Citat:
Ursprungligen postat av
Wiselman
Har kikat på den där massa gånger. Fattar inte riktigt vad som menas med reservintag efter intag 2? Kommer alla in med exempelvis 1.65 i ex örebro vt 2014 eller vadå??
Du har chans på alla orter utom Lund, KI och Uppsala skulle jag säga, men det hänger på lottningen. I Gbg kom reserv nr 40 in, och denne hade 1,65 på hp, i Lkpg nr 25. Säg att det fanns 200 pers som sökt Gbg och som hade 1,65 i hp, då var det 20% chans att komma in för den som hade 1,65.