Dennis o Fredriks vänskapliga och kärleksfulla kommentarer till varandra (på FB). Notera att DB har skrivit nazistiska siffran 88 på sitt bilvrak.
https://www.facebook.com/dennis.berndtsson?fref=pb&hc_location=friends_tab& pnref=friends.all
Fredrik Hermansson: Insupen och snart betald
den 27 oktober kl. 20:53 · 1
""Roland Berndtsson: Tog fyra år..men nu är det snart klart
den 27 oktober kl. 20:55
Fredrik Hermansson: Den är din spelar ingen roll hur lång tid det tar. Får bli minst en ordentlig fylla med våra respektive så se till att skaffa nån bra som tycker om dig för den du är
den 27 oktober kl. 20:58 · 1
Roland Berndtsson: Tack min vän och bror
den 27 oktober kl. 21:02
Fredrik Hermansson: Tack själv för att du finns min kära vän. Kan inte tacka dig nog för det du gjort för mig. Utan dig hade jag gått under efter min skilsmässa och förmodligen inte träffat det finaste i mitt liv Sophia Fiia Tambour
den 27 oktober kl. 21:07 · 1
Roland Berndtsson: Du har gjort saker för mig som jag aldrig glömmer du fanns med på båda begravningarna..detta glömmer jag aldrig
den 27 oktober kl. 21:08
Fredrik Hermansson: Finns alltid för dig. Som en klok man en gång sa framtiden är vår.""
Och det är min kommentar:
""......framtiden är vår""!? Hahaha, Du är så rolig du Fredrik! Du fick mig att skratta gott idag.
https://www.facebook.com/dennis.berndtsson?fref=pb&hc_location=friends_tab& pnref=friends.all
Fredrik Hermansson: Insupen och snart betald
den 27 oktober kl. 20:53 · 1
""Roland Berndtsson: Tog fyra år..men nu är det snart klart
den 27 oktober kl. 20:55
Fredrik Hermansson: Den är din spelar ingen roll hur lång tid det tar. Får bli minst en ordentlig fylla med våra respektive så se till att skaffa nån bra som tycker om dig för den du är
den 27 oktober kl. 20:58 · 1
Roland Berndtsson: Tack min vän och bror
den 27 oktober kl. 21:02
Fredrik Hermansson: Tack själv för att du finns min kära vän. Kan inte tacka dig nog för det du gjort för mig. Utan dig hade jag gått under efter min skilsmässa och förmodligen inte träffat det finaste i mitt liv Sophia Fiia Tambour
den 27 oktober kl. 21:07 · 1
Roland Berndtsson: Du har gjort saker för mig som jag aldrig glömmer du fanns med på båda begravningarna..detta glömmer jag aldrig
den 27 oktober kl. 21:08
Fredrik Hermansson: Finns alltid för dig. Som en klok man en gång sa framtiden är vår.""
Och det är min kommentar:
""......framtiden är vår""!? Hahaha, Du är så rolig du Fredrik! Du fick mig att skratta gott idag.