2014-12-20, 16:18
Medlem
lasse-luss avatar
Någon som vet om Bill och Bull har Avtjänat/avtjänar sitt straff än?
Citera
2014-12-25, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-lus
Någon som vet om Bill och Bull har Avtjänat/avtjänar sitt straff än?
Nej det har dom ej
Citera
2014-12-25, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uddevalla66
Nej det har dom ej
Och i ärlighetens namn kommer inget hända dem på kåken,de höll käften för en sk polare som gjorde något frukansvärt..säga vad man vill om gossarna men lojala var dem i slutändan..även om de ev gjort något som de får lida för resten av livet
Citera
2014-12-25, 02:09
Medlem
Har ej läst tråden och har inge. Info men det gör ont i magen att läsa då jag dejtade en tjej därifrån för ett tag sen och hon berättade om en skum kille där ifrån.
Citera
2014-12-25, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Nu var det ju ett tag sedan men visst har grabbarna erkänt att dom var i Trollhättan och träffade Andreas så att dom bara legat och sovit är ju lite sent att påstå. Skulle tro att dom sitter ännu hårdare fast om Andreas skulle erkänna...
Ja, de var i Trollhättan och hämtade morot och åkte tillbaka till DB och sov. Morot åkte själv tillbaka till Trollhättan för att dumpa Idas kropp och bränna bevis. Att vara i Trollhättan, skulle inte räcka för att de blir skyldiga till brottet. De sov och förstod inte att morot lämnade dem.

EDIT:
Nu såg jag att Freedomterror hade svarat dig. Det var onödigt av mig att skriva det igen. Jag tillägger att polisen var efter morot och om han hade erkänt, behövde inte de satsar så mycket resurs för att binda FH och DB.
Senast redigerad av matematiker 2014-12-25 kl. 05:39.
Citera
2014-12-25, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
FH och DB är inte oskiljaktliga. En av dem kan ha varit med AJ.
Jag tror att rätten har sett/resonerat att alla tre gjort dumpning av Ida och bevis med samförstånd , då, spelade det ingen roll för vem som gjorde vad.
Senast redigerad av matematiker 2014-12-25 kl. 06:12.
Citera
2014-12-25, 06:03
Medlem
Citat:
Och i ärlighetens namn kommer inget hända dem på kåken,de höll käften för en sk polare som gjorde något frukansvärt..säga vad man vill om gossarna men lojala var dem i slutändan..även om de ev gjort något som de får lida för resten av livet
Jag håller med dig angående Bill o Bull men morot borde förstått att det var kört för honom när han läste FUP:en och ta hela ansvaret för brottet ensam. Han skulle inte förlora nåt men kanske kunde få en mildare dom om han sagt att han inte hade för avsikt att döda henne och det var en olycka. Därefter fick han panik och dumpade kroppen och förstörde bevisen.
Citera
2014-12-25, 07:33
Medlem
Morot:
"Vi lever för tiden som kommer efteråt"

Fredrik:
"Som en klok man en gång sa framtiden är vår"

Nu förstår jag vem FH menade med "som en klok man"
Citera
2015-01-02, 06:28
Medlem
lasse-luss avatar
Citat:
Nej det har dom ej
när borde de vara dax? och vart borde dom rimligen hamna?
Citera
2015-01-09, 20:28
Medlem
AJ har uppdaterat sin Facebook. Han är djup i sina julfunderingar, den gode Morot😛
Citera
2015-01-09, 22:31
Medlem
John-Waynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
AJ har uppdaterat sin Facebook. Han är djup i sina julfunderingar, den gode Morot😛
Ja, ett sånt jävla svin... Efter allt jävelskap han ställt till med genom åren och med mordet på Ida som pricken över i sitter fanskapet och facebookar om julefrid. SVIN!!!
Citera
2015-01-09, 22:53
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John-Wayne
Ja, ett sånt jävla svin... Efter allt jävelskap han ställt till med genom åren och med mordet på Ida som pricken över i sitter fanskapet och facebookar om julefrid. SVIN!!!

Rent hån mot hennes barn, familj och övriga rättsväsendet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in