Citat:
Ursprungligen postat av
citybird
Har människor omkring mig som arbetar runt i kring hans område. Haft kontakt med lärare på en högstadieskola som bekräftade det med praoeleven som blev bortjagad. Och brist på empati lär han förmodligen också ha eftersom han "sköter" sina kor men inte ser hur illa dom har det.
Jag har träffat "dampbarnet" ett antal gånger och han har aldrig varit otrevlig mot mig eller någon annan. Utan mer agerat omhändertagande och varm som person. Självklart har han varit en dålig människa mot flera i sin omgivning, men det räcker ju inte till för att ha ihjäl folk.
Har själv missbrukat och varit en riktig fitta mot både familj o vänner och släkt. Inte hade jag ihjäl någon för det?
Ja, folk som saknar empati är ju kända för att alltid vilja hjälpa andra, även om dessa små jävla dampungar stjäl, hotar och misshandlar deras nära och kära.
Kj*ll och du har samma naiva syn, att alla är goda inombords och kan räddas. Med facit i hand så kan man ju verkligen säga att ni nu sett hur det går när man daltar med pissluffare.
Var var DU när J behövde hjälp? Kj*ll försökte iallafall efter sin bästa förmåga, medans ni bara satt och beklagade er hos varandra.
Säger även en hel del om Avestabor, att man är snabb med att anmäla Kj*lls vanvård av djur, medans när det då gäller J (och andra människor överhuvudtaget), så väntar tills han mördat och DÅ bestämmer sig för att leka viktig. Jävla pissluffare!