2014-12-01, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Om man ska beställa bra, rent tjack. Vilken vendor ska man då använda sig utav? Är Evolution bättre än Agora?
Agora DOOSas hela tiden, men det gör inte EVO helt säkert det med.
Ha aldrig tbc liggandes på sidorna utan alltid extern wallet, köp inte mitt i en helg eller i slutet av veckan fredag etc.
Så ska det gå ganska säkert
2014-12-01, 18:35
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Om man ska beställa bra, rent tjack. Vilken vendor ska man då använda sig utav? Är Evolution bättre än Agora?

Agora är dom fina fiskarna

Evolution, dom fula

Rykten att det är Evo som DOSar känns passande på det jag läst om de båda.

Men som kund, spelar det mindre roll då vi bara har pengar på sidan en väldigt väldigt kort tid.
2014-12-01, 20:03
Medlem
Bamse.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SickYo
http://k5zq47j6wd3wdvjq.onion
Vilka är gröna här? Någon som är reggad?

Alexandrus
Bugsbunny
Swecan
Partyknugen
PsyShop
Malvax
RedEye
Vilka mer?

Kan som sagt gröna MNGFS - alltså MrNiceGuy från Flugsvamp men med nytt namn, dock samma PGP-nyckel. Fick ett par rejäla MDMA-kristaller förra gången och var inte missnöjd Så du kan lägga in dom.

Så där har vi ännu en svenne med molly till bra priser.
2014-12-01, 22:12
Medlem
bugsbunny-se levererar
2014-12-01, 23:59
Medlem
matte1234s avatar
Citat:

kan rekommendera partyknugen inrikes.
2014-12-02, 05:50
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Man blir ju lite sugen på att beställa vissa saker från utlandet när man kollar runt här på evo. Vilka droger tror ni är säkrast att beställa från något annat land? Rent spontant känns det som att lsd borde vara rätt lätt att skicka eller känner hundarna av det? Finns det någon annan drog som är lätt att smuggla eller är riskerna helt enkelt för stora?

Det blir så, de bästa är att inte ens kolla runt utrikes, piller är väl de som annars är enklast. Eftersom de inte luktar som pulver och gräs. När ja börja handla på SR1 köpte ja ett par beställningar utrikes från diverse länder. Italien, Frankrike England, sen fick ja för mig att köpa 1 G röka, första gången ja köpte röka utrikes. Det fastna direkt och fick husis, skit fjantigt.
2014-12-02, 05:54
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Agora är dom fina fiskarna

Evolution, dom fula

Rykten att det är Evo som DOSar känns passande på det jag läst om de båda.

Men som kund, spelar det mindre roll då vi bara har pengar på sidan en väldigt väldigt kort tid.

Säker på de? Ja tycker Evolution känns som de är styrt av såna som tänker på marknaden och inte bara på pengarna. Hur sidan är uppbyggd osv, hur dem skriver. Fast jag vet inte, de kan va som du säger jag har glömt mitt agora account och går ju inte registrera nu.
2014-12-02, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
bugsbunny-se levererar
Är det samma standard hasish som från FS?
Perfekt att baka eller göra aceton olja på
2014-12-02, 06:51
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Säker på de? Ja tycker Evolution känns som de är styrt av såna som tänker på marknaden och inte bara på pengarna. Hur sidan är uppbyggd osv, hur dem skriver. Fast jag vet inte, de kan va som du säger jag har glömt mitt agora account och går ju inte registrera nu.
Allt handlar förmodligen om pengar tillslut, tror knappast sidan drivs av några martyrer som är fullt medvetna att dom förmodligen kan sitta inne större delen av livet om dom tabbar sig. Jag kan ärligt säga jag hade gjort det för pengarna.
Skulle förvåna mig om inte större delen av folket här inne skulle tänka samma sak? Blir lite offtopic förmodligen, men om inte så kan ni ju förklara hur ni hade tänkt.

Evo mycket möjligt va under DDOS lika mycket som Agora, bara att dom kanske är bättre/smartare på att styra undan det.

Någon som kan tipsa om något nice brunt ifrån Sverige?
2014-12-02, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUPREMEallah
Allt handlar förmodligen om pengar tillslut, tror knappast sidan drivs av några martyrer som är fullt medvetna att dom förmodligen kan sitta inne större delen av livet om dom tabbar sig. Jag kan ärligt säga jag hade gjort det för pengarna.
Skulle förvåna mig om inte större delen av folket här inne skulle tänka samma sak? Blir lite offtopic förmodligen, men om inte så kan ni ju förklara hur ni hade tänkt.

Evo mycket möjligt va under DDOS lika mycket som Agora, bara att dom kanske är bättre/smartare på att styra undan det.

Någon som kan tipsa om något nice brunt ifrån Sverige?
Så klart dessa typer av TOR-verksamheter är kända för att gå under ytan med folks BTC som ligger på deras konton. Samtidigt går det en riktigt het debatt på måna USA bräder där det diskuteras om att mod på Agora ska va mut bar för bra omdömen, så att vendors kan köpa sig bra omdömen.

Så ska ni köpa utomlands så kan det vara smart att tänka på det.

Ska du ha bra brunt är alexandrus ett säkert kort, det bästa han har kallas för hasish oil och är riktigt potent skulle gissa på 20-30% THC och då närmare 30%. Gör du en aceton tvätt på den har du riktigt fin hasish olja som du kan röka på nål (https://www.youtube.com/watch?v=JHgy5EApzdA) lol mvh
Senast redigerad av PHfrillan 2014-12-02 kl. 08:18.
2014-12-02, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Är det samma standard hasish som från FS?
Perfekt att baka eller göra aceton olja på
Det ska det vara, har inte hunnit smaka än men ska baka idag
2014-12-02, 08:52
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Om man lagt en order och det står Processing som status, vad innebär då det? Har försäljaren noterat och arbetar med den eller ligger orden bara och vilar i systemet?

Samt, hur lång tid brukar Alexandrus ta på sig? Hade gärna fått hem lite grejer innan helgen, beställdes i söndags kväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in