Citat:
Ursprungligen postat av
MandarinSallad
Komiskt om jorden går under samtidigt som nordgermanerna/vita blir minoritet i Europa och USA. Ja ni förstår nog.. Det blir liksom dödsstöten för jorden. För jag menar, vilket annat folk duger ens till att bygga (stabila) länder? Japanerna är väl de enda. Alla vet väl redan hur det ser ut i Mellanöstern, Afrika och Sydamerika tex. Grymt stabila och trevliga länder i dessa områden.
Din iakttagelse tillhör, tillsammans med mina enkla betraktelser, trådens mer intelligenta. Precis som du antyder har alla kulturer sin uppgång och sitt fall.
En trist grej i sammanhanget är att det finns en liten minoritet i Sverige som försöker skaka liv i det gamla cirkusnumret tyskarna misslyckades med totalt för snart 100 år sedan. Ingen större succé faktiskt att luta sig mot en ideologi som redan förfallit och tillsammans med kommunismen nu bara kan beskådas på historiens sophög.
Jag kan förstå den smärta mången svensk känner över att man förstört den lilla plätt på jorden man älskar som mest. Ja, vad fan. Det är självförvållat. Ser man inte om sitt hus får man ta konsekvenserna av det. Det mest korkade ni ställt till med är när ni importerade socialdemokratin till Sverige. Eller var det något man gjorde i brist på egen fantasi?
Ordet minoritet är synonymt med Sverige. Hur har Sverige styrts i så gott som etthundra år om inte i minoritet? Sverige, Nordeuropas största minoritet.