1.05 på mitt första.. Jag är både lite förvånad och besviken, förvånad på ett positivt sätt av mitt kvantresultat eftersom att jag verkligen fått kämpa med matten och besviken på mitt dåliga verbala resultat, som alltid varit min starka sida. Det är bara på't igen till vår
, återigen får jag ett poäng mindre än vad jag skrivit i orangea pappret. 71 på verb och 70 på kvant=1.8. Det är ganska otroligt egentligen, nästan så jag misstänker att någon kaffesurplande, sadistisk kärring sitter och tar bort en poäng för mig varje år.
, återigen får jag ett poäng mindre än vad jag skrivit i orangea pappret. 71 på verb och 70 på kvant=1.8. Det är ganska otroligt egentligen, nästan så jag misstänker att någon kaffesurplande, sadistisk kärring sitter och tar bort en poäng för mig varje år.
Vad i helvete, min rättning är fel. Det står att jag har 62 rätt på den verbala delen, vilket jag inte har. hur får jag detta prövat? Har 62 rätt på den kvantitativa delen dock, skulle detta kunna skapa en bugg? Ledsen och besviken just nu...
Hur vet du att det är fel, är det orangea lappen du jämför med? Vad skulle du ha enligt den? Hör av dig till de som rättar proven, det är väl uhr som ansvarar för det. Hoppas det löser sig.
FAN! 1 poäng mer på vardera del så hade jag fått 1.7...nu hamnade jag på 1.55 vilket inte är en höjning för mig. Exakt samma sak hände förra gången jag skrev.....
Jag är grymt besviken på mig själv. Förra gången fick jag 2,0 poäng, gjorde provet på halva tiden och ägnade resten åt att fylla i ett V75-system, som gav 2,6 miljoner.
Den här gången hamnade jag i tidsnöd, fick 2,0 men hann bara fylla i en Dagens Dubbel som gav 285 000 kronor. Jag fattar inte hur det kunde gå så illa.
I andra sammanhang än Flashback så säger jag som det är, att jag fick 1,5. Det vill säga 1,9 på verbala och 1,1 på kvantitativa.
__________________
Senast redigerad av Ibiza80 2014-11-24 kl. 11:52.