2014-11-26, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Florerar en hel del rykten (på diverse Instagram konton, bla bland kommentarerna på per lärnströms,) om att han dog av en överdos av spice. Systerns vän som var här inne nyligen kanske kan dementera det så slipper folk spekulera. Om så är fallet kommer det komma fram för eller senare, och Aftonbladet kommer att explodera.

Kan direkt säga att han inte dog av en spice överdos.
Citera
2014-11-26, 18:16
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Så sjukt tragiskt. En himla vacker människa på alla sätt. Vila i frid Tristan

Blir för övrigt så jävla arg på er som sitter och spekulerar i om han skulle tagit droger eller inte. Även om han skulle ha gjort det, vad spelar det för roll för er? Låt familj och vänner sörja ifred för fan.

Absolut ska familj och vänner få sörja i fred. Men jag fattar faktiskt inte vad vissa av dom gör här om dom inte tål spekulationer.
Citera
2014-11-26, 18:19
Medlem
Obelix2s avatar
Varför är det så viktigt för familjen att hålla detta hemligt? Känns som att dom skäms för det eller liknande.
Citera
2014-11-26, 18:22
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Ja han verkade vara ett vrak, i alla fall som han framstod i Idol.

Han dog tydligen i fredags. Olycka eller självmord? Tror på det senare, alternativt en oavsiktlig överdos.

Rip.
Är det inte lite märkligt att ta självmord när man har en spelning inbokad? Det måste hänt något väldigt dramatiskt i så fall.
Citera
2014-11-26, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obelix2
Varför är det så viktigt för familjen att hålla detta hemligt? Känns som att dom skäms för det eller liknande.

Har du varit med om att någon nära anhörig dött? Jag har, och har då inte varit speciellt sugen på att basunera ut det bland folk. Mina anhöriga har dessutom varit helt okända personer.

Jag tror inte att dom skäms utan att dom är i sorg helt enkelt. Det kanske kommer ett svar på dödsorsaken när allt lugnat ned sig lite?

Men eftersom jag vet lite om T:s umgängeskrets den sista tiden så tror jag inte att han dött av plötslig hjärnblödning utan att döden på något sätt varit självförvållad.
Citera
2014-11-26, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Är det inte lite märkligt att ta självmord när man har en spelning inbokad? Det måste hänt något väldigt dramatiskt i så fall.

Fast om man har en depression (av någon anledning) och är suicidal så tror jag att man struntar i att man har något uppbokat.
Citera
2014-11-26, 18:31
Medlem
kvarkenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBIT
Alltså. Nu kanske jag är gammelmodig här, men är det inte jävligt skumt att smälla upp ett tiotal bilder, varav en massa selfies när ens pojkvän har dött precis?

Håller med. Känns som hon fiskar sympatier.

Men vi sörjer väl alla på olika vis antar jag. Tragiskt hur som helst.
Citera
2014-11-26, 18:32
Medlem
apanbengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
Stämmer det att Jannike Björling var hans storasyster? Hon som fick barn med Björn Borg och senare hamnade i kokainträsket, men nu tagit sej ur det?

Jannike måste ju vara närmare 50. Låter lika troligt som att Jussi Björling skulle vara hans farfar...
Citera
2014-11-26, 18:32
Medlem
BonerBatmans avatar
Vad är det med alla som kommer in i tråden och börjar beklaga sig över att folk spekulerar kring rykten om personen som tråden handlar om? Ett tips: antingen bidrar ni med information som gynnar diskussionen eller så stänger ni ner Flashback och går och pratar med era nära och kära. Det här är inte rätt forum för att söka tröst.
Citera
2014-11-26, 18:35
Medlem
Citat:

Hahaha, detta måste vara bland det mest naiva jag läst i hela mitt liv, och klart som fan är det på flashback man ser en sådan kommentar. Snälla, bruka din hjärna och tänk innan du frågar något så dumt. Vilken familj vill oavsett orsak till dödsfall att hela världen ska veta, hur hade du själv resonerat om det var någon närstående till dig, skulle du meddela hela flashback om hur denne dött?
Citera
2014-11-26, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
Tristan var inbokad på Skellefteå pride till helgen

Citat:

Varför tror du seriöst?? Dom sörjer ju.. Men varför måste nästan alla skriva skit om honom här just nu??? För i Helvete man ska respektera dom döda!!!
Citera
2014-11-26, 18:37
Medlem
miss-meows avatar
Nu har jag suttit och följt den här tråden hela dagen.

Jag kände Tristan. Vi är i ungefär samma ålder, har gemensamma vänner och är med i gotlandsmusikalkompani båda två.

Varför läser jag den här tråden? För att även jag sörjer. Jag var inte någon nära vän till Tristan, precis som så himla många av hans vänner. Jag tror att det är fler än bara jag som kände Tristan som vän läser den här tråden av precis samma anledning som jag.
Vi vill vet hur han dog.
Jag har gråtit hela dagen och förbannat mig över att han inte finns längre, och jag kan inte riktigt ta in det. Kanske kan jag förstå det bättre om jag får veta hur han försvann. Det känns orättvist mot mig och så många andra som kände honom väl men inte var honom nära att vi inte får reda på hur han gick bort. För vi är många som känner Tristan på det sättet.

Jag kan bekräfta att Tristan tog droger. Varför? För att vi gjort det tillsammans. Han rökte mycket spice. Det gjorde han för att han ibland behövde göra pissprov. Min spekulation är att han råkat ta en överdos spice.

Jag kan även bekräfta att Tristan föddes med kvinnliga könsdelar, vad nu det spelar för jävla roll.

Till Saga, Lucas och alla andra som var honom närmast. Jag sörjer med er. Det vet ni redan.

Till Tristan, tack för allt. Alla fina stunder i din soffa, all pepp innan jag gått upp på scenen, all tro du hade på mig och all styrka du gav mig. Jag har bestämt mig för att våga följa min dröm nu och jag gör det för din skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in