2014-11-26, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Jag tror att TheSnakeEye lyckats övertyga de flesta här inne om att Brashear kommer att göra det bra i SHL.
Ingen Wennerholm där inte. ..
Citera
2014-11-26, 12:36
Medlem
m4tt145s avatar
Brynäs borde väl hugga på Strömwall, kan bli samma som med Åslin dvs lite nytändning. Väl värt en chans enligt mig.
Citera
2014-11-26, 12:39
Medlem
slirrefirres avatar
Frölunda i år verkar vara mer taggade när det kommer till svåra matcher som man måste vinna, så tror nog att vi tar oss till final.

Frölundas problem i PP är att hålla kvar pucken i offensivzon+uppspelet(backarna lägger allt pucken till den som har sämst fart), men vi har 31matcher på oss att fixa det. Lossnar PP, så kommer vi att kunna stänga matcher(Frölunda hade riktigt dåligt PP förra året också, fick fart på det efter jul).
Citera
2014-11-26, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Brynäs borde väl hugga på Strömwall, kan bli samma som med Åslin dvs lite nytändning. Väl värt en chans enligt mig.
Nja Brynäs har ju kommit ur sin svacka och bör väl knappast värva av den anledningen. Ska vara för att täcka upp för skadorna i så fall . Är det något lag som bör värva nu så är det modo.
Citera
2014-11-26, 12:45
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Jävlar vad mycket näthatare det finns här inne.

Ni kommer inte vara så kaxiga när Brashear gör hattrick i den sjunde och avgörande finalen och utnämns som MVP i hela slutspelet.
Citera
2014-11-26, 12:46
Medlem
Mikojans avatar
Strömwall är ett klassiskt Lulehockey-namn. Det är klart grabben ska spela i farsan Johans gamla klubb
Citera
2014-11-26, 12:49
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Strömwall är ett klassiskt Lulehockey-namn. Det är klart grabben ska spela i farsan Johans gamla klubb

Du vill bara ha en till huvudtacklare att gnälla på...

Strömwall hade jag kunnat tänka mig att se i Luleå faktiskt, tror han har potential till att bli riktigt bra.
Citera
2014-11-26, 13:02
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Du vill bara ha en till huvudtacklare att gnälla på...

Strömwall hade jag kunnat tänka mig att se i Luleå faktiskt, tror han har potential till att bli riktigt bra.

Nej, nej, jag är missförstådd här. Jag har bara hakat upp mig på Foppa Mitt intresse för Malte är så litet att jag inte ens visste att han är en headhunter
Citera
2014-11-26, 13:07
Medlem
Fijks avatar
Didiomete funkade inte för oss så jag antar att Brashear inte kommer funka för Modo.
Citera
2014-11-26, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fijk
Didiomete funkade inte för oss så jag antar att Brashear inte kommer funka för Modo.
Och? Vad har DioDemetres misslyckande i Brynäs med hur Brasher kommer lyckas i Modo eller inte att göra?
Citera
2014-11-26, 13:15
Medlem
Fijks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Och? Vad har DioDemetres misslyckande i Brynäs med hur Brasher kommer lyckas i Modo eller inte att göra?

Jag håller på Färjestad.

Dessutom så såg man hur mycket spelare i andra lag brydde sig om en "goon"
Citera
2014-11-26, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fijk

På tal om DiDiomete så är hans klubbhistorik ganska intressant, framförallt efter flytten från Färjestad. Måste ju vara ett riktigt problembarn...

Nåväl, det ska bli intressant att se Brashear i vår liga. Som någon sa; alla vill se honom spela, men inte i sitt eget lag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in