2005-11-20, 14:22
Medlem
brianmolkos avatar
hush
Citera
2005-11-25, 15:47
Bannlyst
Fuzzy finns det ett märke som heter. har ett par i garderoben riktigt tighta o mörka
Citera
2005-11-25, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike Wadd
Jag vill tipsa om nudies super slim kim, du hör ju på namnet att det är slimmade grejjer vi snackar om.

En bild: http://se.zoovillage.com/store/produ...=30&ListType=1
Har ett par av dessa. Dom sitter tight, men inte som cheap monday då som jag tycker blir lite väl tighta.

Nudie har ett par jeans som är ännu tightare, otvättade har jag för mig. Det kanske är Thin Finn som tidigare nämts? Minns inte riktigt namnet nämligen.
Citera
2005-11-25, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickhouse
Fuzzy finns det ett märke som heter. har ett par i garderoben riktigt tighta o mörka
var kan jag hitta dessa? gärna nån butik i göteborg
Citera
2005-11-26, 03:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av molekyl
var kan jag hitta dessa? gärna nån butik i göteborg

jag införskaffa mina på Carlings i uppsala om jag inte minns fel.. tror det är kedjan Carlings Egna märke ?kanske? Men Carlings lär ju ni ha där i Göteborg Också...
Citera
2005-11-26, 17:51
Medlem
uniteders avatar
Levi´s brukar ha läckra tajta jeans. Jag är lång och smal och har två par tajta modeller. Ett par stuprörs och ett par raka. Men gå till levi´s store! där brukar man få bra hjälp!
Citera
2014-10-31, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av molekyl
Jag som är en smal kille gillar tajta jeans i stil med cheap mondays kollektion. Lite trist dock med bara ett märke så jag skulle gärna vilja ha tips på andra snygga tighta jeans.
http://www.styleshop.se/marken/sixth...une-camo-pants
Här har du ett par snygga byxor det ser ut som om dom nt är tajta men det är de, har själv sånna
Citera
2014-11-01, 09:58
Medlem
Hahaha kungligt att väcka en snart 10 år gammal tråd
Pojken som en gång i tiden efterlyste tajta jeans till sin spinkiga indiekropp har idag blivit en hårig karlakarl som sportar minst 34 tum i midjemått.
Citera
2014-11-24, 17:53
Är man inte rädd för att vara lite könsöverskridande kan man alltid kolla jeans på tjejavdelningen. Nu köper jag iofs majoriteten av mina jeans begagnat, men iaf. Har sällan problem att hitta jeans där, men så gillar jag ju ibland riktigt tajta brallor.
Senast redigerad av Chinisan 2014-11-24 kl. 17:56.
Citera
2014-11-24, 21:06
Medlem
KorvKanons avatar
Gör som jag och köp tjejbyxor på gina trico, lisa superstretch heter dem.
Citera
2014-11-24, 22:17
Medlem
Designerjeans har alltid varit ganska tighta på mig med Prada och Saint Laurent i åtanke.
Citera
2014-11-24, 22:38
Citat:
Ursprungligen postat av KorvKanon
Gör som jag och köp tjejbyxor på gina trico, lisa superstretch heter dem.

Ahh, en till som går på tjejavdelningen för att få tajta brallor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in