2011-08-27, 09:02
Medlem
.-.-.s avatar
Är det nån som använt sig av original inkasso? och har det gett resultat?
sidan verkar nere nu
Citera
2011-08-27, 09:29
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
sidan verkar nere nu

Vet en bekant som kontaktade dom för att kolla lite, dom skulle ha 50% så jag förstår om dom lagt ner...vem fan säljer halva skulden?

Men det är ju som "Transans" OGMC, upp som en sol och ner som en pannkaka, massa jävla snack bara...Snubben är slut så är det bara.
Citera
2011-08-28, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Vet en bekant som kontaktade dom för att kolla lite, dom skulle ha 50% så jag förstår om dom lagt ner...vem fan säljer halva skulden?

Men det är ju som "Transans" OGMC, upp som en sol och ner som en pannkaka, massa jävla snack bara...Snubben är slut så är det bara.
Det går hur bra som helst för dom, bara att acceptera det faktum...din lallare.
Citera
2011-08-28, 11:54
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Kan du berätta lite nytt? Har dom varit på några mc träffar under sommaren och hur många är medlemmar i OGMC ungefär?
Citera
2011-08-28, 12:13
Medlem
b-os avatar
Citat:

Väl talat...du var snabb att lägga/ länka upp bilder på mupparna i Marmaris, få se lite bilder på beryktade OGMC Stockholm.

Sen behöver inte jag acceptera ditt "boostande" fakta är det när du kan påvisa sanningshalten i ditt påstående...
Allt vi sett är Transans och hans "ButtBuddies" i väst, fakta om deras välmående lär ju dröja.
Citera
2011-08-28, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Väl talat...du var snabb att lägga/ länka upp bilder på mupparna i Marmaris, få se lite bilder på beryktade OGMC Stockholm.

Sen behöver inte jag acceptera ditt "boostande" fakta är det när du kan påvisa sanningshalten i ditt påstående...
Allt vi sett är Transans och hans "ButtBuddies" i väst, fakta om deras välmående lär ju dröja.

Ende medlemmen som är kvar är väl 1.60 hög och 44kg Gabriel Acar. Han är väl den ende som än så länge inte tagit bort sin gadd=)
Sen att ledaren själv tagit bort den säger väl det mesta
Citera
2011-08-28, 13:37
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Ende medlemmen som är kvar är väl 1.60 hög och 44kg Gabriel Acar. Han är väl den ende som än så länge inte tagit bort sin gadd=)
Borde inte det betyda att Gabriel leder OG nu? För ett av kraven för att vara med var väl tatueringen?
Citera
2011-08-28, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin

Då finns det alltså minst 2 Gabriel i turksläkten, för den Gabriel jag känner till är inte dvärg utan normallängd och stor/fet. Någon som vet vem jag menar och om han har någon status alls inom OG ?
Senast redigerad av Dinpappasfru 2011-08-28 kl. 20:10.
Citera
2011-08-28, 22:25
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
sidan verkar nere nu

Det hela var ett patetisk skämt, istället blev Denho Acar själv drabbad av diverse indrivningsfirmor
Numera har den stornäsade babianen inkasso/ägd tatuerat på ena skinkan.
Citera
2011-08-29, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
Kan du berätta lite nytt? Har dom varit på några mc träffar under sommaren och hur många är medlemmar i OGMC ungefär?
Varför skulle dom? dom skiter väl i mc träffar. Dom kör sitt eget race och har alltid gjort det. Hur många dom är kan jag inte svara på, har dock hört lite olika...20-40, men vad vet jag?
Citera
2011-08-29, 10:54
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Varför skulle dom? dom skiter väl i mc träffar. Dom kör sitt eget race och har alltid gjort det. Hur många dom är kan jag inte svara på, har dock hört lite olika...20-40, men vad vet jag?
Hahaha Nej precis, varför skulle dom gå på MC träff? Dom är ju ingen MC klubb för det första, och ingen av dom åker ju ens hoj för det andra och för det tredje så skulle det se konstigt ut om 2-3 st 20 åriga blattar skulle komma i släptåg med en trasig pundare som Läderbögen in på en MC träff. Dom skulle bli utskrattade, och det vet dom om också.

Och du...20-40 st????? Nej du vet uppenbarligen ingenting din pajas....
Citera
2011-08-29, 11:01
Medlem
Rätt komiskt att dom försöker hålla skiten vid liv, vore det inte enklare att starta nåt nytt skit gäng alá CIS style?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in