2014-11-19, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Just denna tråd har slutligen blivit befriad från det dubbelspel som annars är normalt i detta forum. T o m ni som stalkertroll framstår här som entydiga individer och vi är minst fem tis som nu vågar lita på varandra och vill veta mer om de upplevelser vi gemensamt kunnat känna av.

Det tror du?
Det blir lite förvirrat när det å ena sidan ska letas verkliga s.k stalkers och å andra sidan hamnar alla som inte stryker medhårs på listan av stalker-trolls?
Hur ligger det till egentligen, är det vänner som söks?
Okej, samtliga 5 kanske inte innefattas i schizofreni-experimentet, men låt oss stanna vid 4. 4-1 då. Alltså 2.
Fast såklart är du ju så säker på vem som är vem här...förutom trollen då. De är ju spöken o säpo-agenter.

Lustig är tråden att läsa iaf
2014-11-19, 16:13
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-84
Studerar du de laservapen som de utvecklar för militären som kommer börja brukas detta året, vilket möjligtvis förmodligen redan skett, så använder man vapnen på rörliga mål som raketer. Dessa mål färdas i hög hastighet....Svagare simplare varianter kan sedan testas civilt möjligtvis, för att bekämpa och göra sig av med "terrorister".....
När man vill komma åt oss utan att lämna några spår eller smärtsignaler och få det att se ut som naturligt sjukdomsförlopp krävs kirurgisk precision. Dithän har man ännu inte nått trots att många tis har kunnat användas som försöksdjur särskilt i Sverige. Mot terrorister behöver man inte vara lika noga. Drönare och pang på utan rättegång duger tydligen vad militären beträffar.
2014-11-19, 16:22
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
....Hur ligger det till egentligen, är det vänner som söks?....
Nej för min del söker jag bara fienderna mot mig och min familj. Vad har jag exvis gjort dig Snaken eller Oddis för ont? Tidigare i andra sammanhang har jag aldrig visat annat än uppskattning för att ni varit med och undanröjt en hel del trams. Vilka instruktioner har ni sedan fått från centralen mot mig?
2014-11-19, 16:26
Medlem
KimNeilJungs avatar
O.t raderat. Kom ihåg 1.07.

//mod.
2014-11-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-84
Jag gillar det ni skriver. Vi kan drömma om en sådan värld men vi måste även vara beredda att modigt försvara våra ideal.

Lite fler tankar jag haft den senaste tiden: Har som sagt ofta ignorerat Electronic Harassment biten vad gäller GS tidigare, dtå jag inte trott på den. Men inser att den underliga känslan jag haft i huvudet varit äkta. Det är som att man under en kort sekund är utsatt av en kraftig laserstråle. Det bränner till kraftigt. Kan inte beskriva det på något annat sätt. Jag har scannat huvudet och inte hittat någon tumör tidigare. Jag tror det är en variant av Directed Energy Weapon man experimenterar med civilt under korta impulser.

I lab använder man olika sätt för att se om djur skadas av strålning men vet inte riktigt hur det påverkar människor. Därför behöver de göra vissa hemliga experiment.

Vad gäller Directed Energy Weapons så existerar de i vår verklighet. Alla som tvivlar på att det finns laservapen överhuvudtaget bör man kolla upp vapen som Tesla Laser Weapon System (LaWS).

https://www.youtube.com/watch?v=3bEs7IvBToM.

https://www.youtube.com/watch?v=tR_pjzW98dM

https://www.youtube.com/watch?v=00zoFXXi7Fw

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2559358/Israeli-arms-company-reveals-Star-Wars-laser-capable-shooting-rockets-sky-beam-energy.html#ixzz38ylT hFQ

Laser går igenom det mesta. Verkar finnas tydlig radioaktiv strålning i vissa varianter. Det kommer börja användas detta året av USA's militär.

Vill man ser mer handgripliga civila varianter kan man kolla på den här, det skulle inte vara så svårt att sätta en sådan på ett handhållet vapen. https://www.youtube.com/watch?v=yXEGlfKmspc

"These elements could consist of the new ‘Iron Beam’ system, a mobile High-Energy Laser Weapon System (HELWS) developed by RAFAEL. ‘Iron Beam’ is designed to destroy targets by irradiation with a directed High Energy (HE) laser beam. The system will have a wide range of applications – from engagement of airborne targets, acting as a Counter Rocket, Artillery, Mortars (C-RAM) to Counter-Unmanned Aerial Vehicles (C-UAV)s or surface-based targets"

Många lasrar är även genomskinliga och därmed osynliga för blotta ögat, vilket gör att de potentiellt kan vinkla en sådan som är av lägre kraft som är lite radioaktiv så det inte bränner något men ändå skadar din kropp mot stället man har huvudet under natten. Men man har säkert andra alternativ om man nu vill odla tumörer hos folk. Sådant som man vet är cancerframkallande på möss.

"The development of small chemical lasers falls under a program called advanced tactical laser, which is expected to cost $180 million through 2005, said Bradshaw. ATL uses a chemical oxygen iodine laser (COIL) that generates up to 70 kilowatts of power."

"The Marine Corps also is interested in ATL, because the technology has applications in the Corps’ so-called non-lethal weapons program. A small chemical laser beam would injure a human being, but it also could, for example, destroy enemy antennas or disrupt communications."

The prime contractor for the advanced tactical laser is the Boeing Company’s Rocketdyne division. The ATL includes a laser, optics and control systems enabling fire control systems on fixed and rotary-wing aircraft to precisely direct laser fire on targets from 15 kilometers away.

Om man kan bygga sådana här kraftiga lasrar som skjuter ned raketer så är det nog inte svårt att skapa en laser som går igenom väggar och skadar människan under en längre tids strålning. Sedan dör folk med fullkomligt naturliga symptom. Bara några få vet att "Änglarna" har varit framme...
Kanske ordnar man en dag någon form av satellit som kan rikta in sig på någon via GPS och bestråla den och därmed göra den personen sjuk, men det är framtidens TI's verklighet. Det är absurd värld vi lever i.

Jadå.....det e precis va dom hållit på med mig.....och när dom kör mikrovågor så känns det som nått elektriskt passerar solar plexus och det resulterar i att vätska rinner ur näsan och det luktar bränt!!!!
2014-11-19, 22:54
Medlem
Jag tror att man kan hitta en essens av sanning i rykten, medan mycket är höljt i ett obskyrt dunkel av falsk information så finns det ledtrådar, glimtar av sanningar. I ett gammalt känt dokument förekommer följande information:

4. Meantime, however, until we come into our kingdom, we shall act in the contrary
way: we shall create and multiply free masonic lodges in all the countries of the world,
absorb into them all who may become or who are prominent in public activity, for
these lodges we shall find our principal intelligence office and means of influence. All
these lodges we shall bring under one central administration, known to us alone and to
all others absolutely unknown, which will be composed of our learned elders.
The
lodges will have their representatives who will serve to screen the above-mentioned
administration of MASONRY and from whom will issue the watchword and program. In
these lodges we shall tie together the knot which binds together all revolutionary and
liberal elements.

Their composition will be made up of all strata of society. The most
secret political plots will be known to us and fall under our guiding hands on the very
day of their conception. AMONG THE MEMBERS OF THESE LODGES WILL BE ALMOST
ALL THE AGENTS OF INTERNATIONAL AND NATIONAL POLICE
since their service is for
us irreplaceable in the respect that the police is in a position not only to use its own
particular measures with the insubordinate, but also to screen our activities and
provide pretexts for discontents, ET CETERA.

5. The class of people who most willingly enter into secret societies are those who
live by their wits, careerists, and in general people, mostly light-minded, with whom
we shall have no difficulty in dealing and in using to wind up the mechanism of the
machine devised by us.

GENTILES ARE CATTLE

8. And how far-seeing were our learned elders in ancient times when they said that
to attain a serious end it behooves not to stop at any means or to count the victims
sacrificed for the sake of that end .... We have not counted the victims of the seed of
the GOY cattle, though we have sacrificed many of our own, but for that we have now
already given them such a position on the earth as they could not even have dreamed
of. The comparatively small numbers of the victims from the number of ours have
preserved our nationality from destruction.
...

"This psychology of
theirs materially facilitates for us the task of setting them in the required direction.
These tigers in appearance have the souls of sheep and the wind blows freely through
their heads. We have set them on the hobby-horse of an idea about the absorption of
individuality by the symbolic unit of COLLECTIVISM
.... They have never yet and they
never will have the sense to reflect that this hobby-horse is a manifest violation of the
most important law of nature, which has established from the very creation of the
world one unit unlike another and precisely for the purpose of instituting
individuality ....

7. If we have been able to bring them to such a pitch of stupid blindness is it not a
proof, and an amazingly clear proof, of the degree to which the mind of the GOYIM is
undeveloped in comparison with our mind? This it is, mainly, which guarantees our
success."

Vi ser tydligt i vårt samhälle hur folk blir dummare och förströs med nöjen så de inte bryr sig om vad som är viktigt. Samhället blir ett färgglatt jippo som enbart handlar om pengar och simpla nöjen. Det senaste påminner lite om filmen Idiocracy. En film som är en nyckel i att förstå GS processen. Flertalet blir förmodligen attackerade för att de är intelligenta.

https://www.youtube.com/watch?v=BBvIweCIgwk
https://www.youtube.com/watch?v=icmRCixQrx8

Den här samlingen med olika klipp från filmen kan sammanfatta känslan av GS ganska bra.
https://www.youtube.com/watch?v=y0O7_3o3BrI

Om man nu vill tro på Illuminati så är informationen att den organisationen kan vara judisk i sin grund intressant. Judarna kontrollerar det mesta i USA och de som dyrkar materialismen och pengar kan lätt manipuleras på det viset.

Stalkerfolket vill att jag ska tro på Illuminati och använder flertalet sådana symboler, men jag är inte säker, ofta kanske man förleds att tro saker för att det ska förvränga perspektiv. Men ett nätverk som binder samman hundratals människor i olika positioner i samhället är åtminstone aktivt. Ett lokalt medborgargarde i samverkan med andra och polisen, Ett EU-projekt, Secret Societies eller SÄPO. Svårt att avgöra vad som ligger bakom..
Senast redigerad av Alex-84 2014-11-19 kl. 22:58.
2014-11-19, 23:05
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Tycker det är ganska märkligt att trådens TIs söker förövare bland statliga organisationer och hyresgästföreningar, när det är ganska uppenbart att större saker än fysiska grupper är involverade, OM fenomenet är verkligt.
Lite googlande och läsande om gangstalking som fenomen påvisar just det, att det med största sannolikhet handlar om något djupare.
Istället för att försöka finna boven i hemvärnet eller säpo borde sökandet sträcka sig in på områden som synkronisitet, telepati och "matrixet".
Det är förmodligen däri svaren kan finnas och det skulle dessutom hålla ev debunkers borta då vetenskapens verktyg inte räcker till.
Hur många gånger har vi alla exempelvis upplevt att personen man just tänker på sekunden senare ringer?
Men matrixtillvaron (jag har kollat in på Wikipedia och Youtube om filmen Matrix) kan väl möjligen betraktas som vara på väg att växa fram? Och som jag ser det just ur NSA, FRA, CIA, NATO, SÄPO, hemvärnet, hyresgästföreningen, skeptikerrörelsen...? Name it! Fria enskilda människor som tänker sina egna tankar och struntar i trender och politiska strömningar och som när drömmar om en vacker tillvaro blir väl de sista att ansluta sig till nonsenstillvaron?

Att diskussioner om synkronisitet och telepati skulle få debunkers att hålla sig borta från tråden är ett helt obegripligt påstående. Det finns inga fenomen där vetenskapens verktyg inte räcker till - enligt debunkers. Bara att det inte finns någon vetenskaplig teori om synkronisitet är för dom bevis nog att det inte existerar synkronisitet.
Senast redigerad av theanthropologist 2014-11-19 kl. 23:25.
2014-11-19, 23:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Nej för min del söker jag bara fienderna mot mig och min familj. Vad har jag exvis gjort dig Snaken eller Oddis för ont? Tidigare i andra sammanhang har jag aldrig visat annat än uppskattning för att ni varit med och undanröjt en hel del trams. Vilka instruktioner har ni sedan fått från centralen mot mig?

Du har absolut inte gjort mig något ont - varför tror du det? Jag argumenterar inte mot din person, jag argumenterar mot dina påståenden om Gangstalking, det finns inget personligt i detta, jag hade argumenterat på samma vis om du så vore drottningen av Saba eller Kalle Anka..
2014-11-20, 10:35
Medlem
zerolucks avatar
Något som jag inte sett tas upp i tråden är hur GS rekryteras.
Jag, som jag anser är en helt vanlig svensson, skulle ju aldrig
någonsin frivilligt gå med på att stalka någon annan.
Att lockas till det genom karriär, pengar eller annat är också helt
uteslutet eftersom inga lockelser i världen skulle kunna få mig att
frivilligt bli en ond person.
Jag har riktigt svårt att ens komma på hur jag skulle kunna hotas/tvingas
till att göra det.
Men låt oss säga att de lyckas tvinga mig till att bli GS mot min vilja
och övertygelse. I så fall hade jag ägnat all energi åt att komma på
ett sätt att komma ur det, att bli visselblåsare och avslöja det hela.
Trots den enorma mängd personer som påstås vara GS så har alltså ingen
velat eller lyckats avslöja vad som pågår.
Hur är det möjligt?

Nu behöver ju inte ni Tis tro på att jag är en god människa.
Mina frågor till er Tis är:
Skulle ni själva ställa upp frivilligt och bli GS ?
Om inte, vad skulle kunna locka er att bli GS ?
Om inget, vad skulle kunna tvinga er att bli GS ?
Och om ni tvingats bli GS, skulle ni då inte göra allt i er makt
för att avslöja vad som pågår ?

Själv hade jag kanske stulit en anonym företagstelefon, skrivit en liten
app som vid en specifik tidpunkt kopplar upp sig till publikt wifi och
via Onion mailar min berättelse till alla forum och media jag kan komma på.
Sedan slänger jag mobilen i en papperkorg när jag käkar lunch i gallerian.

För en sak är säker. Inte sjutton hade jag kunnat hålla tyst med denna
information. Hade ni?

Zero
2014-11-20, 11:01
Medlem
theanthropologists avatar
Låt oss lägga detta pussel! Om vi startar i var sitt hörn så kanske bilden i mitten blir klarare med tiden? Skeptikerna har ett eget hörn att jobba med , för skepsis är en del av bilden när det handlar om dold verksamhet som ska kunna förnekas.

Det finns många dolda nätverk i samhället vars deltagare aldrig berättar utåt vad de sysslar med internt. Alltifrån legitima intresseorganisationer till mindre legitima intresseorganisationer där personer man kanske känner är med och och får höra rykten. Alex har googlat på bombrecept i sin tidigare ungdom och har berättat att en person han känt länge plötsligt sagt till honom att den inte visste att han var "en sån där". Här finns den högst tänkbara kedjan FRA-SÄPO-lokala nätverket X och varför skulle inte en utlöpare från lokala nätverket Y, med entusiastiska mobbare kunna vara en del Alex upplevelser?

Men jag håller med eyecreate att det också finns ett "paranormalt" hörn.
2014-11-20, 11:56
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroluck
Något som jag inte sett tas upp i tråden är hur GS rekryteras.
Jag, som jag anser är en helt vanlig svensson, skulle ju aldrig
någonsin frivilligt gå med på att stalka någon annan.
Att lockas till det genom karriär, pengar eller annat är också helt
uteslutet eftersom inga lockelser i världen skulle kunna få mig att
frivilligt bli en ond person.
Jag har riktigt svårt att ens komma på hur jag skulle kunna hotas/tvingas
till att göra det.
Men låt oss säga att de lyckas tvinga mig till att bli GS mot min vilja
och övertygelse. I så fall hade jag ägnat all energi åt att komma på
ett sätt att komma ur det, att bli visselblåsare och avslöja det hela.
Trots den enorma mängd personer som påstås vara GS så har alltså ingen
velat eller lyckats avslöja vad som pågår.
Hur är det möjligt? [...]

Så här gör Säpo då de rekryterar:
Citat:
Att rekrytera en informatör är ett vågspel. De kan inte fråga snällt; om personen säger nej och sedan tipsar den misstänkte är deras utredning förstörd. Därför kan de bara rekrytera informatörer när de har samlat tillräckligt med bevis mot personen. De måste vara helt säkra på att personen inte har något annat val än att samarbeta.

Tror inte att Säpo (eller ngn liknande) är intresserad av dig som medarbetare. Däremot så kan du utsättas för deras trakasserier, så du gör bäst att hålla dig under radarn.
Citat:
[...] Själv hade jag kanske stulit en anonym företagstelefon, skrivit en liten
app som vid en specifik tidpunkt kopplar upp sig till publikt wifi och
via Onion mailar min berättelse till alla forum och media jag kan komma på.
Sedan slänger jag mobilen i en papperkorg när jag käkar lunch i gallerian.

För en sak är säker. Inte sjutton hade jag kunnat hålla tyst med denna
information. Hade ni?
De flesta agenter ser förmodligen inte den hela bilden på verksamheten utan endast de enstaka bitarna som är relavant för deras individuella uppdrag. Snowden kunde se allt och därför lyckades han med sitt.

Tror då att det behövs en uppsamlingsplats dit agenterna, på ett säkert sätt, kan skicka sina fragment. Där kan dom då pussla ihop bitarna för att få fram hur verksamheten fungerar.

Många agenter mår isf mycket dåligt av det dom är påtvingad till att göra, så en lösning som får ett slut på detta är då välkommet både för GS och TI's.
2014-11-20, 12:10
Medlem
zerolucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero

De flesta agenter ser förmodligen inte den hela bilden på verksamheten utan endast de enstaka bitarna som är relavant för deras individuella uppdrag. Snowden kunde se allt och därför lyckades han med sitt.

Jag behöver inte se hela bilden.
Att bli tvångsrekryterad för att psykiskt terrorisera en medmänniska är tillräckligt i sig för att jag
inte skulle kunna hålla tyst om det. Jag behöver inte känna till motiv eller organisation för att
begripa att det jag ålagts att göra, under hot/tvång, strider mot allt jag tror på.

Men svara gärna på mina frågor. Hur skulle de kunna rekrytera dig och hur skulle de kunna få
dig att hålla tyst om det ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in