2014-11-30, 23:55
Medlem
pesp-ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pesp-one
De känns för konstigt för att de bara skulle vara sammanträffande om myggan sitter anhållen när de är en snubbe i hans ålder som sitter anhållen för mordet på hans mormor..

Fast man vet ju aldrig........

Plus att den yngre misstänkte bodde, enligt Aftonbladet, i husvagn på kvinnans tomt.. vilket myggan också gjort
Citera
2014-12-01, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celle
Ja, folk som saknar empati är ju kända för att alltid vilja hjälpa andra, även om dessa små jävla dampungar stjäl, hotar och misshandlar deras nära och kära.
Kj*ll och du har samma naiva syn, att alla är goda inombords och kan räddas. Med facit i hand så kan man ju verkligen säga att ni nu sett hur det går när man daltar med pissluffare.

Var var DU när J behövde hjälp? Kj*ll försökte iallafall efter sin bästa förmåga, medans ni bara satt och beklagade er hos varandra.
Säger även en hel del om Avestabor, att man är snabb med att anmäla Kj*lls vanvård av djur, medans när det då gäller J (och andra människor överhuvudtaget), så väntar tills han mördat och DÅ bestämmer sig för att leka viktig. Jävla pissluffare!

Självklart anmäler man när han lämnar sina stackars nötdjur med brutet ben en längre tid. Och när dom inte fått mycke mer vatten än åtta-tio liter om dagen. Nötdjur behöver BRA mycket mer vatten.

Och vad menar du att andra än polisen kunnat göra åt Myggan och hans fasoner? Jag ser det inte heller som mitt ansvarsområde att hjälpa honom. Vill han knarka ner sig är det hans problem inte mitt. Har funnits där för några av hans nära som jag känner och bryr mig om. Det är vad jag gjort. Sedan kan man inte anta att alla som blir knäppa ska gå o mörda folk. OCH det finns ju ingenting offentligt som säger att det är han som har mördat henne än heller.
Citera
2014-12-01, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Är det säkrat att det är Myran som sitter?

Har fått det bekräftat av en som jobbar/jobbat med mordet samt av två av hans släktingar så ja han sitter anhållen.
Citera
2014-12-01, 07:48
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citybird
Har fått det bekräftat av en som jobbar/jobbat med mordet samt av två av hans släktingar så ja han sitter anhållen.

Intressant, så du har en polis som informerar dig?
Citera
2014-12-01, 09:28
Medlem
8-10 liter om dagen? Vad har du fått det ifrån, mig veterligen har jag då sett en slang legat och fyllt vatten nästan dagligen. Alldrig sett att dom haft dåligt med varken vatten eller mat.

Citat:
Självklart anmäler man när han lämnar sina stackars nötdjur med brutet ben en längre tid. Och när dom inte fått mycke mer vatten än åtta-tio liter om dagen. Nötdjur behöver BRA mycket mer vatten.

Citera
2014-12-01, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Intressant, så du har en polis som informerar dig?

I den här hålan håller ingen truten. Knappast de mest begåvade som finns inne i polishuset, något som gång på gång gjort sig uppmärksammat. Några av fallen finns med här på fb rörande polisernas skicklighet i Avesta.

Liknande som i andra hålor med samma befolkningsmängd egentligen.
Citera
2014-12-01, 11:30
Medlem
pesp-ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av echox
I den här hålan håller ingen truten. Knappast de mest begåvade som finns inne i polishuset, något som gång på gång gjort sig uppmärksammat. Några av fallen finns med här på fb rörande polisernas skicklighet i Avesta.

Liknande som i andra hålor med samma befolkningsmängd egentligen.

ja, snutarna här är ungefär lite granna som kling och klang är.. förstår inte riktigt hur dom kom igenom polis utbildningen
Citera
2014-12-01, 13:03
Medlem
Har jävligt svårt att tro att barnbarnet är inblandad, men han sitter häktad. Är han inblandad ska jag säga upp all kontakt me honom för hans mormor har alltid ställt upp och varit så jävla snäll i alla år. En väldigt snäll kvinna, kan inte förstå vem fan som ville henne något ont....
Citera
2014-12-01, 14:55
Medlem
mediekratis avatar
Snart 10 sidor och GM:s Facebook är inte upplagd... Kom igen FB. Det är ingen stor stad så jag antar att alla redan vet vem den misstänkte är?
Citera
2014-12-01, 15:01
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Snart 10 sidor och GM:s Facebook är inte upplagd... Kom igen FB. Det är ingen stor stad så jag antar att alla redan vet vem den misstänkte är?
Han har inte Facebook afaik.
Citera
2014-12-01, 15:32
Medlem
OldScratchs avatar
Citat:
Vet av säkra källor (släkt/vänner) att J*h*nn*s var en lugn o snäll kille som bara gjorde småbus som liten. Som de flesta andra killar och tjejer.

Vet inte när han hamnade på drogspåret men även om han varit mossig av allt skit så är han ingen ond människa i sig så. Alltid trevlig och snäll när jag mött honom vilket jag gjort många gånger då vi bott i samma område.

Han stal en hel del från sina släktingar och många bröt kontakt med honom. Tror fortfarande inte han e ensam skyldig om han ens är skyldig. Gubben har flipp han med och fungerar inte alls som man ska göra. Hela gården är en enda röra, misskötta djur, jagat iväg praktikanter. Sedan är han inte trevlig i sig heller.

Konstigt. Måste ha vart innan 7års åldern isåfall. Minns inte allt, men minns att han flög på pensionärer och slog till dom i ryggarna. En kärring vart tvungen att operera om sig efter hans attack. Han slog in källarfönster, bröt upp förråd. Minns också en gång när jag mötte han vid Åkes Kiosk och han slog en hund, för att han fick för sig att gubben med hunden tittade snett på honom. Han pissade i trappuppgångar, slog sönder väggarna och så vidare, där han bodde. Kan också minnas att han hade med sig porrtidningar hemifrån som han satt ute på gården och visade de andra barnen. Morsan hans höjde knappt på ögonbrynen när han härjade runt. Ingen pli på ungen alls.
Citera
2014-12-01, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati

Jo han har facebook...
Skickar pm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in