Citat:
Ursprungligen postat av
Alex-84
Gud är det allseende ögat, bestående av en elit av människor. Sedan finns det äldste som är politiker som styr över världen och likt hur Gud har en massiv armé av änglar så kommer maktens män omges med människor som verkar i det fördolda i den nya världsordningen. Människor dör av en hjärtattack på ena platsen, andra dör av tumörer man odlar med strålmaskiner, andra av sjukdomar. Allt eftersom rensas planeten. Detta ser vi som är utsatta för GS varje dag. Vi har 'änglarna' runtomkring oss och får känna himlens ljus som de skiner på oss från helljusen..
Till skillnad från Rosalotus och Antropologisten verkar du inte tro på gudar och demoner som är övermänskliga utan GS är en del av en av människor skapad religion. Att det skapas religioner med syfte att styra folk borde vara allmänt känt för de flesta.
Finns det inga övernaturliga, andliga, inslag i den religion du beskriver?
Citat:
Ursprungligen postat av
Alex-84
Håller dock fortfarande fast vid att detta i nuläget mest handlar om etablerade watchgroups & anti-terror nätverk där alla som är rebelliska och regimkritiska kommer att hamna en dag. Övervakningssamhället och angivarsamhället är redan här..
Att övervakningssamhället redan är här kan jag hålla med om. Att jag, som aktivt och offentligt
bekämpar det sedan många år, inte har blivit stalkad är väl du ren tur?
Att inte Per Ström eller Jon Karlung blivit stalkade ännu låter lite märkligt.
Jag förstår att du inte vill outa dig här, men på vilket sätt yttrade sig din rebelliskhet för att du skulle hamna på GS radar?