2014-11-19, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Menar du att det var fel?

http://www.thehockeynews.com/blog/willie-nylander-on-pace-to-destroy-swedish-league-record-books-at-18/
"Maple Leaf prospect Willie Nylander on pace to destroy Swedish League record books at 18"
Och? Vad fan har Ritolas utseende med hockey i sig att göra?
Senast redigerad av Azdz 2014-11-19 kl. 19:26.
Citera
2014-11-19, 20:01
Medlem
Finns stor chans att Toni Rajala spelar i morgondagens match. För övrigt är han nöjd med att få representera Sveriges finaste och bästa klubb.

"När Färjestad kom med en förfrågan så var det ingen snack om var jag ska spela".
Citera
2014-11-19, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Finns stor chans att Toni Rajala spelar i morgondagens match. För övrigt är han nöjd med att få representera Sveriges finaste och bästa klubb.

"När Färjestad kom med en förfrågan så var det ingen snack om var jag ska spela".
Han kommer tokfloppa. Det gjorde Salmela förra säsongen.
Citera
2014-11-19, 20:05
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Fast... Nej?
Citera
2014-11-19, 20:08
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Och? Vad fan har Ritolas utseende med hockey i sig att göra?
Tror Wikegård var inne på att man ska vara disciplinerad, och inte se ut som någon som har precis vaknat.
Citera
2014-11-19, 20:11
Medlem
Citat:

Haha. Han kommer vara kung.
Men han kommer att vara en nöjd svenskmästare i vår
Citera
2014-11-19, 20:14
Medlem
Karol.s avatar
Citat:

Det han egentligen menar, "När Färjestad kom med det högsta budet så var det inget snack om var jag ska spela".
Citera
2014-11-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Det han egentligen menar, "När Färjestad kom med det högsta budet så var det inget snack om var jag ska spela".

Nån ska ju komma med det också
Citera
2014-11-19, 20:29
Medlem
Citat:

Hur tokfloppade han förra säsongen?

Modo. 8 matcher. 2 mål och 4 ass +4
Hv 71. 36 matcher. 7 mål och 14 ass 21 poäng +7

Och detta i 2 bottenlag. Om detta är att floppa,då får du gärna tala om hur.

Jämför med Magnus Nygren som inte floppade.

25 matcher. 12 mål 8 ass 20 poäng +8
Citera
2014-11-19, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Tror Wikegård var inne på att man ska vara disciplinerad, och inte se ut som någon som har precis vaknat.
Wikegård må kunna mycket om hockey och det kan ingen ta ifrån honom. Men det är jävligt störande att han snöar in på helt obefintliga saker hela tiden.
Citera
2014-11-19, 20:39
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Hur tokfloppade han förra säsongen?

Modo. 8 matcher. 2 mål och 4 ass +4
Hv 71. 36 matcher. 7 mål och 14 ass 21 poäng +7

Och detta i 2 bottenlag. Om detta är att floppa,då får du gärna tala om hur.

Jämför med Magnus Nygren som inte floppade.

25 matcher. 12 mål 8 ass 20 poäng +8
Tycker inte att Salmela gjorde en "floppsäsong" förra året men nog såg han rätt vek och tom. loj ut ibland under HV-tiden. Kan ju vara att jag råkade se de stunder han var extra dålig iofs. poängmässigt var det ju riktigt bra och att han hjälpte krisande HV är det ingen tvekan om.
Annars så är ju floppfaktorn relaterat till lönen också, med dom lönerna som FBK troligtvis betalar sina legoknektar så ska det ju levereras också.
Citera
2014-11-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Tycker inte att Salmela gjorde en "floppsäsong" förra året men nog såg han rätt vek och tom. loj ut ibland under HV-tiden. Kan ju vara att jag råkade se de stunder han var extra dålig iofs. poängmässigt var det ju riktigt bra och att han hjälpte krisande HV är det ingen tvekan om.
Annars så är ju floppfaktorn relaterat till lönen också, med dom lönerna som FBK troligtvis betalar sina legoknektar så ska det ju levereras också.

Har du "papper" på vad spelarna i Färjestad betalar,så dela gärna med dig.
Å andra sidan spelar det ingen roll vad FBK betalar sina spelare. Dom gör väl vad dom vill för sina pengar. Eller?

Det är inget Leksand där man säljer trottoarer eller låter staten betala spelarlönerna.

Iom med Samelas intåg har Färjestad spelat bättre och vunnit. Nu har man 2 raka matcher där man håller nollan och Samela spelar mest.
Så helt klart är han flopp som inte värd sina pengar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in