Citat:
Ursprungligen postat av
HerroFruBoll
Du inser väl det gigantiska dilemmat? Ändrar man kurs o plötsligt börjar förespråka restriktivare inv.politik har man ju gett SD inflytande, o att inte göra det har hittills varit viktigare än att ta i tu med problemen med massinvandringen. Att erkänna att man länge drivit en felaktig o oansvarig politik är helt otänkbart för en ledande politiker.
Egentligen det är inte så djävla svårt
Jag känner mig rätt tjatig men varför kan inte Moderaterna försöka att vinna tillbaka sina kärnväljare? Jag jobbade ideellt i 18 år för partiet.
Dom som var för restriktiv invandringspolitik och såg det meningsfulla med ett totalförsvar och ge polisjobbet den lön och den status den är värd.
Till sist skärp straffen en grov misshandel t.ex det bör ge minst 3 år och en återfallsförbrytare ska inte ges vård utan låsas in för samhällets bästa.
Ta tillbaka förorterna till den standard dom en gång var och en möjlighet för dom som fick ett jobb i vårt land att bo i och dom som var unga och studerade kunde bo där billigt för att slippa ta alltför höga lån.
I dag bor det bara rövare och banditer i dessa områden det har Polisen själva erkänt.
Som man säger i England - Lets Take Back Our Streets.
Det är en rörelse i många länder men just bara i Sverige är det något fult?
Anna Kinberg-Batra står inför ett vägval mer av samma dåliga eller en återgång till det som anses som är normalt i övriga EU om man är konservativ.