2014-11-12, 22:25
Medlem
Dassaults avatar
-Någon som har info om vem Nataniel Skån är som också sitter på kåken? Han verkar vara tjenis med DB på facebook

- Vad hände med John Berntsson?
Citera
2014-11-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Du morot! Du kunde hjälpa dina polare med att ta hela ansvaret för mordet och uppger att du gjorde det ensam i panik och när dina polare sov, då åkte du ensamt, hämtade och dumpade Idas kropp och DB och FH visste ingenting om det och de har aldrig varit inblandade. Jag tror också att det borde hjälpa dig för att få lägre straff än du fick! Men du skiter i dina polare. Du och din advokat borde förstå att det var kört när ni läste FUP och skulle försöka hitta på en annan historia? Jag är så glad att du är en sån idiot och som är en sån egoistisk som inte vill erkänna sina synder. annars kunde dina polare inte dömas och hade gått fri

Det spelar väl ingen roll för dom? Visst fick väl DB och FH sina straff för skyddande av brottsling, något dom ju fortfarande gjort sig skyldiga till även om han erkänner mordet.
Citera
2014-11-13, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Det spelar väl ingen roll för dom? Visst fick väl DB och FH sina straff för skyddande av brottsling, något dom ju fortfarande gjort sig skyldiga till även om han erkänner mordet.
Det skulle bli väldigt svårt för polisen/åklagaren att bevisa Bill o bulls skuld för skyddandet av brottsling när morot själv hade sagt att han gjorde allt ensam när hans polare sov och de visste ingenting. Jag är ganska övertygad att Bill o Bull hade kommit undan om morot ville det men som egoistisk och psykopat som han är, ville han inte erkänna nåt. Han är en sån person som sätter sin mor i fängelse om det finns en liten möjlighet att han själv kan komma undan. Men tack o lov att han är en sån idiot!
Citera
2014-11-13, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dassault
-Någon som har info om vem Nataniel Skån är som också sitter på kåken? Han verkar vara tjenis med DB på facebook

Han är väl bara känd för att ha bränt ner bandyarenan i Vänersborg och därmed drog på sig ett mångmiljonbeloppi skulder. Och att ha golat på Chicanos (bandidos).
Så pyroman och golbög skulle jag säga

http://www.expressen.se/gt/misstankta-for-bandy-brand-slappta/
Citera
2014-11-13, 23:42
Medlem
Dassaults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefree
Han är väl bara känd för att ha bränt ner bandyarenan i Vänersborg och därmed drog på sig ett mångmiljonbeloppi skulder. Och att ha golat på Chicanos (bandidos).
Så pyroman och golbög skulle jag säga

http://www.expressen.se/gt/misstankta-for-bandy-brand-slappta/

Ah där ser man,intressant. Får tacka för infon.
Citera
2014-11-14, 06:13
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Länk: https://www.facebook.com/andreas.a.johansson.35/posts/10152509961637825?pnref=story

Vaaa!!! 😳 är det sant 😳
Citera
2014-11-20, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Det skulle bli väldigt svårt för polisen/åklagaren att bevisa Bill o bulls skuld för skyddandet av brottsling när morot själv hade sagt att han gjorde allt ensam när hans polare sov och de visste ingenting. Jag är ganska övertygad att Bill o Bull hade kommit undan om morot ville det men som egoistisk och psykopat som han är, ville han inte erkänna nåt. Han är en sån person som sätter sin mor i fängelse om det finns en liten möjlighet att han själv kan komma undan. Men tack o lov att han är en sån idiot!

Nu var det ju ett tag sedan men visst har grabbarna erkänt att dom var i Trollhättan och träffade Andreas så att dom bara legat och sovit är ju lite sent att påstå. Skulle tro att dom sitter ännu hårdare fast om Andreas skulle erkänna...
Citera
2014-11-24, 13:16
Medlem
Freedomterrors avatar
Jo men dom har ju aldrig påstått att dom inte varit i trollhättan....

det är ju snarare att det eventuellt skulle ju teoretiskt vara möjligt att "Bill och Bull" hämtade
Andreas i Trollhättan åkte hem till sig och där efter tog andreas Dennis bil och tog hand själv om rensningen av lägenheten.. medans Dennis och Fredrik låg kvar hemma hos Dennis och sov...

Hur betedde sig alla 3 under rättegångarna höll dom god min och umgicks i raster eller höll dom 2 sig på avstånd från andreas?.

ett problem med såna här fall är att folk inte gära vill gola oavsett vad folk gjort. någon slags heder i att hålla käften inför "snuten" ...

men det är å andra sidan ingen som helst djävla heder i att slå ihjäl en ung tjej med ett barn hemma.. det är liksom riktigt lågt.. det är ju inte som 3 pers gjort ett inbrott och snott obligationer och alla håller tyst...

i fängelse världen ni som suttit inne.. att gola är ju väldigt tabu.. men i ett sådant här fall
om Dennis och Fredrik skulle gola på en kille som mördat en ungtjej.. hur skulle dom
bli ansedda på kåken? skulle dom vara total paria pga att dom golat?
men hur blir dom sedda nu på kåken när dom då kan ses som dom hållt käften för att försöka rädda skinnet på en flickmördare... menar kvinnomisshandlare står ju inte högt på kåken heller vad jag förstår...

Jag tänkte bara det måste ju bli väldigt skit av allt hur som...

många som skriver här och har åsikter om alla inblandade vilket jag även har.. om vi skalar av vad alla "normala" svenssons tycker vad som är rätt...
hur skulle "kåkfarare" av diverse slag se på dom här 3 killarna?
Citera
2014-11-24, 13:21
Medlem
Freedomterrors avatar
Sen så är ju Andreas brev rätt patetiskt.. ponera att han är helt helt oskyldig till detta mord...

Det är ju inte som han kommer fram som den fromma goda medmänniskan.. han är ett avskum som misshandlar tjejer och skiter i ev barn han sätter till världen...

Han är enligt mig ett riktigt prakt svin som inte förtjänar att vara ute...

Grava aggressions problem och ger sig på tjejer.. djävla fegt kräk är vad han är...
Citera
2014-11-24, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freedomterror
Jo men dom har ju aldrig påstått att dom inte varit i trollhättan....

det är ju snarare att det eventuellt skulle ju teoretiskt vara möjligt att "Bill och Bull" hämtade
Andreas i Trollhättan åkte hem till sig och där efter tog andreas Dennis bil och tog hand själv om rensningen av lägenheten.. medans Dennis och Fredrik låg kvar hemma hos Dennis och sov...

Hur betedde sig alla 3 under rättegångarna höll dom god min och umgicks i raster eller höll dom 2 sig på avstånd från andreas?.

ett problem med såna här fall är att folk inte gära vill gola oavsett vad folk gjort. någon slags heder i att hålla käften inför "snuten" ...

men det är å andra sidan ingen som helst djävla heder i att slå ihjäl en ung tjej med ett barn hemma.. det är liksom riktigt lågt.. det är ju inte som 3 pers gjort ett inbrott och snott obligationer och alla håller tyst...

i fängelse världen ni som suttit inne.. att gola är ju väldigt tabu.. men i ett sådant här fall
om Dennis och Fredrik skulle gola på en kille som mördat en ungtjej.. hur skulle dom
bli ansedda på kåken? skulle dom vara total paria pga att dom golat?
men hur blir dom sedda nu på kåken när dom då kan ses som dom hållt käften för att försöka rädda skinnet på en flickmördare... menar kvinnomisshandlare står ju inte högt på kåken heller vad jag förstår...

Jag tänkte bara det måste ju bli väldigt skit av allt hur som...

många som skriver här och har åsikter om alla inblandade vilket jag även har.. om vi skalar av vad alla "normala" svenssons tycker vad som är rätt...
hur skulle "kåkfarare" av diverse slag se på dom här 3 killarna?
Ja, jag menade så som du skrivit. Bil o bull hämtade morot och körde hem honom till Dennis. Men de somnade efteråt när de var hemma hos DB.
Citera
2014-11-24, 15:10
Medlem
Har också tänkt tanken att AJ kan ha gjort allt själv medan DB och FH sov. Men samtidigt måste vi vara realistiska. Vi gör en liten kalkyl... AJ blev ju upphämtad av dom runt 00-tiden, DB och FH somnade i Grästorp runt 03.00 - Kan AJ vart så "cool" att han lät ett lik ligga i en lägenhet i ca 4 timmar fullt med spår efter honom själv? Kunde AJ med sitt onda ben klara av att flytta liket själv? Våga Andreas mitt i natten ta en oreg. bil som inte ens är hans och köra iväg med den med alkohol i kroppen och utan körkort? Skulle AJ denna natten kört igenom Grästorp, göra sig av med kroppen, köra till Hunneberg, elda upp bilen, sedan gå från Hunneberg till DB hus i Grästorp..och någon gång där emellan gått till skogen och eldat upp kläderna? Brandplatserna hittades JUST DÄR(!) DB brukar promenera med hunden. Kan det vara en slump? I offrets lägenhet har det hittats ett skospår som inte gått att identifiera, vens är det då?? Dagen efter eldar FH upp sina skor, kan det vara en slump? /jag skulle ABSOLUT hävda att alla tre varit inblandade!!!
Citera
2014-11-24, 15:13
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Har också tänkt tanken att AJ kan ha gjort allt själv medan DB och FH sov. Men samtidigt måste vi vara realistiska. Vi gör en liten kalkyl... AJ blev ju upphämtad av dom runt 00-tiden, DB och FH somnade i Grästorp runt 03.00 - Kan AJ vart så "cool" att han lät ett lik ligga i en lägenhet i ca 4 timmar fullt med spår efter honom själv? Kunde AJ med sitt onda ben klara av att flytta liket själv? Våga Andreas mitt i natten ta en oreg. bil som inte ens är hans och köra iväg med den med alkohol i kroppen och utan körkort? Skulle AJ denna natten kört igenom Grästorp, göra sig av med kroppen, köra till Hunneberg, elda upp bilen, sedan gå från Hunneberg till DB hus i Grästorp..och någon gång där emellan gått till skogen och eldat upp kläderna? Brandplatserna hittades JUST DÄR(!) DB brukar promenera med hunden. Kan det vara en slump? I offrets lägenhet har det hittats ett skospår som inte gått att identifiera, vens är det då?? Dagen efter eldar FH upp sina skor, kan det vara en slump? /jag skulle ABSOLUT hävda att alla tre varit inblandade!!!
FH och DB är inte oskiljaktliga. En av dem kan ha varit med AJ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in