2014-11-26, 14:26
Medlem
krokons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Hört rykten om att grabben föddes med vagina. Någon som kan bekräfta?

R.I.P.

Men herregud, vad är det för fel på dig? Vad spelar allt detta svammel om könsbyte/drogproblem/nerver osv för roll?
Nu får folk ge sig. En ung kille är död och folk frossar i en massa saker som det inte finns något som helst belägg för och som de faktiskt inte har med att göra.
Låt hans själ få vila i frid och sluta med alla dessa idiotiska trakasserier.
Citera
2014-11-26, 14:28
Medlem
Jag har ingen vidare koll på vem Tristan är, men det berör alltid när någon ung person går bort. Vila i frid.

Citat:
Ursprungligen postat av KuKluxKlan
Självfallet överdos. Det kan alla med ögon som fungerar konstatera.

Att på grund av någons klädstil avgöra om någon missbrukar droger är så oerhört ignorant och dumt. Sanslöst många elaka och omogna kommentarer i den här tråden.
Senast redigerad av Bandstarter 2014-11-26 kl. 14:37.
Citera
2014-11-26, 14:32
Medlem
Beckiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart.Karisma
Du kan inte ge tråden lite kött på benen och förklara vad som hänt?

Tyvärr. Det Saga och jag pratar om stannar mellan oss, av respekt till familj och en av mina bästa vänner.
Citera
2014-11-26, 14:34
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckii
Tyvärr. Det Saga och jag pratar om stannar mellan oss, av respekt till familj och en av mina bästa vänner.
Skriv inte i tråden då, för fan.
Citera
2014-11-26, 14:38
Medlem
munchies420s avatar
Citat:

Tror du att du skulle kunna svara på en fråga då? Har han hållit på med droger? inklusive spice
Citera
2014-11-26, 14:38
Medlem
Sinclairs avatar
Var inte ens bekant med namnet tidigare, och först en off topic-utskällning:

Det finns all anledning att visa hyfs och respekt mot avlidna och deras sörjande, inte minst när det gäller en så ung kille.

Däremot finns säkert ett och annat att diskutera, detta är kändisskvaller så det är t o m ok att fråga om han var könsbytare - vilket verkar dementeras trovärdigt. Det är väl inge skam.

I övrigt finns det väl intresse av dödsorsaken, olycka, sjukdom, självmord, överdos.
Om han ramlat in i en glasdörr och skurit sig eller haft ett svagt blodkärl i hjärnan kan man anta att det skulle nämts. "tragisk olycka", "hastig sjukdom". "Hittad i hemmet" är ofta en omskrivning för självmord - vilken väl är den vanligaste dödsorsaken för 19-åringar, men det känns inte av uppgifterna som han skulle ha varit suicidal. Så min gissning blir att ansluta mig till överdosteorin.

Vilket då möjligen väcker en del frågor om idols producenter och vad de visste.

Hur som helst tragiskt. Grabben hade inte ens hunnit få wikipediaartikel.
Citera
2014-11-26, 14:40
Medlem
munchies420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Skriv inte i tråden då, för fan.

Hon har ju bara skrivit saker som har bidragit, förutom hälsningen från syrran, tycker de är bra att personen har ett konto och kan hjälpa till att avfärda teorier som att han skulle ha haft en vagina i tidigare ålder.

Och ni som undrar o han nu hade haft en vagina, ska en egen tråd om det istället för att gå off topic
Citera
2014-11-26, 14:40
Medlem
sikkinikks avatar
Allt pekar på självmord.

Det har tidigare i tråden hänvisats till en facebookprofil som bekräftar detta...
Citera
2014-11-26, 14:41
Medlem
Dharmabums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Frågan är väl snarare hur livet påverkar folk med sköra själar. Jag tror inte att idol har någon större inverkan på det stora hela faktiskt.

Du tror inte att medverkan i idol har en ganska omvälvande inverkan på livet? Självklart ökar pressen när en ung människa snabbt går från anonymitet till att vara någon som får flera spelningar i veckan och som blir igenkänd. Detta KAN ha påverkat händelsekedjan som lett fram till Tristans död. Detta är något som jag kommer att diskuteras i media framöver.

Till dem som får och följer impulsen: _nu ska jag göra mig lustig på pubertala sätt över det här tragiska ödet trots att systern uppenbarligen följer det som skrivs i tråden_ - ni saknar förmodligen något av det som gör oss andra till normalfungerande människor.
Citera
2014-11-26, 14:42
Medlem
Citat:

Måste vara ett av de punschigaste WT inlägg jag läst. Tror du att du också är en kändis nu, för att du känner Tristans syster Saga?
Citera
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejkono
Jag VET att många mår dåligt efter sin medverkan av Idol. Rabih Jader gjorde ju ett uttalande efter att Nicklas Hocker begick självmord för ett par år sedan, att man mår som en kung under Idol; man får gratis lyxkäk, bor på lyxhotell, alla vet vem du är. Men efteråt tar allt slut, du blir ingen, man återgår till budgetmat etc. Det är då livet blir ett helvete.

Så är det säkert, men livet i övrigt erbjuder ju också sin beskärda del av käftsmällar normalt sett.

Citat:
Ursprungligen postat av Dharmabum
Du tror inte att medverkan i idol har en ganska omvälvande inverkan på livet? Självklart ökar pressen när en ung människa snabbt går från anonymitet till att vara någon som får flera spelningar i veckan och som blir igenkänd. Detta KAN ha påverkat händelsekedjan som lett fram till Tristans död. Detta är något som jag kommer att diskuteras i media framöver.

Jag kanske bara hunnit bli lite äldre och har lite andra perspektiv på saker och ting, så det kanske är så att det har större inverkan på vissa unga människor än vad jag tror.
Citera
Medlem
Ratis avatar
Naturligtvis många närstående och vänner som blir upprörda i sådana här trådar och förväntar sig någon form av landssorg.
Var han släkt med Jussi Björling? Tänkte på att dom har samma efternamn och båda var verksamma inom musik. Björling kan väl inte vara så vanligt efternamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in