2014-12-01, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heye
Tristans flickvän har nu bekräftat att han dog av en olycka. Det tycker jag räcker, så nu kan alla sluta komma med teorier.

Vart kan man läsa detta?
Citera
2014-12-01, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Hahahahahaha jo o den pundarbruden kan man tro på? Man brukar inte dö av en olycka i hemmet, där hans kropp hittades om man nu inte står o tuggar på elkablarna eller nåt. Finns bara 2 orsaker, självmord eller överdos eller en kombination av dom, snetändning, psykbryt o ta livet av sig.

Inte för att det har något med detta att göra men olycka/fall i hemmet är den vanligaste dödsorsaken i Sverige.
Citera
2014-12-01, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-stand
Inte för att det har något med detta att göra men olycka/fall i hemmet är den vanligaste dödsorsaken i Sverige.

Kanske bland äldre personer men hur vanligt är det att det händer en 19 årig person?
Citera
2014-12-01, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Hahahahahaha jo o den pundarbruden kan man tro på? Man brukar inte dö av en olycka i hemmet, där hans kropp hittades om man nu inte står o tuggar på elkablarna eller nåt. Finns bara 2 orsaker, självmord eller överdos eller en kombination av dom, snetändning, psykbryt o ta livet av sig.

Ja, jag håller med dig om att hon möjligtvis inte är den mest pålitliga källan som finns. Men vad är det ni vill veta egentligen? Vad är det för jävla slutsats ni vill ha? Varför är det så viktigt? Det kan jag faktiskt inte förstå. Sedan kan olycka definieras på olika sätt, det kan ha varit droger inblandade men inte avsiktligt självmord. Lika sorgligt hur som. Så jag förstår verkligen inte varför du tyckte mitt svar var så roligt.
Citera
2014-12-01, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe21
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10346284_10155019493135438_3620448675635018796_n.j pg?oh=8476da84f79d7c076eac5caa43d03d75&oe=550507E4 &__gda__=1423482033_7adc502ee9ecc2cbdbc244b8cbe5dd 24

Maila Skatteverket själv , men du kommer få samma svar.
Varför är det orimligt att en 19-åring har gjort en bröstoperation? Jag känner betydligt yngre personer som gjort bröstoperationer. Såklart så lägger han inte upp bilder på sig själv där man uppenbart ser att han är en tjej eftersom han identifierade sig själv som kille. Vore ju väldigt korkat, om han nu inte hade varit öppen med sin transexualitet vilket han uppenbarligen inte var. Dessutom så kan man inte med 100% säga om att det är en kille på hans barnbilder då det lika gärna skulle kunna vara en kortklippt tjej. Jag tycker att hans utseende är väldigt feminint på många av hans bilder på facebook, och ju yngre han är på bilderna ju mer feminin ser han ut. Så det kan mycket möjligt vara testosteronet som verkat.
Ser att det står skickat 23 aug?
Citera
2014-12-01, 18:59
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violetta56
Ser att det står skickat 23 aug?

Vad spelar det för roll menar du?
Citera
2014-12-01, 19:03
Bannlyst
Inte med mindre än att någon från begravningsbyrån kommer in och sprider ljus över en tragisk historia som jag tror att Laila Bagge uttryckte det
Citera
2014-12-01, 19:18
Medlem
Sökte på Disa Björling för att se om någon skrivit något, kom till en twitterprofil "KaCalissendorff"
som den 19 september skrev:

"Såååå lycklig när jag fick se att Disa Björling aka @TristanBjorling inte gick vidare, skönt att någon som kan sjunga fick den platsen!"

Sant eller inte, detta är ju onekligen isåfall ett rykte som inte skapats efter hans död
Citera
2014-12-01, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FomaHu
Sökte på Disa Björling för att se om någon skrivit något, kom till en twitterprofil "KaCalissendorff"
som den 19 september skrev:

"Såååå lycklig när jag fick se att Disa Björling aka @TristanBjorling inte gick vidare, skönt att någon som kan sjunga fick den platsen!"

Sant eller inte, detta är ju onekligen isåfall ett rykte som inte skapats efter hans död

https://www.facebook.com/katjalarssoncalissendorff

Hennes facebook visar ju tydligt att hon är från gotland. Känns som en relativt säker källa på att Tristan faktiskt hetat Disa, om det inte var ett dumt rykte redan innan han dog, såklart.
Citera
2014-12-01, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basiluusk
Vart kan man läsa detta?

På en av hennes senaste bilder på Instagram bland kommentarerna.
Citera
2014-12-01, 19:38
Medlem
Det är ju otäckt att människor sitter på nätet och har en massa teorier om en ung människas död och vad som inträffat. Hela den här tråden känns så barnslig och respektlös. Man kan bara konstatera att det är oerhört sorgligt när en sådan ung människa går bort, varje gång det händer är det lika tragiskt. Det här har ju blivit mer av en tramstråd och jag förstår inte riktigt syftet med detta?
Citera
2014-12-01, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david.johnson.wisconsin
Jo det är sant jag pratade med henne i går kväll. Tristan råkade stoppa upp upp en stor och hård solros doserad med Spice i sitt rektum. Han gillade att känna växter växa i rektum, han var en väldigt känslig person. V.I.F.

Väldigt känslig. V.I.F. Tristan

Du är bra jävla nöjd med det där svaret eller? Vad är det med vissa människor? Ska ditt svar tolkas som humor? Vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in