2014-11-25, 11:15
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S

tror du verkligheten är en PG-13 film om amerikansk fotboll eller? japp, anledningen till att malmö vann guld var nog för att de "trodde på det".

Nej, det handlade naturligtvis inte om att tro på sig själva utan bara massa tur och köpta domare. Detta medan aik hade jävligt mycket otur. Så var det.
Citera
2014-11-25, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Nej, det handlade naturligtvis inte om att tro på sig själva utan bara massa tur och köpta domare. Detta medan aik hade jävligt mycket otur. Så var det.

japp, för det var ju så jag menade, idiot. självklart handlar det om att faktiskt prestera bra (och såklart till viss del ha marginalerna på sin sida), inte "att tro på sig själv". tröttare klyscha än valfri Azdz post.

killen säger rakt ut att anledningen till att malmö vann allsvenskan och gick till CL var "för att vi tror på det" och du tar honom i försvar ska vi inte slänga in voodoo och jinxar som andra anledningar till varför malmö vann allsvenskan i år också när vi ändå är igång?

vi får hoppas att gefle inte får för sig att helt enkelt ta en fem minuters funderare och bestämma sig för att minsann tro på sig själva nästa säsong, hade varit trist om de plockade guldet.
Senast redigerad av M.S 2014-11-25 kl. 11:21.
Citera
2014-11-25, 11:55
Medlem
selvovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
japp, för det var ju så jag menade, idiot. självklart handlar det om att faktiskt prestera bra (och såklart till viss del ha marginalerna på sin sida), inte "att tro på sig själv". tröttare klyscha än valfri Azdz post.

killen säger rakt ut att anledningen till att malmö vann allsvenskan och gick till CL var "för att vi tror på det" och du tar honom i försvar ska vi inte slänga in voodoo och jinxar som andra anledningar till varför malmö vann allsvenskan i år också när vi ändå är igång?

vi får hoppas att gefle inte får för sig att helt enkelt ta en fem minuters funderare och bestämma sig för att minsann tro på sig själva nästa säsong, hade varit trist om de plockade guldet.

Fast vafan, det är ju klart att självförtroende är en faktor i spelet. Nej, Gefle, hade inte plockat guld för att de tror på sig själva, men det vetetusan om Malmö hade gått såhär långt utan att tro på sig själva. Vi ser ju vad losermentalitet kan göra med en klubb som Arsenal.
Citera
2014-11-25, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggyMarley14
Alla förutom vi själva tror att Juventus kommer pissa på Malmö. Det är därför vi är regerande mästare och spelar i CL - för att vi tror på det. Hade AIK eller IFK varit i samma grupp hade det blivit 0 poäng.

Vim fan é ni?

Juventus sprang igenom Lazio med 3 - 0 i lördags utan att ens anstränga sig nämnvärt. All annan taktik än att ligga tvärlågt och pressa kommer straffa sig enormt (lär det göra ändå)
Citera
2014-11-25, 15:09
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Juventus sprang igenom Lazio med 3 - 0 i lördags utan att ens anstränga sig nämnvärt. All annan taktik än att ligga tvärlågt och pressa kommer straffa sig enormt (lär det göra ändå)
Nämen vaddå, Miffiff är ju bättre än Lazio. Candreva och Klose vs Thelin och Rosenberg. Di fattar ju vim som hilst!

Citera
2014-11-25, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Nämen vaddå, Miffiff är ju bättre än Lazio. Candreva och Klose vs Thelin och Rosenberg. Di fattar ju vim som hilst!

Jag vet inte vad du raljerar om egentligen. Du inser väl själv att det kommer att bli tuffare imorgon för Juve än vad det var i lördags?
Citera
2014-11-25, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby

Haha, lite kul att du vill få det till att Klose och Candreva är storstjärnor. De är medelmåttor båda två. Såg den matchen och Lazio var absolut patetiska, öppnade röven för Juve. Förhoppningsvis gör inte Malmö det. Och ska man gå på Juves tidigare CL-spel så kan man räkna med en ganska jämn match.
Citera
2014-11-25, 17:51
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Haha, lite kul att du vill få det till att Klose och Candreva är storstjärnor. De är medelmåttor båda två. Såg den matchen och Lazio var absolut patetiska, öppnade röven för Juve. Förhoppningsvis gör inte Malmö det. Och ska man gå på Juves tidigare CL-spel så kan man räkna med en ganska jämn match.

Visa lite jävla respekt mot Klose. Han är en legend, en kung. Visst, han har inte varit på topp i Lazio, men han gör ett habilt jobb.
Citera
2014-11-25, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Visa lite jävla respekt mot Klose. Han är en legend, en kung. Visst, han har inte varit på topp i Lazio, men han gör ett habilt jobb.

Finns ingen anledning att visa respekt åt honom på ett svenskt internetforum, skulle jag möta honom i person skulle jag givetvis buga och bocka. Nu är det ju bara patetiskt att nedvärdera Rosenberg och komma fram med... Klose.
Citera
2014-11-25, 17:56
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Finns ingen anledning att visa respekt åt honom på ett svenskt internetforum, skulle jag möta honom i person skulle jag givetvis buga och bocka. Nu är det ju bara patetiskt att nedvärdera Rosenberg och komma fram med... Klose.

Okej, jag kanske överreagerade lite. Men du får hålla med om att det är skillnad på Rosenberg och Klose på landslagsnivå. En idiot fattar det.

Sedan vet du inte om Klosinho kan svenska och sitter och trawlar olika nätforum.
Citera
2014-11-25, 19:46
Bannlyst
Tja, det återstår att se om Malmö får skratta sist åt alla olyckskorpar den här gången också... Prag, Salzburg, cl, Olympiacos.... vi har på goda grunder liksom slutat att tro på era domedagsprofetier vid det här laget
Citera
2014-11-25, 22:42
Medlem
anteri17s avatar
0-0 samtidigt som CSKA inte vinner.
Kryss samtidigt som CSKA kryssar.
Vinst.

Detta ger avancemang för Roma. Ett okej utgångsläge som borde varit så mycket bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in