Citat:
Ursprungligen postat av
PHfrillan
Så klart dessa typer av TOR-verksamheter är kända för att gå under ytan med folks BTC som ligger på deras konton. Samtidigt går det en riktigt het debatt på måna USA bräder där det diskuteras om att mod på Agora ska va mut bar för bra omdömen, så att vendors kan köpa sig bra omdömen.
Så ska ni köpa utomlands så kan det vara smart att tänka på det.
Jo också läst dom ryktena, florerar så mycket rykte nu för tiden. Skulle inte förvåna mig dock, finns en del på Redits DarkMarket sida som påstår detta är sanning. Men ja, man får avgöra själv. Har man bara tid och ork kan man sitta bakom 10 konto själv, är inte särskilt svårt att fixa här. Lär knappast va någon utmaning på Reddit då.
Jag hitta en sida på Tor jag använder för att kolla upp utlädka vednors, sen hur bra den är vetifan. Avgör själva iaf :
http://directory4iisquf.onion/
Men ja, man bör tänka på vem man beställer ifrån. Beställde ett par gång ifrån Tyskland på SR- vilket av alla av dom som funnits minns jag inte exakt. Iaf, skulle skickas ifrån Tyskland, kom ifrån Holland. Och det är fan inte inte okej! Att säga det kommer skickas ifrån blabla men skickas ifrån ett annat land som är jävligt mycket svårare att få in något inifrån övh.
BTW: tackar för tipset ska kolla in han när jag är inne nästan gång!