2014-11-26, 07:48
Bannlyst
Är Pontus Sesar och Emil Grip kvar i OG?
Citera
2014-11-26, 16:01
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Han körde nog båge ska du se Yaser. Och kontakter har han säkert men inte på de rätta ställena om han vill uppehålla sig i Sverige. Men vill han ha någon stackars oskyldig gubbe avrättad för någon annans skuld har han garanterat de rätta kanalerna.

Jag är inget fan av den killen men han har varit i landet, sen hur han tog sig in vet jag inte som sagt..
Han har ett fåtal men lojala kvar som ställer upp med såna små saker som att uppehålla sig i ett mysigt hus nånstans i Sverige Vet inte vad han gjort här, men jag tror inte han är här många dagar när han väl är här... Ingen tror väl på fullaste allvar att polisen kommer låta Dan# vara OM dom får syn på han landet, inte ens D#no tror nog det....Han kommer alltid hitta svaga individer som han skickar på dumma uppdrag, men det är inte det folket han träffar när han är i Sverige... En ledtåd på vad min källa mer sa är att du nog inte skulle känna igen solguden om han gick på andra sidan gatan
Citera
2014-11-26, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Jag är inget fan av den killen men han har varit i landet, sen hur han tog sig in vet jag inte som sagt..
Han har ett fåtal men lojala kvar som ställer upp med såna små saker som att uppehålla sig i ett mysigt hus nånstans i Sverige Vet inte vad han gjort här, men jag tror inte han är här många dagar när han väl är här... Ingen tror väl på fullaste allvar att polisen kommer låta Dan# vara OM dom får syn på han landet, inte ens D#no tror nog det....Han kommer alltid hitta svaga individer som han skickar på dumma uppdrag, men det är inte det folket han träffar när han är i Sverige... En ledtåd på vad min källa mer sa är att du nog inte skulle känna igen solguden om han gick på andra sidan gatan

HAHAH han kanske har en burka..Har läst om en annan kriminell i Göteborg som vistats illegalt i Gbg iförd burka
Citera
2014-11-26, 17:37
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterX2014
HAHAH han kanske har en burka..Har läst om en annan kriminell i Göteborg som vistats illegalt i Gbg iförd burka

Den andra har klätt ut sig i mer än burka och det har han gjort ett par gånger
Citera
2014-11-26, 17:42
Medlem
Citat:

Minns ej vem den andra personen i fråga var..Minns att han var utvisad ..Hade han inte OG kopplingar? Tror han torska till sist väl?
Citera
2014-11-26, 18:10
Medlem
yasers avatar
Citat:
Minns ej vem den andra personen i fråga var..Minns att han var utvisad ..Hade han inte OG kopplingar? Tror han torska till sist väl?

Helt rätt, men han är på fri fot nu.. Med burka eller utan kan jag tyvärr inte svara på
Citera
2014-11-26, 19:02
Medlem
Citat:

Mer än burka, berätta gärna för den utstyrseln låter spännande.
Citera
2014-11-26, 21:36
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Mer än burka, berätta gärna för den utstyrseln låter spännande.

Kan inte du som vet allt berätta det istället?
Citera
2014-11-27, 15:55
Medlem
RefusedPoliticss avatar
En fråga till OG i Göteborg. Varför parkerade ni en motorcykel vid frihamnen så alla kunde se?
Citera
2014-11-27, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RefusedPolitics
En fråga till OG i Göteborg. Varför parkerade ni en motorcykel vid frihamnen så alla kunde se?

Vad svamlar du om?
Citera
2014-11-27, 16:33
Medlem
RefusedPoliticss avatar
En viss person fick en motorcykel av en brud. Varför valde han att ställa den i en väg-gren?
Citera
2014-11-27, 22:40
Medlem
Citat:
Hade han inte OG kopplingar? Tror han torska till sist väl?
Han måste varit fullvärdig men han kan inte vara kvar-så dum är ingen av den kallibern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in