2014-11-03, 00:18
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Fast så är ju inte fallet så då är det ju inget problem heller.

Okej, men det räcker ju med att kolla ni Luläfans posthistorik här på FB för att få fram hård empirisk fakta som stödjer mitt konstaterande. Då kan du förneka det hur mycket du vill, det blir bara pinsammare.
Citera
2014-11-03, 12:03
Medlem
tcfmogs avatar
Modo bryter med Kauppinen.
Citera
2014-11-03, 12:41
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Ryktas om Cumiskey tillbaka igen
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu förstår jag inte? Nog för att jag köper att Anders Forsberg gör ett bra jobb utifrån sina resurser i Modo men du kan väl inte mena att han är bättre än Uffe?
Ulf hade en mycket större spelarbudget att jobba med än Anders, lyfte inte upp och utvecklade nån junior typ förutom sin usla son.
Citera
2014-11-03, 12:43
Medlem
Citat:
Kommer inte som någon överraskning. Har nog varit på tapeten länge skulle jag tro. Har även en svag aning om att Roche eller Persson snart kommer tvingas bort.

Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Ryktas om Cumiskey tillbaka igen

Ulf hade en mycket större spelarbudget att jobba med än Anders, lyfte inte upp och utvecklade nån junior typ förutom sin usla son.
Källa på det? Ingen skulle bli gladare än mig om det ryktet stämmer.

Har inget emot Anders men Modo behöver en tränare som kan bli förbannad. Där är Uffe klar etta.
Senast redigerad av Gromgutten 2014-11-03 kl. 21:13. Anledning: Dubbelpost, kanske dags att lära sig Citera flera-funktionen snart?
Citera
2014-11-03, 12:47
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Källa på det? Ingen skulle bli gladare än mig om det ryktet stämmer.

Har inget emot Anders men Modo behöver en tränare som kan bli förbannad. Där är Uffe klar etta.

Källa på ett rykte?
Citera
2014-11-03, 13:23
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Källa på ett rykte?

Nu kan det väl finnas källor på rykten också. Så som forum och hemsidor. Men ett rykte är ju alltid ett rykte.
Citera
2014-11-03, 14:23
Medlem
tcfmogs avatar
Modo bjuder ungdomar under 18 på fritt inträde till ståplats resten av säsongen.
Citera
2014-11-03, 14:30
Medlem
Citat:
Modo bjuder ungdomar under 18 på fritt inträde till ståplats resten av säsongen.
Såg detta på Facebook. Tycker det är ett kul initiativ. Borde vara ett första steg att öka publiksnittet.
Citera
2014-11-03, 14:38
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:

Bjuder och bjuder. Företag och privatpersoner finansierar detta, för att Hockeyns hjärta ska växa sig än större. För en starkare framtid.
Citera
2014-11-03, 15:29
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnesduk
Bjuder och bjuder. Företag och privatpersoner finansierar detta, för att Hockeyns hjärta ska växa sig än större. För en starkare framtid.

Bra initiativ. Borde få många efterföljare.
Citera
2014-11-03, 16:20
Avslutad
Himmelfarb sitter alltså på ett hotell i Sthlm och väntar på besked från Salo som inte går att nå. Är det så man behandlar sina spelare? Dumstruten på Salo
Citera
2014-11-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Himmelfarb sitter alltså på ett hotell i Sthlm och väntar på besked från Salo som inte går att nå. Är det så man behandlar sina spelare? Dumstruten på Salo
Är du förvånad? Salo verkar tro att han kan göra som han vill som om han vore Siljans egen Putin.

Läste att Himelfarb inte var villig att vara kvar i Leksand så det är nog kört för er där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in