2014-12-04, 19:05
Medlem
fdbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Rasisterna verkar ju föröka sig i varje valrörelse.
Är minst sagt förvånad att jag fortfarande inte sett några SS-uniformeringar.

Då kan vi alla ställa oss en viktig fråga: Vill Sverige att nazisterna ska fortsätta gå tveksamt uniformerade oftast i rena rallar-kläder ?

Bör det vara uniformsplikt åtminstone i riksdagen ?
Att bära uniformer har varit mot reglerna i SD sen slutet av 90-talet efter att Tina Hallgren Bengtsson flacka runt med hakors-armbindel och ridstövlar under sina tal i Höör. Har svårt att se detta ändras tillbaka..
Citera
2014-12-04, 19:09
Medlem
Jag förstår inte varför främlingsfientlighet behöver vara något negativt. Att tycka Somalisk kultur är skadlig är väl om något normalt? Deras land är en jävla skithög av en anledning. Jag gillar inte muslimsk kultur heller, kvinnor ses som underordnade, religion ska blandas med stat osv. Jag är fientlig mot den kulturen också. Att vara vänligt inställda till de här kulturerna är det som är sjukt, inte att försöka stoppa dem.
Citera
2014-12-04, 19:30
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrikapa
Är rapporten inte ens publicerad?
Varför har forskarna kunnat få rapporten "återgiven" i pressen innan den ens publicerats?
Förtroendeingivande med forskare som springer till pressen innan man publicerar.
Sägs att fulla rapporten ska släppas på fredag. DN skulle givetvis väntat några dagar med att släppa en eventuell debattartikel, var ju knappast så att det brann på taket.
Citera
2014-12-04, 19:37
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Ganska förutsägbart att dessa forskare omedelbart mordhotats:

http://www.corren.se/nyheter/ostergotland/professor-pa-liu-dodshotad-7570636.aspx
Ibland börjar man ju fundera på vad det är för stolpskott som börjar hota en meningsmotståndare. Vad hoppas man uppnå? Eller är det helt enkelt så att gubben i andra änden satt i sin kammare ensam och full och började inbilla sig saker? Det finns trots allt tiotusentals psyksjuka i vårt samhälle.

Om man nu vill skada någon så se till att göra det. Sätt dig i bilen, åk iväg till snubben och slå en yxa i pannbenet på honom. Åk hem och njut av kaoset. Är man inte en total klåpare eller har en jäkla otur så kommer man komma undan med det.
Citera
2014-12-04, 19:43
Moderator
manamanahs avatar
Integration och invandring --> Partier och partipolitik
/Moderator
Citera
2014-12-04, 19:43
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Ibland börjar man ju fundera på vad det är för stolpskott som börjar hota en meningsmotståndare. Vad hoppas man uppnå? Eller är det helt enkelt så att gubben i andra änden satt i sin kammare ensam och full och började inbilla sig saker? Det finns trots allt tiotusentals psyksjuka i vårt samhälle.
Oerhört kontraproduktivt, och såna här gånger bör man alltid åtminstone tänka tanken att det lika gärna kan vara exempelvis AFA eller någon enskild vänsteraktivist som ser chansen till smutskastning. Å andra sidan så finns det ju gott om idioter även på högersidan, som helt enkelt inte förstår bättre.
Citera
2014-12-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Oerhört kontraproduktivt, och såna här gånger bör man alltid åtminstone tänka tanken att det lika gärna kan vara exempelvis AFA eller någon enskild vänsteraktivist som ser chansen till smutskastning. Å andra sidan så finns det ju gott om idioter även på högersidan, som helt enkelt inte förstår bättre.

Historiskt sett har det väl aldrig framkommit att det är SD:are som står för riktiga eller påhittade hot. Senast vad det en Socialdemokratisk import från Norrköping som stod för hoten om inte jag missminner mig.
Citera
2014-12-04, 20:16
Medlem
ganglere2s avatar
Vad är "främlingsfientlig"? Det måste nog definieras innan man kan säga vem som är det. Enligt många pk idag så är man främlingsfientlig bara man är det allra minsta lilla kritisk till dagens svenska invandringspolitik.
Citera
2014-12-04, 20:30
Medlem
gunnarks avatar
Nu har jag inte läst allt här,men man kanske skall börja med och kolla i vilka områden som dom som gjort denna undersökning bor!

Sen så kan (och hoppas dom gör det) Sd använda detta mot varenda journalist vart dom bor,för vart man bor är ju också ett ställningstagande för eller emot Massinvandringen
Citera
2014-12-04, 20:30
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Vad är "främlingsfientlig"? Det måste nog definieras innan man kan säga vem som är det. Enligt många pk idag så är man främlingsfientlig bara man är det allra minsta lilla kritisk till dagens svenska invandringspolitik.
Ja. Kommer så klart bli ohållbart att vidhålla att SDs röstare är rasister när partiet passerar 20-strecket 2018.
Citera
2014-12-04, 20:33
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2

Se gärna mitt inlägg på föregående sida.
Citera
2014-12-04, 20:54
Medlem
Väldigt bra timing för denna "forskar rapport". Fattar inte hur PK-media orkar med och skriva så mycket trams hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in