2014-11-27, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuddprutte68
Precis! Känns inte helt övertygande

Printscreen från en tidigare tråd! Maila skatteverket, kostar dig ingenting.
Citera
2014-11-27, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munchies420
Tror inte att killen har bytt kön, däremot att han föddes med båda könen och sedan har fått välja ett av dom. Alternativt att föräldrarna valde åt honom när han var liten.

Läste om ''födas med båda könen'' mycket för ett tag sedan, och det ska vara möjligt att födas med båda könen, man får senare antingen välja själv eller väljer föräldrarna åt en. De är väldigt ovanligt att man föds med båda könen dock.

vad jag kommer ihåg så ja, de finns 3 kön i holland.

Men varför tror du det om jag får fråga, kan du utveckla? Vad pekar åt att han var hermafrodit?
Citera
2014-11-27, 12:23
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Troll i farten:

https://www.facebook.com/pages/Tristan-Bj%C3%B6rling-j%C3%A4vla-d%C3%A5re-som-tar-sj%C3%A4lvmord/369687933199183?pnref=lhc.recent

Vad i helvete finns det för folk? Var det bara jag som anmälde skiten? Och inte fan sörjer jag att facebook stängde ner den.
Citera
2014-11-27, 12:32
Medlem
munchies420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe21
Men varför tror du det om jag får fråga, kan du utveckla? Vad pekar åt att han var hermafrodit?

Vad jag har läst i tråden så får man inte göra könsbyte samt bröst operationer förens man är 18 år, o då tänker jag att om man föds med båda könen så får man/föräldrarna välja i tidigare ålder för att undvika mobbing och liknande.

Alltså, Hermafrodit=förklaring på varför han har utvecklats till kille. Hade han gjort påbörjat omvandlingen när han var 18 hade han troligtvis inte vart så han är idag, samt att det hade varit mer känt, om en person går från att ha bröst o vara tjej, till att inte ha bröst o bli kille, så uppmärksammas det rätt så snabbt iaf av personer i personens närhet.
Senast redigerad av munchies420 2014-11-27 kl. 12:36.
Citera
2014-11-27, 12:33
Medlem
Voolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Håller med dig. Borderline eller Ashberger eller liknande. Sedan kanske droger också. Sedan pressen att uppträda inför en massa mäniskor. Skulle uppträda på Pridegala. Palla inte trycket.
Det heter Aspergers syndrom. Inte Ashberger.
Citera
2014-11-27, 12:33
Medlem
Beklagar sorgen till alla nära och kära, förstår att det är tufft. Självfallet är det tragiskt att en så ung människa har gått bort.

Men blir faktiskt lite smått irriterad. När en offentlig person går bort och medierna marknadsför det. Då är väll en normal fråga "Vad är dödsorsaken?". Inte fan är det brist på respekt, har man valt att gå ut offentligt får man väll räkna med att folk undrar?

Så återigen, vad är dödsorsaken?
Citera
2014-11-27, 12:39
Medlem
Borghesias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pittbullswe
Beklagar sorgen till alla nära och kära, förstår att det är tufft. Självfallet är det tragiskt att en så ung människa har gått bort.

Men blir faktiskt lite smått irriterad. När en offentlig person går bort och medierna marknadsför det. Då är väll en normal fråga "Vad är dödsorsaken?". Inte fan är det brist på respekt, har man valt att gå ut offentligt får man väll räkna med att folk undrar?

Så återigen, vad är dödsorsaken?
När det inte står beskrivet i några tidningsartiklar så brukar det vara självmord 99 gånger av hundra.

Har aldrig sett på idol och kommer aldrig att göra det heller men oavsett vem det var och varför så är det trist att någon dör så tidigt. Vila i frid.
Citera
2014-11-27, 12:40
Medlem
munchies420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Skulle uppträda på Pridegala. Palla inte trycket.

''pallar inte trycket'' men kan uppträda i idol, i TV? visst där var han jävligt nervig, men han klarade det iaf inför (direk send?) TV
Citera
2014-11-27, 12:48
Medlem
HGs avatar
Hade Tristan gått bort i sjukdom så hade tidningarna uppgett detta. Hade han blivit mördad, likaså. Alltså finns det bara två alternativ kvar, självmord eller en oavsiktlig överdos.
Citera
2014-11-27, 13:03
Medlem
spacelord666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Frågar du mig det? Har ingen aning...
Men var han gay?
Citera
2014-11-27, 13:07
Medlem
Skulle det inte kunna vara så att man ännu inte är säker på varför han dog? En obduktion med tillhörande provtagningar och analyser tar lång tid. Och är det egentligen viktigt för allmänheten att veta varför/hur han dog? Varför är det viktigt i så fall? En sak jag funderar på är varför man inte kan hitta Tristan i några register. Försvinner man från alla register direkt när man dör?
Citera
2014-11-27, 13:09
Medlem
michieffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spacelord666
Men var han gay?

Ingen aning, men hans youtube-konto är lite suspekt.

https://www.youtube.com/watch?v=j19LK2IUYoQ&spfreload=10

Han är ju trots allt 19, inte 14.

Edit: var, inte är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in