerar det ju i hela världen förutom Sverige.
Citera
2014-12-05, 11:27
Medlem
psaks avatar
Vare sig man jublar eller tjurar över det så tror jag att tekniken kommer "lösa" detta: http://motherboard.vice.com/blog/real-sex-virtual-reality-oculus-rift-tenga Inom ett antal år är sådana idéer utvecklade till fulländning (och för att slippa kränkthet av japparnas kvinnosyn kan det givetvis anpassas till svenska förhållanden).
Verka för folkets överlevnad skulle det förstås inte, men det gör ju knappast bordeller och sexköp heller.
Citera
2014-12-05, 12:23
Medlem
TrueCs avatar
Problemet är att vi har för många feta patetiska män på för hög halt av östrogen! Skaffa en uns manlighet så slipper ni gå sexlösa. Börja med avveckling av chipstuttarna, sola lite, träna lite, fila på det sociala, voilà! så kan du tillhöra "hingstarna"!

Patrask.
Citera
2014-12-05, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Problemet är att vi har för många feta patetiska män på för hög halt av östrogen! Skaffa en uns manlighet så slipper ni gå sexlösa. Börja med avveckling av chipstuttarna, sola lite, träna lite, fila på det sociala, voilà! så kan du tillhöra "hingstarna"!

Patrask.
Att tjäna mer än snittmannen som kvinna är inte speciellt svårt heller, kvinnorna klagar ändå på att det är orättvist.
Citera
2014-12-05, 15:28
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Har ni några andra lösningar på detta mycket allvarliga problem som hotar den nationella säkerheten, Sverige och det svenska folkets överlevnad?

Ser inte detta som ett problem, absolut inte som ett hot mot den nationella säkerheten. Hur resonerar du kring detta?

Bra mycket bättre att fokusera på riktiga frågor gällande jämställdhet etc snarare än avundsjuka män som inte vågar göra framföranden mot det andra könet.
Citera
2014-12-05, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttepuff
Så... vilka knullar mest? Är det ett fåtal hingstar till karlar som spänner på alla kvinnor (dvs kan betecknas som sk. "häradsbetäckare"), eller är det ett fåtal kvinnor (som då, i jämställdhetens namn brukar kallas för "horor") som har sex med alla män? Ja, förutom dig, då.

Dom gånger undertecknad häckat på vanliga kontaktsidor på nätet, typ MP och Match, har jag knullat med en ny kvinna i snitt en gång i månaden. Då är jag inte tvålfager på något vis, däremot kan jag formulera mig i tal och skrift - samt sållar bort idioter tämligen omgående.
Är jag då "off the charts", eller har män mindre med sex än kvinnor har? Jag vet att dom kvinnor jag låg med, då, hade lika mycket sex som jag hade. Vi knullade ju bevisligen varandra. Ytterst påtagligt.

Så jag snurrar alltså tillbaka till själva grundpåståendet, att kvinnor skulle ha mer sex än män har.
Jag får inte ihop det. För med vilka har då alla kvinnor sex? Om inte med män?

Kan det helt enkelt inte vara som så att en del människor inte har så mycket sex? Feta, fula, asociala, inkompetenta, blyga, borttappade, eller alldeles vanliga men som ändå inte får till det?

Men va? Det är enkel matematik. Ett fåtal av män knullar majoriteten av kvinnor, många män blir utan.
Citera
2014-12-05, 15:43
Medlem
När man köper vissa fiskar brukar de rekommendera dubbelt så många honor som hannar, för att ha harmoni i akvariet. Undrar vad som gäller människor?

(Varför svarar aldrig någon på mina inlägg? )
Senast redigerad av ManManne 2014-12-05 kl. 15:45.
Citera
2014-12-05, 16:03
Medlem
Christopher.s avatar
Bordeller känns smutsigt, prostitution däremot bör däremot legaliseras på grund av att det inte finns något vettigt argument mot att vuxna människor inte ska få bestämma över sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in