2014-11-30, 17:17
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Berny och Jackie Ferm ska tydligen träffas när Jackie åker till Skåne för att signera sin bok!

Slutar väl med en knivfajt. Ingen av dem är ju färsk.
Citera
2014-11-30, 21:15
Medlem
Denosynliges avatar
Jag känner att jag måste försöka vara mer eftertänksam med vad jag skriver här i tråden. Ni andra borde också vara det, för jag kan ha fel, men jag upplever att desto mer pekpinnar hon får desto mer stampar hon gasen i botten. Jag tycker det är fint att se att hon är så pass pigg som hon är nu för tiden men jag blir samtidigt oroad över att hon i vanlig ordning ska ha alltför bråttom med saker och ting istället för att låta saker ta den tid det tar. Och jag vill inte vara den som driver in henne i vansinnet.
Citera
2014-12-01, 19:28
Medlem
William Hainess avatar
Alltså. Hon måste skämta om hennes snack om att skaffa barn och det är bara en ursäkt att skriva inlägg om hur barn är heliga för henne och bla bla för att hon har insett att låtsas vara gravid för 375:e gången är passé.
Citera
2014-12-02, 18:58
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Alltså. Hon måste skämta om hennes snack om att skaffa barn och det är bara en ursäkt att skriva inlägg om hur barn är heliga för henne och bla bla för att hon har insett att låtsas vara gravid för 375:e gången är passé.

Jag önskar verkligen att någon utan tidsbrist satt sig och gick igenom hennes bloggar och räknade "graviditeter". När man följt Bernadette länge känns det som att hon blir gravid så fort en kukbärare nyser i hennes riktning. Nu är det visst "svårt" att bli gravid, verkade inte så tidigare. Måste varit förstadiet till COPD, uttorkningen och oförmågan att äta om inte personalen stannade extra och matade Bernadette (trots att dom inte brukar göra så annat än i väldigt SVÅRA fall) som satt ned hennes fertilitet.
Citera
2014-12-02, 21:59
Medlem
Denosynliges avatar
Är det bara jag som tycker att hon såg full ut på bilden där hon har blå tröja på sig?
Jag tror inte hon pundar igen men hon verkar dricka rätt ofta...
Vill minnas att hon söp en hel del med Nicklas i deras lägenhet innan det blev som det blev.
Citera
2014-12-02, 22:21
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Är det bara jag som tycker att hon såg full ut på bilden där hon har blå tröja på sig?
Jag tror inte hon pundar igen men hon verkar dricka rätt ofta...
Vill minnas att hon söp en hel del med Nicklas i deras lägenhet innan det blev som det blev.

Inte bara du, jag tycker hon ser full och liksom svullen och sliten ut där. Kan vara så att den är mindre retuscherad än vanligt och att hon i själva verket alltid ser sån ut men jag reagerade också.

Hur var det med bloggandet egentligen, hon skulle börja igen men det verkar ha kommit av sig ganska omgående?
Citera
2014-12-03, 00:14
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Inte bara du, jag tycker hon ser full och liksom svullen och sliten ut där. Kan vara så att den är mindre retuscherad än vanligt och att hon i själva verket alltid ser sån ut men jag reagerade också.

Hur var det med bloggandet egentligen, hon skulle börja igen men det verkar ha kommit av sig ganska omgående?

Hon ser hemsk ut på den bilden.
Citera
2014-12-03, 00:38
Medlem
Miss-Kittys avatar
Kan inte låta bli att skratta när hon skryter om att hon ska köpa Andreas en julklapp för 7000 kr, är det inte bara lika bra att han köper den åt sig själv?...
Citera
2014-12-03, 00:59
Medlem
Denosynliges avatar
Jag kanske får äta upp mitt påstående om att hon ser pigg ut nu för tiden? Allting är ju relativt. Vad vet vi egentligen hur mycket filter hon använder och hur hon redigerar sina bilder? Bara smink gör ju en hel del.

Att hon orkar lägga samma sminkning nästan varje dag är egentligen ingen som helst indikation på att det går bra. I sin andra bok beskrev hon ju hur hon kväll efter kväll lade makeup som en mekanisk docka och klädde sig i porriga kläder samtidigt som hon inte gjorde mycket annat än att supa och knarka. Enda skillnaden nu är att hon ränner till krogen istället för klubben och att hon har en pojkvän som är emot droger och att hon inte ser riktigt lika obscen ut. Personligen har jag svårt att se varför alkoholism inte är lika illa som narkotikamissbruk, det är olika rus men man har lika dåligt omdöme.

Hade hon supit en kväll kanske två i månaden som en "normal" person så hade jag inte brytt mig men det verkar ju uppenbarligen vara värre än så. Känner vi Berny rätt så är det lill-lördag idag så om drygt 19 timmar så är hon eventuellt full, är hon "duktig" kanske hon väntar ända till den riktiga helgen. Kanske har hon till och med uppdaterat bloggen under dagen, med 15 egopics.

To be continued....
Senast redigerad av Denosynlige 2014-12-03 kl. 01:02. Anledning: tillägg
Citera
2014-12-03, 07:21
Medlem
Imeldas avatar
Euhm... vem skriver på facebook att man har tagit på sig rödsvarta underkläder och en matchande korsett? För att "A är värd det"?

Hon är inte ens provocerande längre, bara sorglig.
Citera
2014-12-03, 07:26
Medlem
johanjosefssons avatar
Joooooooooooooodå! Ibland ser hon bra ut! http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xap1/t51.2885-15/10693281_1505738893041101_524814368_n.jpg
Citera
2014-12-03, 07:46
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Joooooooooooooodå! Ibland ser hon bra ut! http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xap1/t51.2885-15/10693281_1505738893041101_524814368_n.jpg

Antingen är du ironisk eller så har du väldigt dålig smak. Det där är bland de värsta bilderna som finns på henne. Men å andra sidan, du kanske gillar öststatsluder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in