2014-11-27, 20:09
Medlem
Ja det är det som är det jävliga, i all misär!
Citera
2014-11-27, 20:15
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
Hon innefattas inte av reglerna för LSS heller, men hon har ett LSS-boende. Hon scammar, bedrar och förstör, men straffas inte. Hon ljuger om precis allt som går, för att snabbt glömma vad hon sagt och komma med en ny historia. Provocerar lite när intresset sjunker. Men skulle hon färga håret blått, DÅ skulle jag bli provocerad på riktigt.

Det är väl inte en helt främmande tanke att hon skulle ge sig på en favorit i repris av det gamla svartvita håret men denna gång hälften blått och hälften vitt, MFF-färgerna, för att göra den älskade Mannen glad. Helt sjukt att hon inte gjort det än faktiskt. Om hon nu älskar honom så mycket är väl det det minsta hon kan göra för att visa det? Hon är sannerligen ett mysterium.
Citera
2014-11-27, 20:22
Medlem
ja herregud! Men hon tror att det heter MFF, o han säger inte emot!!!!!!!!!!!!!
Citera
2014-11-27, 20:28
Medlem
Jhna på facebook:
Såpass fullt upp med spädbarnsplaner och facebookuppdateringar att du inte har tid att svara på en "tjahureläget?"-fråga från en av dina närmaste vänner? Eller pallar du bara inte ta en ärlig åsikt/kritik/oro från nån som fattar vad det är du håller på med..?
Citera
2014-11-27, 21:51
Medlem
Håller inte riktigt med många i den här tråden som tror att berny gör allt för att provocera. Jag tror man måste ha ett visst mått av självinsikt och ett uns av vett för att vilja det, vilket jag tvivlar på att berny har. Jag tror hon just nu bara trampar gasen i botten, och det skulle inte för ett ögonblick förvåna mig om hon snart blir gravid och behåller barnet. Till och med jhna verkar ju oroad. Eller vad tror ni? Är hela den här cirkusen drogrelaterad?
Citera
2014-11-27, 22:08
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Jhna på facebook:
Såpass fullt upp med spädbarnsplaner och facebookuppdateringar att du inte har tid att svara på en "tjahureläget?"-fråga från en av dina närmaste vänner? Eller pallar du bara inte ta en ärlig åsikt/kritik/oro från nån som fattar vad det är du håller på med..?

Ok. Jhna vet ju att allt syns och konstigt att hon väljer att posta detta öppet.
nu kommer jag låta som en konspirationsteoretiker galore men är hon med på provokationen eller är det ett bevis på att Bernadette är gravid med Min Mans barn?
Mysteriet tätnar och jag går och poppar popcorn...
Citera
2014-11-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Men han har väl fått ett lån, Inte konstigare än så. Men passa Dig, För nu jävlar kan du GE DIG FAN PÅ o du är min baby

VEM ska passa sig?
VEM är din baby?
VEM ska ge?

Antar att det är herr A men det betyder att DU sitter på massor av info?
Citera
2014-11-27, 23:26
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av labru
Håller inte riktigt med många i den här tråden som tror att berny gör allt för att provocera. Jag tror man måste ha ett visst mått av självinsikt och ett uns av vett för att vilja det, vilket jag tvivlar på att berny har. Jag tror hon just nu bara trampar gasen i botten, och det skulle inte för ett ögonblick förvåna mig om hon snart blir gravid och behåller barnet. Till och med jhna verkar ju oroad. Eller vad tror ni? Är hela den här cirkusen drogrelaterad?

Mest troligt droger. Men vad säger ni som har mer insikt i cirkusen?
Citera
2014-11-27, 23:33
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KukRocco
VEM ska passa sig?
VEM är din baby?
VEM ska ge?

Antar att det är herr A men det betyder att DU sitter på massor av info?

personen glömde citationstecken.......
Citera
2014-11-27, 23:54
Medlem
Denosynliges avatar
Måste hålla med Malin och Hanna. Wtf Berny tänk längre än vad din näsa räcker! Du klarar ju inte ens av att sluta röka. Och du svarar inte Jhna för att hon känner dig och förstår att det håller på att barka ur återigen, skulle du prata med henne så skulle hon bara få det bekräftat. Förhoppningsvis är det bara bluff och båg för att provocera folk, men skulle det inte vara så, så vet du vad som händer. Skaffar du djur eller blir med barn som du väljer att behålla så skiter jag helt ärligt i om någon blir sur över vad jag avslöjar. Du kan inte ta hand om djur på rätt sätt eller ens dig själv, vad i hela friden får dig att ens för en sekund tro att du kan hantera ett barn? Att det finns dom som tror att du skulle bli en bra morsa är fan det mest vanvettiga jag läst. Jag har inte ens något eget barn men jag fattar att det är 100 gånger intensivare än att ha två hundar te.x. Så kom ner på jorden på riktigt nu och inse dina begränsningar. Du har förbrukat dina chanser att vara betrodd med både djur och barn.
Citera
2014-11-28, 10:53
Medlem
Jag slutar aldrig att förundras över Bernys fullständiga brist på stil. Liksom, vem fan sätter upp en neonrosa julstjärna tillsammans med rödrutiga gardiner i traditionell design? Det är som om hon är färgblind, och det blir bara värre. Den blå väggen och de där tavlorna, en tavla på en rulltrappa? Nä, alltså jag tror mer och mer på att hon är, eller iaf har blivit, dum i huvudet av drogerna. Hon är inte normalbegåvad, det syns i hur hon uttrycker sig.
Citera
2014-11-28, 11:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alinus
Jag slutar aldrig att förundras över Bernys fullständiga brist på stil. Liksom, vem fan sätter upp en neonrosa julstjärna tillsammans med rödrutiga gardiner i traditionell design? Det är som om hon är färgblind, och det blir bara värre. Den blå väggen och de där tavlorna, en tavla på en rulltrappa? Nä, alltså jag tror mer och mer på att hon är, eller iaf har blivit, dum i huvudet av drogerna. Hon är inte normalbegåvad, det syns i hur hon uttrycker sig.
Fast bra smak har hon aldrig haft när det gäller någonting. Kläder, inredning, val av partner..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in