Citat:
Ursprungligen postat av
Zog Rules
Nja, nu tror jag att du svävar iväg lite. Det här var den enda matchen som de kunde skrälla i, resten kommer sannolikt bli torsk. Domaren gav Malmö jäkligt mycket hjälp igår, vid första målet skulle det ha varit friskpark innan och att domaren inte dömer straff är enbart tjänstefel.
Det blir förlust hemma mot Juventus och Atletico Madrid och på bortaplan blir det förlust mot Atletico Madrid. Möjligen kan de återigen skrälla till sig ett kryss borta mot Olympiakos men det är tveksamt.
Som Malmö fan håller jag nästan med.
Om jag är realistisk då, men det är jag inte under CL kvällarna.
Inget är skrivet i sten och jag hoppas vi plockar fler pinnar, det är målet, Åges mål, Malmös mål.
Men dubbelmötet mot Atletico. Vi måste överträffa oss själva för att ens ta en poäng där.
Det är dubbelt så stort som både salzburg och olympiakos sammanlagt att ta ens en poäng mot Atletico.
Dock Juventus
Om du garanterar en bortavinst för Juventus mot Malmö så har du inte lärt dig av historien.
Juventus har varken slagit NS eller FCK borta på hösten.
Italienska lag brukar som vanligt fucka upp mot mindre lag.
Som i fjol när Juventus var grymma mot Real Madrid men förlorade oturligt och sen knappt kunde slå FCK och Gala.
Jag är allvarlig nu, Malmö kan vinna mot Juventus hemma. Skojar inte.
Däremot tror jag på 0 poäng totalt mot Atletico och förlust mot Olympiakos i grekland