2014-11-05, 10:49
Medlem
Dennis o Fredriks vänskapliga och kärleksfulla kommentarer till varandra (på FB). Notera att DB har skrivit nazistiska siffran 88 på sitt bilvrak.
https://www.facebook.com/dennis.berndtsson?fref=pb&hc_location=friends_tab& pnref=friends.all
Fredrik Hermansson: Insupen och snart betald
den 27 oktober kl. 20:53 · 1

""Roland Berndtsson: Tog fyra år..men nu är det snart klart
den 27 oktober kl. 20:55

Fredrik Hermansson: Den är din spelar ingen roll hur lång tid det tar. Får bli minst en ordentlig fylla med våra respektive så se till att skaffa nån bra som tycker om dig för den du är
den 27 oktober kl. 20:58 · 1

Roland Berndtsson: Tack min vän och bror
den 27 oktober kl. 21:02

Fredrik Hermansson: Tack själv för att du finns min kära vän. Kan inte tacka dig nog för det du gjort för mig. Utan dig hade jag gått under efter min skilsmässa och förmodligen inte träffat det finaste i mitt liv Sophia Fiia Tambour
den 27 oktober kl. 21:07 · 1

Roland Berndtsson: Du har gjort saker för mig som jag aldrig glömmer du fanns med på båda begravningarna..detta glömmer jag aldrig
den 27 oktober kl. 21:08

Fredrik Hermansson: Finns alltid för dig. Som en klok man en gång sa framtiden är vår.""

Och det är min kommentar:
""......framtiden är vår""!? Hahaha, Du är så rolig du Fredrik! Du fick mig att skratta gott idag.
Citera
2014-11-05, 11:05
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordochsyd
Jag pratade inte om hämndaktioner från allmänheten, jag pratar om att det är meningslöst att det döms ut fängelsestraff utan att någon behöver sitta av dom. Dennis kommer antagligen ta livet av sig nån dag, han är ju så ledsen. Vill ni ha veckans garv så har han och fredrik en vän som heter Endast Mörker på Facebook.
På tal om tonårsdeppiga vuxna mongon

Namnet "Endast Mörker" kan ju dock vara taget från en NS band vid namn Triskelon som släppte en skiva med den titeln i mitten av nittiotalet. Morot och de andra två var ju aktiva inom NSF en gång i tiden.
Citera
2014-11-05, 11:46
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Värsta sorten wt rakt igenom i detta brott gällande gm. Tycker ändå cliff gör rätt som håller sig lugn. Tror även det blir så när a kommer ut.

Stämmer detta så vet jag inte om jag tycker han är så jävla mycket bättre själv faktiskt (FB) Kvinna puttad från balkong (Trollhättan)
Citera
2014-11-05, 21:12
Medlem
Har hört att anstaltsplaceringar är offentliga. Detta betyder att den nyfikna kan ringa Kriminalvården och fråga vart Moroten sitter. Jag gissar på Tidaholm!
Citera
2014-11-06, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Dennis o Fredriks vänskapliga och kärleksfulla kommentarer till varandra (på FB). Notera att DB har skrivit nazistiska siffran 88 på sitt bilvrak.
https://www.facebook.com/dennis.berndtsson?fref=pb&hc_location=friends_tab& pnref=friends.all
Fredrik Hermansson: Insupen och snart betald
den 27 oktober kl. 20:53 · 1

""Roland Berndtsson: Tog fyra år..men nu är det snart klart
den 27 oktober kl. 20:55

Fredrik Hermansson: Den är din spelar ingen roll hur lång tid det tar. Får bli minst en ordentlig fylla med våra respektive så se till att skaffa nån bra som tycker om dig för den du är
den 27 oktober kl. 20:58 · 1

Roland Berndtsson: Tack min vän och bror
den 27 oktober kl. 21:02

Fredrik Hermansson: Tack själv för att du finns min kära vän. Kan inte tacka dig nog för det du gjort för mig. Utan dig hade jag gått under efter min skilsmässa och förmodligen inte träffat det finaste i mitt liv Sophia Fiia Tambour
den 27 oktober kl. 21:07 · 1

Roland Berndtsson: Du har gjort saker för mig som jag aldrig glömmer du fanns med på båda begravningarna..detta glömmer jag aldrig
den 27 oktober kl. 21:08

Fredrik Hermansson: Finns alltid för dig. Som en klok man en gång sa framtiden är vår.""

Och det är min kommentar:
""......framtiden är vår""!? Hahaha, Du är så rolig du Fredrik! Du fick mig att skratta gott idag.
Inte så lite Brokeback Mountain vibbar där...undrar om Hermansson bara skaffat WT suggan som alibi, så han och Berndtsson kan turas om att snaska kuk på varandra...

Mvh
Citera
2014-11-12, 17:41
Medlem
Andréas Amore Johansson
7 tim ·
Jag vill härmed framföra ett stort TACK till alla som visat stöd och omtanke under de senaste 15 månaderna. De vykort, brev, hälsningar & besök, som jag mottagit har var för sig lyst upp mina dagar då det behövts som mest.
En stor kram & puss till er som försett mig med cd-spelare, skivor, Xbox, Playstation2, Italiensk språkkurs, trådlös hårtrimmer, Messi-affischen, böcker, pengar frimärken samt övrigt praktiskt hjälp såsom internetbanken mm. Ert stöd är ovärderligt!
Jag skickar även ett "Hej" till personalen på häktet i Uddevalla för ett närmast prickfritt bemötande under de 11 månader då jag bemöttes med professionalism och med medmänsklighet. Återigen visade ni att uttrycket "pliktsvin" inte är applicerbart på er ordinarie personal , utan jag kunde omsorgsfullt spara det till anstaltstiden...
Ett särsklit "Hej" till A, (a k a "häktesspöket") på kvällspasset för de samtal vi haft om "juridisk rättvisa", olje-frisyrer á la Christer Pettersson, resor, mat & framtid.
En tanke av styrka till mina olycksvänner på Kumla, Hall, Tidaholm, Saltvik, Salberga och Mariefred. "Vi lever för tiden som kommer efteråt..."
En varm tanke även till medfångarna på Arrestú Mokotow-fängelset i Warszawa! POLSKA!
Tack även till er som fortsätter att skrapa på bevisvärderingens sköra yta.
Någon dag kanske RÄTT person ställs till svar i målet...
Tala är silver, tiga är guld - en golbög står alltid i skuld!
Citera
2014-11-12, 17:48
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerbob1975
Andréas Amore Johansson
7 tim ·
Jag vill härmed framföra ett stort TACK till alla som visat stöd och omtanke under de senaste 15 månaderna. De vykort, brev, hälsningar & besök, som jag mottagit har var för sig lyst upp mina dagar då det behövts som mest.
En stor kram & puss till er som försett mig med cd-spelare, skivor, Xbox, Playstation2, Italiensk språkkurs, trådlös hårtrimmer, Messi-affischen, böcker, pengar frimärken samt övrigt praktiskt hjälp såsom internetbanken mm. Ert stöd är ovärderligt!
Jag skickar även ett "Hej" till personalen på häktet i Uddevalla för ett närmast prickfritt bemötande under de 11 månader då jag bemöttes med professionalism och med medmänsklighet. Återigen visade ni att uttrycket "pliktsvin" inte är applicerbart på er ordinarie personal , utan jag kunde omsorgsfullt spara det till anstaltstiden...
Ett särsklit "Hej" till A, (a k a "häktesspöket") på kvällspasset för de samtal vi haft om "juridisk rättvisa", olje-frisyrer á la Christer Pettersson, resor, mat & framtid.
En tanke av styrka till mina olycksvänner på Kumla, Hall, Tidaholm, Saltvik, Salberga och Mariefred. "Vi lever för tiden som kommer efteråt..."
En varm tanke även till medfångarna på Arrestú Mokotow-fängelset i Warszawa! POLSKA!
Länk: https://www.facebook.com/andreas.a.johansson.35/posts/10152509961637825?pnref=story
Citera
2014-11-12, 17:51
Medlem
Moulgans avatar
Får man använda facebook i fängelset? Jag tycker att det verkar mycket märkligt om det är tillåtet.
Citera
2014-11-12, 18:37
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Andréas Amore Johansson
7 tim ·

Obehaglig typ. Försöker dupera sin omgivning från finkan också, urk!
Citera
2014-11-12, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Länk: https://www.facebook.com/andreas.a.johansson.35/posts/10152509961637825?pnref=story
Inte fan kan detta vara sant? Eller har han hamnat på en vårdinrättning?
Har för mig att de intagna på rättspsyk har viss tillgång till nätet?
Om det är han, är det ett stort jävla hån mot Ida, hennes anhöriga och alla som följt fallet.

Mvh
Citera
2014-11-12, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatThisMoron
Inte fan kan detta vara sant? Eller har han hamnat på en vårdinrättning?
Har för mig att de intagna på rättspsyk har viss tillgång till nätet?
Om det är han, är det ett stort jävla hån mot Ida, hennes anhöriga och alla som följt fallet.

Mvh
Kan väl pratat med någon som skrivit ut det på Facebook alt. brev?
Citera
2014-11-12, 20:39
Medlem
Citat:
Andréas Amore Johansson
7 tim ·
Du morot! Du kunde hjälpa dina polare med att ta hela ansvaret för mordet och uppger att du gjorde det ensam i panik och när dina polare sov, då åkte du ensamt, hämtade och dumpade Idas kropp och DB och FH visste ingenting om det och de har aldrig varit inblandade. Jag tror också att det borde hjälpa dig för att få lägre straff än du fick! Men du skiter i dina polare. Du och din advokat borde förstå att det var kört när ni läste FUP och skulle försöka hitta på en annan historia? Jag är så glad att du är en sån idiot och som är en sån egoistisk som inte vill erkänna sina synder. annars kunde dina polare inte dömas och hade gått fri
Senast redigerad av matematiker 2014-11-12 kl. 21:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in