2014-11-17, 16:55
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koljarov
....Det ligger tyvärr i den paranoides natur att kunna ta till våld när dom känner sig hotade och är alla dessa skribenter så sjuka som dom vill framstå har vi ett antal potentiella våldsverkare här....
Det ligger ännu i varje normal mans natur att vilja försvara sin existensrätt med våld om inget annat skulle hjälpa eller när familj eller nation hotas och man inte enskilt kan gå emot sin angripare på smartare vis.
Paranoian däremot är ingen naturgiven läggning utan en vanmaktneuros som vilken sund människa som helst oavsett genus kan drabbas av när angriparens eller ständiga hotets natur aldrig går att fastställa.
Vad som är orsak och verkan och vilken natur stalkare själva hänger sig åt bör då vara den primära frågan.
2014-11-17, 17:05
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
Så som jag förstått det så kan mobilen användas för avlyssning även i standby...separera batteriet fr mobil hjälper....
Jadå precis som med gamla fasta telefoner går de att aktivera i smyg utan ringsignal. Nu kan man dessutom få kameraövervakning i smyg på samma sätt från viss central.
2014-11-17, 17:19
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koljarov
....Men visst vore det kul med en som tillfrisknat fast då skäms väl personen för mycket för att erkänna det.
Min erfarenhet av folk från båda sidor som med tiden lyckats inse att de blivit lika lurade är att de finner en lättnad i att kunna berätta om saken. Tyvärr har de ännu svårt att ta direkt kontakt med varandra.
2014-11-18, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Undrar hur det är med hemvärnet? En del av dem som är med där har en ganska snedvriden syn på vad verksamheten går ut på. Ungdomar som är med i hemvärnet upplever sig ofta som samhällsväktare, tror jag.

Tveksamt men möjligtvis samarbetar flertalet organisationer/förbund/föreningar i denna community harassment jag upplever på olika sätt i sin träning för "terrorbekämpning". Snart räcker det väl att man har obekväma åsikter för att man ska hamna i det här systemet.

"Most researchers tend to believe that an objective and internationally accepted definition of terrorism can never be agreed upon; after all, they say, 'one man's terrorist is another man's freedom fighter.' The question of who is a terrorist, according to this school of thought, depends entirely on the subjective outlook of the definer."

Det här är intressant: http://www.theguardian.com/commentisfree/2014/aug/30/terrorist-watch-list-rules-innocent-people

The US government can brand you a terrorist based on a Facebook post. We can't let them make up the rules. Innocent people’s lives are being ruined. Why isn’t anyone watching the watchlist?

Of the 680,000 individuals on that FBI master list, roughly 40% have “no recognized terrorist group affiliation”, according to the Intercept. These individuals don’t even have a connection – as the government loosely defines it – to a designated terrorist group, but they are still branded as suspected terrorists.

And yet, history shows that innocent people are inevitably added to the list and suffer life-altering consequences. Life on the master watchlist can trigger enhanced screening at borders and airports; being on the No Fly List, which is a subset of the larger terrorist watchlist, can prevent airline travel altogether. The watchlist can separate family members for months or years, isolate individuals from friends and associates, and ruin employment prospects.

Vad jag sett är däremot är att de har flertalet PSYOPS involverade som ska störa mig på olika sätt. Hittade en artikel om detta tidigare: http://www.theguardian.com/technology/2011/mar/17/us-spy-operation-social-networks

Revealed: US spy operation that manipulates social media
Military's 'sock puppet' software creates fake online identities to spread pro-American propaganda

The US military is developing software that will let it secretly manipulate social media sites by using fake online personas to influence internet conversations and spread pro-American propaganda.

A Californian corporation has been awarded a contract with United States Central Command (Centcom), which oversees US armed operations in the Middle East and Central Asia, to develop what is described as an "online persona management service" that will allow one US serviceman or woman to control up to 10 separate identities based all over the world.

The project has been likened by web experts to China's attempts to control and restrict free speech on the internet. Critics are likely to complain that it will allow the US military to create a false consensus in online conversations, crowd out unwelcome opinions and smother commentaries or reports that do not correspond with its own objectives.

The discovery that the US military is developing false online personalities – known to users of social media as "sock puppets" – could also encourage other governments, private companies and non-government organisations to do the same.

The Centcom contract stipulates that each fake online persona must have a convincing background, history and supporting details, and that up to 50 US-based controllers should be able to operate false identities from their workstations "without fear of being discovered by sophisticated adversaries".

Once developed, the software could allow US service personnel, working around the clock in one location, to respond to emerging online conversations with any number of co-ordinated messages, blogposts, chatroom posts and other interventions. Details of the contract suggest this location would be MacDill air force base near Tampa, Florida, home of US Special Operations Command.

Centcom's contract requires for each controller the provision of one "virtual private server" located in the United States and others appearing to be outside the US to give the impression the fake personas are real people located in different parts of the world.

It also calls for "traffic mixing", blending the persona controllers' internet usage with the usage of people outside Centcom in a manner that must offer "excellent cover and powerful deniability".

This month Petraeus's successor, General James Mattis, told the same committee that OEV "supports all activities associated with degrading the enemy narrative, including web engagement and web-based product distribution capabilities".

In his evidence to the Senate committee, Gen Mattis said: "OEV seeks to disrupt recruitment and training of suicide bombers; deny safe havens for our adversaries; and counter extremist ideology and propaganda." He added that Centcom was working with "our coalition partners" to develop new techniques and tactics the US could use "to counter the adversary in the cyber domain".

Ryssland sägs även använda sig av den här taktiken, så att den skulle användas på sociala medier och forum av svenska PSYOPS som vill kontrollera vad som är "sant" och inte sant är inte helt omöjligt. Förlöjligandet av alla som läcker information kan vara en del av det systemet:

People - reporters, analysts, bloggers - who discuss Russian agitprop come under vicious online attacks. Getting worse. More "coincidences." - John Schindler, säkerhetspolitisk analytiker och filosofie doktor vid US Naval War College.

Internet är den kraft som formar vår syn på sanningen om världen. Det är tydligt att det pågår ett psykologiskt krig för att kontrollera och uppehålla en falsk världsbild där användare låtsas enas om en gemensam åsikt kring "sanningen" så andra anpassar sig därefter och inte reflekterar själva. Så Ove kan ha rätt att det finns falska användare på forum.
2014-11-18, 08:07
Medlem
Tycker det är ganska märkligt att trådens TIs söker förövare bland statliga organisationer och hyresgästföreningar, när det är ganska uppenbart att större saker än fysiska grupper är involverade, OM fenomenet är verkligt.
Lite googlande och läsande om gangstalking som fenomen påvisar just det, att det med största sannolikhet handlar om något djupare.
Istället för att försöka finna boven i hemvärnet eller säpo borde sökandet sträcka sig in på områden som synkronisitet, telepati och "matrixet".
Det är förmodligen däri svaren kan finnas och det skulle dessutom hålla ev debunkers borta då vetenskapens verktyg inte räcker till.
Hur många gånger har vi alla exempelvis upplevt att personen man just tänker på sekunden senare ringer?
2014-11-18, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Tycker det är ganska märkligt att trådens TIs söker förövare bland statliga organisationer och hyresgästföreningar, när det är ganska uppenbart att större saker än fysiska grupper är involverade, OM fenomenet är verkligt.
Lite googlande och läsande om gangstalking som fenomen påvisar just det, att det med största sannolikhet handlar om något djupare.
Istället för att försöka finna boven i hemvärnet eller säpo borde sökandet sträcka sig in på områden som synkronisitet, telepati och "matrixet".
Det är förmodligen däri svaren kan finnas och det skulle dessutom hålla ev debunkers borta då vetenskapens verktyg inte räcker till.
Hur många gånger har vi alla exempelvis upplevt att personen man just tänker på sekunden senare ringer?

Försöker själv gå efter det som är mest logiskt. Jag tror man kan se att världen eftersträvar en New World Order. Men det uttrycket är inte enbart negativt som många foliehattar hävdar. Jag har själv läst boken som gjorde begreppet populärt och mycket är sunt. Världen måste skyddas från hoten mot människans existens nu när vi har vapen kapabelt till att förgöra allting. Det är en nobel tanke jag tycker är positiv. Men det kommer kostnad av det med. Vår frihet. Hur man uppnår balans här är helt enkelt den viktigaste aspekten i det hela. Det är den stora stora gåtan som man däremot inte bryr sig om att lösa utan istället fokuserar man på de mest strikta metoder man kan komma på för att klassifiera alla oliktänkande som "hot" mot ordningen. Jag tror Matrixen du talar om är en form av tidsanda vi lever i. Något flertalet länder anpassar sig efter. Psykologisk förföljelse har blivit en trend i olika länder, eftersom man inte behöver drabbas av sanktioner och straff.

Möjligtvis kan det vara så att jag fått en inblick bakom samhällets maskineri, ser hur verkligheten är i "underlandet". Det är fascinerande att se alla kopplingar. Att allt var en stor illusion. Att så mycket är fabricerat för att skapa intryck hos folk på olika sätt.

Någonstans känns det logiskt att samhället är designat av de med kapital. De äger det mesta och de styr mycket i skymundan. The 1 %. De rikaste bland dem är närmast gudar vad gäller sin potential att påverka världen. Man kan snöa in sig på sådana spekulationer och hur alla politiker bara är dockor i deras spel med mänskligheten. Med pengar kan man köpa allt, verkar det som.

Men jag vill förhålla mig till det jag kan greppa, det jag vet existerar och mina senaste teorier känns mer jordnära för tillfället.

Lite mer info om Säpo från en annan artikel:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article17019612.ab

Riktigt väsen blev det först år 2003, då den statliga Säkerhetskommissionen lade fram sin rapport. Över 100 000 personer, de flesta på vänsterkanten, fanns i Säpos register.
Telefonavlyssning hade skett slentrianmässigt, partimöten buggades, oväsentlig sidoinformation om människor som inte ens var granskade registrerades.

Det hade förekommit försök att värva angivare hos organisationer vars främsta kännetecken knappast är kriminalitet, som Grön Ungdom och Nej till EU. Föreningar som Emmaus och Ordfront dammsögs.

De som uppskattar svart komik finner det möjligen underhållande att en av kommissionens ledamöter, Anita Klum, hittade sig själv bland alla namn. Hon var nämligen fram till 1997 något så suspekt som generalsekreterare i Svenska Amnesty.

Först på 1990-talet ändrade övervakningen fokus och kom att inrikta sig på i huvudsak högerextremister och anarkister.
Utredarna var dessvärre inte säkra på att polisens olagligheter hade upphört:
"Kommissionen konstaterar att det även i dag finns en påtaglig risk för att förbudet mot åsiktsregistrering överträds i samband med övervakning av personer verksamma i politiska ytterlighetsgrupper".

Att Säpo samlar information om folk som kan misstänkas begå brott i politiskt syfte, som kan utgöra ett hot mot demokratin, är en sak. Det är vad dess verksamhet är till för.
Att den förre partiledaren för Vänsterpartiet, ett parti som fram tills för några år sedan utgjorde regeringsunderlag och som endast de mest rabiata sajterna lyckas beskriva som en våldsbejakande sekt, så sent som på 2000-talet hölls under uppsikt är någonting helt annat.
Spionerar Säpo i vår tid även på andra politiker? På andra som deltar i det offentliga samtalet? På människor som försöker åstadkomma förändring, utan att bryta mot lagen?

Är det inte underligt att de som kämpar för det goda som generalsekreteraren i svenska Amnesty, de som är EU-kritiska och de intellektuella i Ordfront blivit utsatta för granskning/registrering. Handlar inte just en registration om att man är ett hot mot samhället, men kan det inte även i det här sammanhanget visa sig att man är ett hot mot etablissemanget, vilket är en annan innebörd. Någon som skulle kunna avslöja något, eller göra de styrande obekväma med vad de håller på med. Hm..

Är länders säkerhetspoliser i slutändan kontrollerade av något annat högre upp? Det vore intressant att få reda på vad har EU för inflytande över SÄPO t.ex vad gäller utformningen av dess aktiviteter.

Jag kan se en framtid med ett anti-terrorist nätverk etablerat över hela Europa, men även över hela västvärlden. Sedan breddar man den termen och gör så de flesta regimkritiska klassifieras som just terrorister och man gör sig av med dem vis GS och liknande metoder. Det känns logiskt faktiskt.

"Gud" (de rikaste) och "änglarna" (folken i nätverken som verkar i det fördolda) rensar jorden och bygger ett nytt rike, en ny värld...

Hm...
2014-11-18, 12:32
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Vetenskap, demokrati, jämlikhet och civilrätt är nyckelord i modernt tänkande. Men många skeenden har inte ett så förenklat ursprung.......
De som deltar i mobbing och liknande är initierade, men deras offer får inget veta utan ska brytas ned och bli uppgivna. Härska genom att söndra är det som gäller och motiven kan vara rationella men kan lika gärna vara irrationella. Det kan handla om pengar och makt, men det kan också handla om projektion och självbedrägeri. Och egentligen är inte skillnaden så stor.
.....Det förekommer säkert på alla större arbetsplatser att vissa sluter sig samman i pakter som kommer överens om, uttalat eller underförstått, att uppträda på ett visst sätt mot vissa kollegor. Och samma mönster finns inom föreningslivet och egentligen överallt i samhället.
.....De får inte betalt, men får kontakter och behöver aldrig vara utan inkomst eller bostad. Och framför allt så får medverkandet de invigda att känna sig utvalda och betydelsefulla.
Så här kan varje forum genomskådas. Rädslan för socialt avvikande med minsta antydan om frisinnad lust är genomgående tema för våra stalkers. Avund, girighet och svartsjuka samtidigt är grunden för det jag kallar socialfascism. I vår åter igen så självdestruktiva kultur har denna faktiska konspiration fått en ledande roll.
Fenomenet upptäckte jag redan i den scoutrörelse jag själv och hela min familj var aktiv inom redan på 60-talet. Tanter skulle hjälpas över gatan vare sig de ville eller ej. Hedersavtal kunde man strunta i bara man var eniga om saken. Min far upptäckte samma sak i hemvärnet på 40-talet som sedan jag då jag erbjöds amorteringsfria lån om jag gick med i FBU exv......
Värvningsförsöken under diskret övervakning fortsatte då jag istället valde anställning på svt. Jag lät mina gamla spanarkolleger hålla på och ha mig som övningsobjekt men då det blev omöjligt att bilda familj under dessa omständigheter bytte jag radikalt yrkesinriktning för konstnärliga högskolor istället. I femton år fick jag nästan vara i fred men så snart jag återkallats till riksmedia satte stalkandet igång på ett ännu högre plan. När man ändå inte lyckades värva mig som angivare eller inflytelseagent vände man sig mot min familj i ett rent sataniskt falskspel jag först nu kunnat ringa in tillräckligt.
2014-11-18, 13:05
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Här är vi fullkomligt överens! Säpo och Hyresgästföreningen är bara småfigurer i sammanhanget men trots allt de som är formellt ansvariga och i mitt fall bevisligen organisationer som levt på mig och min familjs bekostnad.
De andliga fenomen man inte kunnat bortförklara sedan upplysningstiden men ändå rent vetenskapligt måste erkännas ligger till grund för konspirationer på både gott och ont är fortfarande vad som spökar i människors medvetanden.
Frimurare har satt i system att utifrån ockulta seanser skaffa sig makt mellan stat och kyrka, finans och rättsväsende likaväl som mellan NATO och GRU som dessas hedersmän och vitgardister på ömse håll velat antyda för mig då de lättat sitt samvete.
2014-11-18, 13:11
Medlem
Citat:

Repris: Tack till Ove och Jarrou för vägledning när det gäller min fråga om mobiltelefoner.

Jag tillhör dem som tror att GS går mycket djupare än dessa organisationer. Jag tror att personer i organisationerna används som mänskliga verktyg i det andliga krig som riktas mot hela mänskligheten där man försöker krossa vår autentiska och naturliga essens, vår sanna mänsklighet och dess andliga kärna. Jag tror att de som sitter i toppen av GS-pyramiden världen över tillhör samma gäng som sitter i toppen av hela maktelit-pyramiden, och jag misstänker starkt att deras inspiration och metoder kan härledas tillbaka satanism, till Vatikanen, Rom och påven. GS är bara en av alla deras metoder, och de mixar satanistiska ritualer med den moderna teknologin/tekniken. På så sätt har de många effektiva vapen till sitt förfogande. Men inget man-made vapen kan någonsin vara mäktigare än den kraft som finns i vår andliga inre kärna.

På ett övergripande plan är de ute efter att göra oss till robotar som blir helt beroende av teknologi, pengar, tävlingstänkande, falska auktoriteter, konsumtion, materialism osv. I min drömvärld, i min vision om mänsklighetens framtid så ser jag oss gå tillbaka till att leva av vad naturen har att ge. Vi lever då i byar eller samhällen där alla hjälps åt och bidrar med sina medfödda talanger och gåvor. Alla är unika och har något som de kan bidra med. Alla människor behöver bli sedda för dem som de är och alla behöver utrymme att få ägna sig åt kreativitet.

Man försöker krossa människans inneboende kreativitet till förmån för teknologi, vilket är helt galet. Vårt medvetande stängs bara av mer och mer för varje dag som går. Det är meningen att vårt medvetande ska expandera och att vi ska leva utifrån inre gudomlig vägledning, hjärtats kärlek och sann och äkta medmänsklighet. Det är inte meningen att vi ska leva som robotlika slavar på Jorden.

Bort med datorer, mobiltelefoner, pengar, politiker, TV-apparater, bort med Hollywood, idoler, religiösa dogmer, satanistiska riter, sportevenemang (som bara söndrar och ställer människa mot människa), bort med all onödig konsumption och materialistiskt frosseri.

Om vi lever i små samhällen ute på landsbygden och odlar vår egen mat helt fri från gifter, om vi alla samarbetar på det sättet och bidrar med våra unika förmågor, om vi låter män vara män och kvinnor vara kvinnor, om vi tar bort pengar ur ekvationen, om vi tar bort alla organisationer och all politik, all byråkrati, om vi låter var och en få utrymme att få utlopp för sina kreativa förmågor, om vi tar bort all artificiell medicin (piller och sånt) och istället låter närodlad och giftfri mat vara vår naturliga medicin, om vi tillåter kroppen och själen att helas utifrån ett andligt perspektiv ... osv ... osv ... då tror jag att vi kan återgå till hur människan egentligen är menad att leva här på Jorden: i fred och harmoni med varandra, i harmoni med naturen, i livsbejakande kreativitet och hälsosamt kroppsarbete när vi bygger egna hus och möbler och jobbar utomhus med odling. Vi kommer då att kunna leva i frihet vilket kommer göra oss lyckliga, vilket i sin tur gör att vi mår så väldigt mycket bättre på alla plan.

Detta kommer att göra att vi låter kärleken vara vår sanna drivkraft. Vi måste tillbaka till kärleken, tillbaka till hjärtat. Logiskt tänkande och logiskt handlande är också bra och behöver också finnas med för att det ska bli en balans i tillvaron. Och om vi ska ha en skola och utbildningar så måste man fokusera på att lära ut äkta visdom, äkta kunskap, sanna mänskliga värderingar, hantverk och sånt som man kan ha nytta av i det gemensamma samhället så att vi kan återgå till att arbeta med händerna istället för att låta maskiner ta över.

Vi befinner oss nu i en värld som är extremt sjuk och vi människor blir bara sjukare och sjukare av alla onaturliga och psykopatiska system som man låter råda över oss. Hela mänskligheten har blivit invaderad av ett illasinnat artificiellt virus, av en satanistisk kraft som vill krossa oss och vi låter det ske för vi har blivit som zombies. Jag känner en stor sorg över att vi inte får leva utifrån vår sanna natur och min längtan efter frihet för hela Jordens befolking är så stark att det nästan gör ont inom mig ibland.

Om det är dessa värderingar och åsikter som jag bär på som i mitt fall bidrar till att jag blir utsatt för GS kan jag inte med säkerhet säga. Jag tror att det finns flera lager av orsaker till att man blir förföljd och trakasserad, och det går definitivt djupare än bara några världsliga organisationer - det är kärnan av oss, det ljusa och vackra och medmänskliga i oss, våra hjärtas drömmar och vår själs frihet som är under ständig attack.
Senast redigerad av rosalotus 2014-11-18 kl. 13:17.
2014-11-18, 13:25
Medlem
theanthropologists avatar
Jag skrev om byfånen och bygeniet ovan, människor som är utpekade av omgivningen och hamnat utanför gemenskap med de flesta. Detta är det grundläggande fenomen som alltid har funnits och som också ligger i bakgrunden av GS-fenomenet.

När man tänker "byfåne" så gör man sig en föreställning om någon omänsklig gestalt. Men samma öde drabbade judarna i Nazityskland.

För mig är de utstötta de som verkar minst värda skepsis, men ej utstötta personer får gärna överraska med sin otadlighet.
2014-11-18, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Här är vi fullkomligt överens! Säpo och Hyresgästföreningen är bara småfigurer i sammanhanget men trots allt de som är formellt ansvariga och i mitt fall bevisligen organisationer som levt på mig och min familjs bekostnad.
De andliga fenomen man inte kunnat bortförklara sedan upplysningstiden men ändå rent vetenskapligt måste erkännas ligger till grund för konspirationer på både gott och ont är fortfarande vad som spökar i människors medvetanden.
Frimurare har satt i system att utifrån ockulta seanser skaffa sig makt mellan stat och kyrka, finans och rättsväsende likaväl som mellan NATO och GRU som dessas hedersmän och vitgardister på ömse håll velat antyda för mig då de lättat sitt samvete.
Enligt Olof Frånstedt, fd chef på Säpo, sysslade IB-chefen Birger Elme'r med parapsykologi och hade talat om att man kunde "flytta bord med tankekraft". Då kommer jag osökt att tänka på vad en bekant berättat för mig. Hon hade via tvivelaktiga grannar kommit i kontakt med en person, en professor i svenska språket på Stockholms universitet faktiskt, som visade henne hur han flyttade bord med just "tankekraft". Han berättade att han trodde på Satan och att han kunde visa henne mycket mer. Men hon har trott på Jesus sedan hon var barn och sa bara att hon inte var intresserad. Tyvärr kunde hon inte komma ihåg namnet på professorn, då flera år efteråt när hon berättade historien för mig.

Om någon känner till hans namn vill jag gärna veta. Men han är nog rätt gammal vid det här laget, om han inte har avlidit.
2014-11-18, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Repris: Tack till Ove och Jarrou för vägledning när det gäller min fråga om mobiltelefoner.

Jag tillhör dem som tror att GS går mycket djupare än dessa organisationer. Jag tror att personer i organisationerna används som mänskliga verktyg i det andliga krig som riktas mot hela mänskligheten där man försöker krossa vår autentiska och naturliga essens, vår sanna mänsklighet och dess andliga kärna. Jag tror att de som sitter i toppen av GS-pyramiden världen över tillhör samma gäng som sitter i toppen av hela maktelit-pyramiden, och jag misstänker starkt att deras inspiration och metoder kan härledas tillbaka satanism, till Vatikanen, Rom och påven. GS är bara en av alla deras metoder, och de mixar satanistiska ritualer med den moderna teknologin/tekniken. På så sätt har de många effektiva vapen till sitt förfogande. Men inget man-made vapen kan någonsin vara mäktigare än den kraft som finns i vår andliga inre kärna.

På ett övergripande plan är de ute efter att göra oss till robotar som blir helt beroende av teknologi, pengar, tävlingstänkande, falska auktoriteter, konsumtion, materialism osv. I min drömvärld, i min vision om mänsklighetens framtid så ser jag oss gå tillbaka till att leva av vad naturen har att ge. Vi lever då i byar eller samhällen där alla hjälps åt och bidrar med sina medfödda talanger och gåvor. Alla är unika och har något som de kan bidra med. Alla människor behöver bli sedda för dem som de är och alla behöver utrymme att få ägna sig åt kreativitet.

Man försöker krossa människans inneboende kreativitet till förmån för teknologi, vilket är helt galet. Vårt medvetande stängs bara av mer och mer för varje dag som går. Det är meningen att vårt medvetande ska expandera och att vi ska leva utifrån inre gudomlig vägledning, hjärtats kärlek och sann och äkta medmänsklighet. Det är inte meningen att vi ska leva som robotlika slavar på Jorden.

Bort med datorer, mobiltelefoner, pengar, politiker, TV-apparater, bort med Hollywood, idoler, religiösa dogmer, satanistiska riter, sportevenemang (som bara söndrar och ställer människa mot människa), bort med all onödig konsumption och materialistiskt frosseri.

Om vi lever i små samhällen ute på landsbygden och odlar vår egen mat helt fri från gifter, om vi alla samarbetar på det sättet och bidrar med våra unika förmågor, om vi låter män vara män och kvinnor vara kvinnor, om vi tar bort pengar ur ekvationen, om vi tar bort alla organisationer och all politik, all byråkrati, om vi låter var och en få utrymme att få utlopp för sina kreativa förmågor, om vi tar bort all artificiell medicin (piller och sånt) och istället låter närodlad och giftfri mat vara vår naturliga medicin, om vi tillåter kroppen och själen att helas utifrån ett andligt perspektiv ... osv ... osv ... då tror jag att vi kan återgå till hur människan egentligen är menad att leva här på Jorden: i fred och harmoni med varandra, i harmoni med naturen, i livsbejakande kreativitet och hälsosamt kroppsarbete när vi bygger egna hus och möbler och jobbar utomhus med odling. Vi kommer då att kunna leva i frihet vilket kommer göra oss lyckliga, vilket i sin tur gör att vi mår så väldigt mycket bättre på alla plan.

Detta kommer att göra att vi låter kärleken vara vår sanna drivkraft. Vi måste tillbaka till kärleken, tillbaka till hjärtat. Logiskt tänkande och logiskt handlande är också bra och behöver också finnas med för att det ska bli en balans i tillvaron. Och om vi ska ha en skola och utbildningar så måste man fokusera på att lära ut äkta visdom, äkta kunskap, sanna mänskliga värderingar, hantverk och sånt som man kan ha nytta av i det gemensamma samhället så att vi kan återgå till att arbeta med händerna istället för att låta maskiner ta över.

Vi befinner oss nu i en värld som är extremt sjuk och vi människor blir bara sjukare och sjukare av alla onaturliga och psykopatiska system som man låter råda över oss. Hela mänskligheten har blivit invaderad av ett illasinnat artificiellt virus, av en satanistisk kraft som vill krossa oss och vi låter det ske för vi har blivit som zombies. Jag känner en stor sorg över att vi inte får leva utifrån vår sanna natur och min längtan efter frihet för hela Jordens befolking är så stark att det nästan gör ont inom mig ibland.

Om det är dessa värderingar och åsikter som jag bär på som i mitt fall bidrar till att jag blir utsatt för GS kan jag inte med säkerhet säga. Jag tror att det finns flera lager av orsaker till att man blir förföljd och trakasserad, och det går definitivt djupare än bara några världsliga organisationer - det är kärnan av oss, det ljusa och vackra och medmänskliga i oss, våra hjärtas drömmar och vår själs frihet som är under ständig attack.
Sannerligen. Detta är vad som finns i mångas hjärtan, en dröm om en annan tillvaro. Och jag tror inte samma dröm finns i stalkarnas hjärtan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in