Fick 1.0 vafan.. Men men, hade satt 0.9-1.0 som mål så jag är väl nöjd egentligen. Drömmen är 1.55 (1.6 i våras) för att komma in på juristprogrammet i Lund. Med gymnasiebetygen kommer jag tyvärr bara in i Stockholm, Örebro och Umeå, men jag vill ju plugga i Lund

Är det omöjligt för mig att höja mig till 1.55? Försöker vara realistisk och tänker att jag kanske kan sätta 1.25 till våren och sen 1.55 till hösten. Tänkte köra på HPguiden fram tills provet, alltså fyra månader. Är det någon som testat HPguiden och vet om det faktiskt är lönt?
Fick sämst på NOG och MEK (50% rätt) och bäst på ELF KVA och XYZ (80%, 65%, 62.5% rätt).