2014-11-26, 17:03
Bannlyst
Har aldrig hört talats om honom föränns nu, hittade idolklipp från augusti och helt galet speedad han var på den. Hur kunde man släppa in honom i TV ens
Citera
2014-11-26, 17:07
Medlem
Keith.Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Skriv inte i tråden då, för fan.
Men hon skulle ju aldrig missa chansen att sola sig i dessa femton sekunders fame som detta innebär. Samtidigt så skall hon ju spela den gamla chablonartade rollen som förorättat företrädare för de sörjande som vet sååååå mycket men samtidig inte kan säga något.
Citera
2014-11-26, 17:10
Medlem
Skulle gissa på att han gick på någon starkare receptbelagd medicin som resulterade i hjärtstopp,
Tror jag sett på någon bild på hans överkropp där ärr från operation syns

Tragiskt det som hände iallfall, verkar ha varit en trevlig kille

Överdos är ytterst osannolikt så det inte finns så mycket "dödsknark" i Sverige

RIP
Citera
2014-11-26, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Har man kunnat lokalisera kroppen?
gissar att det inte är mycket kvar efter vad som framkommit i tråden
Citera
2014-11-26, 17:16
Medlem
Crinds avatar
Följer inte riktigt Idol, men jag såg han nån gång och han kändes som en glad och skön människa. Jag vet exakt hur svårt det kan vara att leva med ett drogberoende, om det nu stämmer att droger hade med hans bortgång att göra.

Otroligt tråkigt att läsa, hoppas familjen finner ro i framtiden. Vila i frid unga begåvade människa!
Citera
2014-11-26, 17:19
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Fast den nuvarande flickvännen är inte speciellt hemlig av sig, även om hon inte skriver ut den direkta dödsorsaken. Hon skriver rätt öppet på IG och har postat diverse bilder sedan i fredags...

(Hon har dom på sig för ringa narkotikabrott. Så drogrelaterad död ligger rätt nära till hands...)

http://iconosquare.com/j*hannawahlstroom

Alltså. Nu kanske jag är gammelmodig här, men är det inte jävligt skumt att smälla upp ett tiotal bilder, varav en massa selfies när ens pojkvän har dött precis?

Oavsett vad verkar det här vara en himla röra med en massa trasiga människor inblandade. Alltid tråkigt att se nån från ön gå bort, oavsett anledning.
Citera
2014-11-26, 17:20
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1994Emelie1994
Rödhårig tjej?

Nej blond.
Citera
2014-11-26, 17:20
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Varför skriver inte media vad han dog av, det är som gjort för ryktesspridning. Alla vet att det kommer fram så ingen ide att hålla det hemligt.
Citera
2014-11-26, 17:29
Medlem
Hanlons avatar
När jag var liten hette "Tristan" i alla fall Disa och sprang runt på Romabadet i badbyxor fast än hon var av det kvinnliga könet, något vi tyckte var mycket märkligt redan då.

Tillför inte mycket till tråden, mer till den OT diskussion om personens kön.
Citera
2014-11-26, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBIT
Alltså. Nu kanske jag är gammelmodig här, men är det inte jävligt skumt att smälla upp ett tiotal bilder, varav en massa selfies när ens pojkvän har dött precis?

.

Då är jag också gammelmodig...
Citera
2014-11-26, 17:32
Bannlyst
Kollade lite på idol auditionsen i början av säsongen. Tyckte han var en riktig bög fjolla vilket han är. Men det är fruktansvärt sorgligt att han dör så tidigt. Hade han en underliggande sjukdom?
Citera
2014-11-26, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Straxx
Varför skriver inte media vad han dog av, det är som gjort för ryktesspridning. Alla vet att det kommer fram så ingen ide att hålla det hemligt.
Eftersom att det är en ung person så är jag ganska säker på att familjen själva inte vet vad dödsorsaken är. Familjen får väl skicka kroppen vidare till Kalmar för någon obduktion, och varför han dog kommer vi nog aldrig få veta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in