Tja, vill frst sga att jag inte har speciellt mycket erfarenhet med tjejer.
Ds, nu till saken! Har trffat en tjej ngra gnger (3ggr kanske) p typ "halvfester" som jag verkligen gillar, har aldrig gillat nn tjej p det sttet.
Behver nu hjlp med att veta om detta r ngra vettiga signaler. Jag tvekar p att det r det men frgar hr efter lite perspektiv.
Fr det frsta s upplevde jag att hon var lite mer ppen och tillgnglig till mig n andra men jag kanske bara har ftt fr mig det. Mitt intryck av henne att hon r schyst och ppen till alla och naturlig. Men vi hade gonkontakt ganska mycket och hon frgade en del saker. Jag som var halvt socialt inkompetent i tillfllet kunde inte spinna vidare p det s mycket dock.
Det var ett tillflle som vi hade gonkontakt i ca 5 sekunder medans vi v
ntade p andra. En annan grej r att vi snacka om nn film som hon inte sett och hon freslog att vi skulle se den. (tror hon menade hela gruppen d). Dum som man r s ignorerade jag detta p nt stt och det blev aldrig av. Sen till att sluta med s sa hon att jag var snll, fast det r vl en mer av en dlig sak nu fr tiden..
Inga tydliga signaler direkt men tjejer brukar ju vara subtila och jag tror inte att den hr tjejen r nt undantag
Borde lgga till att hon hade pojkvn nr jag mtt henne men inte lngre.
Kommer nog inte trffa henne igen. Det bsta vore om man trffar henne naturligt nnstans och knner av vibbarna.
Hoppas att nn som r bttre n jag p detta kan upplysa mig lite kring denna situation
Finns det nnting dr eller veranalyserar jag?