2014-11-20, 02:09
Medlem
sstheslayers avatar
Kan ju vara en skenmanöver så att vi ska glömma bort att hon återigen övergivit ett älskat husdjur med en axelryckning.
Citera
2014-11-20, 03:32
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Jag kan knappt hålla mig längre, blir så arg på B när jag vet att hon ljuger som in i självaste helvete om hur bra hon mår osv osv.
Tyvärr kan jag inte avslöja allting än, men flera i tråden vet mer eller mindre om att b hotat flera pers med polisanmälningar ( bland annat ) under sin underbara " älskande tid med mannen"

Stabilt, verkligen.

Hotat personer IRL eller personer i tråden?
Citera
2014-11-20, 07:54
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Hotat personer IRL eller personer i tråden?

Så vitt jag vet finns dessa personer inte i tråden men har/är varit inblandade i B's liv.
Citera
2014-11-20, 08:50
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sstheslayer
Nu letar de bil. Igen? Trollar hon eftersom hon inte fått uppmärksamhet eller vad fan håller hon på med?

Trött på att köra mercedes. Benz. Dags att byta till aston. Martin.
Citera
2014-11-20, 08:55
Medlem
Imeldas avatar
Varför lägger hon upp sju miljoner bilder på sig själv till varje inlägg?
Citera
2014-11-20, 09:03
Medlem
Antitrinitarians avatar
Hoppas verkligen att Theus får ett bra hem. Hoppas att hon verkligen försöker ge honom det, och inte säljer honom för att hon vill köpa classy Gucci-stövlar på hörnan.

Jag vet att jag inte borde bli förvånad, men Bernys beteende upphör inte att förvåna och äckla mig. Hon är så äckligt egocentrerad, och allt detta jävla tjat om MANNEN och allt förhärligande. Exakt samma uttryck hon använde med Jonas, och det gick ju jävligt fint.
Citera
2014-11-20, 09:05
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Nu letar de bil. Igen? Trollar hon eftersom hon inte fått uppmärksamhet eller vad fan håller hon på med?

Stereon sitter fel och klädseln är ful. Helt rimligt att köpa ny.

Förresten, 21 (!) selfies i senaste blogginlägget..
Senast redigerad av Antitrinitarian 2014-11-20 kl. 09:08.
Citera
2014-11-20, 10:11
Medlem
motyls avatar
Vad fjantig hon är. Det är så uppenbart att hon provocerar skiten ur sin blogg för att få lite trafik. Hon ser ut som en prostituerad från Riga på alla sina selfies, vilket hon hanterar genom att lägga ut 21 stycken i nästa inlägg. Och nu köpa bil. Suck. De ägde inte ens den förra, och nu skriver hon om detta "köp" för hon vet hur provocerande hon är. Det känns verkligen som prio, 100.000 på en bil när man bor i en Blend-gul hyresetta och vill flytta till nåt större. Jo, tjena.

Men nu ska Theus bort i alla fall, vad händer när det tar slut med MANNEN? Antingen bedriver hon världens häxjakt på den stackare som har Theus och polisanmäler hen för våldtäkt/kidnappning/bajskastande ELLER så köper hon en ny valp. Praktiskt ju!

OT: Att skriva MANNEN i bestämd form är lika irriterande som att skriva BEBIS i obestämd (vilket alla unga mammor fått för sig att göra). Detta kommer B att hantera genom att skriva MANNEN ca 63 gånger i nästa blogginlägg, eller hur?
Citera
2014-11-20, 11:05
Medlem
sstheslayers avatar
Förlåt, kan inte så mkt om bilar...meeen hur kan en stereo sitta fel? De sitter väl oftast på samma ställe? Är det viktigt var den sitter? Låter som ett märkligt problem. Är detta ngt andra bilägare ens tänker på?
Citera
2014-11-20, 11:18
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Förlåt, kan inte så mkt om bilar...meeen hur kan en stereo sitta fel? De sitter väl oftast på samma ställe? Är det viktigt var den sitter? Låter som ett märkligt problem. Är detta ngt andra bilägare ens tänker på?

Det är inte direkt heller ett dolt problem som man märker efter ett par månader.
Citera
2014-11-20, 12:13
Medlem
Francines avatar
Nä nu klarar jag inte att bara iaktta längre, jag vill verkligen inte mata Bernys ego men jag får PANIK! Hur i helvete kan en 31-åring vara så tappad? Jag skiter i vad hon gör mot sig själv eller sina partners men det här med djuren alltså. Att hon så lättvindigt ger upp Theus för Andres på grund av något så urbota dumt som "svartsjuka" visar återigen hur lite hon bryr sig om dessa djur och deras värde.

Sen när det tar slut med Andreas, vilket bara är en tidsfråga imo, då blir det väl en ny valp så klart. Och det gör mig så jävla, jävla ledsen.
Citera
2014-11-20, 13:59
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Francine
Sen när det tar slut med Andreas, vilket bara är en tidsfråga imo, då blir det väl en ny valp så klart. Och det gör mig så jävla, jävla ledsen.

Tänk om vi har fel och det håller mellan dem? Giftemål, en ny bebis....

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in