2014-12-02, 09:10
Medlem
8FJN349Ds avatar
Är "Knappen" samma säljare som var på Flugsvamp?
2014-12-02, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Det ska det vara, har inte hunnit smaka än men ska baka idag
Någon som har koll på om det är samma PGP?
2014-12-02, 11:17
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det spelar ju ingen roll hur man köper, det går i vilket fall som helst att spåra.

Jo visserligen, blir bara något mer anonymt att använda en annan persons kort etc.
2014-12-02, 11:37
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Så klart dessa typer av TOR-verksamheter är kända för att gå under ytan med folks BTC som ligger på deras konton. Samtidigt går det en riktigt het debatt på måna USA bräder där det diskuteras om att mod på Agora ska va mut bar för bra omdömen, så att vendors kan köpa sig bra omdömen.

Så ska ni köpa utomlands så kan det vara smart att tänka på det.
Jo också läst dom ryktena, florerar så mycket rykte nu för tiden. Skulle inte förvåna mig dock, finns en del på Redits DarkMarket sida som påstår detta är sanning. Men ja, man får avgöra själv. Har man bara tid och ork kan man sitta bakom 10 konto själv, är inte särskilt svårt att fixa här. Lär knappast va någon utmaning på Reddit då.

Jag hitta en sida på Tor jag använder för att kolla upp utlädka vednors, sen hur bra den är vetifan. Avgör själva iaf : http://directory4iisquf.onion/

Men ja, man bör tänka på vem man beställer ifrån. Beställde ett par gång ifrån Tyskland på SR- vilket av alla av dom som funnits minns jag inte exakt. Iaf, skulle skickas ifrån Tyskland, kom ifrån Holland. Och det är fan inte inte okej! Att säga det kommer skickas ifrån blabla men skickas ifrån ett annat land som är jävligt mycket svårare att få in något inifrån övh.

BTW: tackar för tipset ska kolla in han när jag är inne nästan gång!
2014-12-02, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
bugsbunny-se levererar
Härligt att han är tillbaka igen !
2014-12-02, 12:27
Medlem
hockexxs avatar
LeifGW kan jag gröna med. Hans kashmir var över förväntan. Sjukt snabb leverans med.

Brukar inte beställa av CS vendors men det var värt det denna gång . Stealth hade kunnat varit bättre dock, men har sett värre med.
2014-12-02, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Någon som har koll på om det är samma PGP?
Det är samma nyckel

Hade sparat hans nyckel ifrån Flugsvamp och när jag la in Evolution nyckeln så var det samma.
2014-12-02, 12:53
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Så sant, går att spåra hur lätt som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det spelar ju ingen roll hur man köper, det går i vilket fall som helst att spåra.
I en härva där jag var åtalad för narkotikabrott fick jag frågan varför jag hade överföringar med swish, sa att jag köper och säljer bitcoins vid fall eller höjning, inga fler frågor efter det och åtalet nedlagt.
2014-12-02, 14:32
Medlem
krillepilles avatar
Någon som testat Bigmbigms röka? Tänkte beställa 50g från den grabben men känner mig lite osäker. Dels så har han knappt fått några feedbacks och jag har inte läst något om han i tråden, någon som kan gröna eller?
2014-12-02, 15:36
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Någon som testat Bigmbigms röka? Tänkte beställa 50g från den grabben men känner mig lite osäker. Dels så har han knappt fått några feedbacks och jag har inte läst något om han i tråden, någon som kan gröna eller?

Beställde av Bigmbigm i Söndags, inget i brevlådan idag. Får se i morgon, det är helt acceptabelt om de kommer i morgon. Så får hoppas för han är den enda med sub.

Återkommer i morgon och förhoppningsvis med goda nyheter, har snackat med en som handla av han på hans countermail och då gick de bra så de ska väl inte vara några problem.

Men vänta tills jag fått mitt om du är nojjig så vet du att han är grön.
2014-12-02, 16:36
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Beställde av Bigmbigm i Söndags, inget i brevlådan idag. Får se i morgon, det är helt acceptabelt om de kommer i morgon. Så får hoppas för han är den enda med sub.

Återkommer i morgon och förhoppningsvis med goda nyheter, har snackat med en som handla av han på hans countermail och då gick de bra så de ska väl inte vara några problem.

Men vänta tills jag fått mitt om du är nojjig så vet du att han är grön.

Okej tack, var på väg att beställa men tänkte efter en stund och bestämde mig för att köpa från en annan vendor. Jag väntar tills han har fått lite bättre rykte innan jag vågar lägga så mycket pengar på en beställning.
2014-12-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Samma kille på FS var iaf stengrön. Verkar ha oseriösa mängder röka, säljer enbart bulk väl?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in