2014-11-27, 12:05
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Efter 10 månaders frånvaro känner jag att det är dags att logga in igen. Missed me much?

Det kan han garanterat inte. Verkar dessutom ha problem med ögonen. Solklar offside.

-----

Ser otroligt mycket fram mot Brashear i Elitserien. Det kan inte bli annat än succé. Verkar nästan som att Azdz är den enda som faktiskt har koll på vem han är. Spelar han ikväll ser jag Modo - HV71 istället för Frölunda - Brynäs.

Välkommen tillbaka loafie!

Jag tror att vi alla kommer att sitta bänkade för att se Modo-Hv71 om Broascher spelar.
Citera
2014-11-27, 12:08
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Efter 10 månaders frånvaro känner jag att det är dags att logga in igen. Missed me much?

Det kan han garanterat inte. Verkar dessutom ha problem med ögonen. Solklar offside.

-----

Ser otroligt mycket fram mot Brashear i Elitserien. Det kan inte bli annat än succé. Verkar nästan som att Azdz är den enda som faktiskt har koll på vem han är. Spelar han ikväll ser jag Modo - HV71 istället för Frölunda - Brynäs.
Jag har saknat dig.

Kommer göra som du. Spelar Brashear ser jag MoDos match.
Citera
2014-11-27, 12:12
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Solklar? Är du dum i huvudet eller? Oavsett om det hade var offside eller inte tror du på fullt allvar att Färjestad hade haft nån chans?
Ja den var solklar. Man vet ju aldrig vad som kan hända under periodpausen med ett lag. Men linjedomaren ska verkligen inte kunna missa den där offsiden.
Citera
2014-11-27, 12:16
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Solklar offside? Ja.
Felaktig utvisning? Ja.
Inverkan på resultatet? Absolut noll. Skellefteå AIK två klasser bättre, eller möjligen Färjestad två klasser sämre...

Spelar väl ingen roll om de felaktiga domsluten hade påverkan på matchen eller inte, sådana grova fel måste bort. Nästa gång händer det i ett avgörande moment och det blir ett jäkla rabalder. Vill vi ha en till "Morgan"?

Och visst hade det inverkan på resultatet eftersom det blev mål i just den situationen. Hade de tagit Skelleftespelaren för interference hade Färjestad fått PP och i varje fall fått chansen att reducera till 2-3. Nu fick man aldrig den chansen.
Citera
2014-11-27, 12:22
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Välkommen tillbaka loafie!

Jag tror att vi alla kommer att sitta bänkade för att se Modo-Hv71 om Broascher spelar.

Tack! Brascheer kommer bli en fröjd att se.

Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Jag har saknat dig.

Kommer göra som du. Spelar Brashear ser jag MoDos match.

Vad har folk för tankar om vad som kommer hända i Scandinavium ikväll? Sist i Gavlerinken mot Frölunda tyckte jag nog det var deras totala ineffektivitet som gjorde att vi vann. Hade Frölunda tagit tillvara på alla sina riktigt bra lägen hade vi nog inte gått segrande. Känns som att det blir tufft ikväll.
Citera
2014-11-27, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Måste bara fråga, hur missade linjedomaren den solklara offsiden vid SAIKs 4-1 mål?
Hehe hur intressant är det att diskutera ett av målen när ett bottenlag blir överkört av SAIK....
Citera
2014-11-27, 12:31
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:

Vad har folk för tankar om vad som kommer hända i Scandinavium ikväll? Sist i Gavlerinken mot Frölunda tyckte jag nog det var deras totala ineffektivitet som gjorde att vi vann. Hade Frölunda tagit tillvara på alla sina riktigt bra lägen hade vi nog inte gått segrande. Känns som att det blir tufft ikväll.
Om Frölunda inte tar en massa onödiga utvisningar idag som man gjorde i rinken, så blir det 4-0 till Frölunda. Brynäs PP är inget som man ska leka med.

Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Hehe hur intressant är det att diskutera ett av målen när ett bottenlag blir överkört av SAIK....
Diskuterar inte målet/bottenlaget, diskuterar linjedomarens insats.
Senast redigerad av slirrefirre 2014-11-27 kl. 12:33.
Citera
2014-11-27, 12:34
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Om Frölunda inte tar en massa onödiga utvisningar idag som man gjorde i rinken, så blir det 4-0 till Frölunda. Brynäs PP är inget som man ska leka med.

Nej, PP har varit riktigt bra senaste tiden. Tror dock inte att Frölunda nollar Brynäs den här gången. Vi är inne i en bra period just nu och borde få hål på vem det nu är som står ikväll. Men att Frölunda vinner tror jag absolut.
Citera
2014-11-27, 12:35
Medlem
loafmasters avatar
Citat:

Solklara domartabbar är väl oavsett utgång värda att diskutera?
Citera
2014-11-27, 12:35
Bannlyst
Citat:

Jag håller med dej! Vi satt bara och vänstade på att VF skulle vända, men tyvärr inte.
Tycker dock att ni i BIF har en riktigt bra målvakt, han är ju också en del av laget. Ser fram emot matchen i kväll.
Citera
2014-11-27, 12:38
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ser fram emot matchen i kväll.

Det gör även jag. Fick ge bort min biljett då jag åkte på sent jobb i sista sekunden men har som tur är möjlighet att se matchen på jobbet.
Citera
2014-11-27, 12:58
Medlem
Embas avatar
Kuken! Ser ut som om det inte blir någon debut för Donald ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in