3 mot 3 i förlängningsspelet med start annandag jul alltså. Känns väldigt oseriöst att byta mitt under säsong. Men det blir säkert sevärt tills dom hittar på något nytt igen.
Royers klubbhistorik är ju skön iaf. Saint-Georges COOL-FM, Thetford Mines Isothermic, Québec RadioX, Saguenay 98.3. Vad är den där LNAH för en jävla liga egentligen
3 mot 3 i förlängningsspelet med start annandag jul alltså. Känns väldigt oseriöst att byta mitt under säsong. Men det blir säkert sevärt tills dom hittar på något nytt igen.
Jag förstår inte hur man tänker när man gör en sådan stor förändring mitt under säsongen, jag trodde att SHL jobbade för att framstå som seriösa och att man skulle undvika att göra misstag likt detta.
Idén i sig kan säkert vara bra men jag gillar verkligen inte att man gör så här under pågående säsong, det känns som sagt väldigt oseriöst.
Förslaget i sig tycker jag är helt okej. Personligen hade jag velat se 5 minuter fyra mot fyra följt av fem minuter tre mot tre. Helt slopa straffläggningen och låta matcherna sluta oavgjort om det inte kommit något avgörande.
Men det känns ju otroligt oseriöst när man gör den här typen av regeländring mitt under säsongen. Vad är det för jävla klåpare som har grepp om den här ligan egentligen?