Citat:
Ursprungligen postat av
citybird
Vet av säkra källor (släkt/vänner) att J*h*nn*s var en lugn o snäll kille som bara gjorde småbus som liten. Som de flesta andra killar och tjejer.
Vet inte när han hamnade på drogspåret men även om han varit mossig av allt skit så är han ingen ond människa i sig så. Alltid trevlig och snäll när jag mött honom vilket jag gjort många gånger då vi bott i samma område.
Han stal en hel del från sina släktingar och många bröt kontakt med honom. Tror fortfarande inte han e ensam skyldig om han ens är skyldig. Gubben har flipp han med och fungerar inte alls som man ska göra. Hela gården är en enda röra, misskötta djur, jagat iväg praktikanter. Sedan är han inte trevlig i sig heller.
Konstigt. Måste ha vart innan 7års åldern isåfall. Minns inte allt, men minns att han flög på pensionärer och slog till dom i ryggarna. En kärring vart tvungen att operera om sig efter hans attack. Han slog in källarfönster, bröt upp förråd. Minns också en gång när jag mötte han vid Åkes Kiosk och han slog en hund, för att han fick för sig att gubben med hunden tittade snett på honom. Han pissade i trappuppgångar, slog sönder väggarna och så vidare, där han bodde. Kan också minnas att han hade med sig porrtidningar hemifrån som han satt ute på gården och visade de andra barnen. Morsan hans höjde knappt på ögonbrynen när han härjade runt. Ingen pli på ungen alls.