2014-11-13, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerskott
Hanssons har kommit ut med deras kampanjblad också. Om Öob säljer så har jag för mig att dom säljer deras nu? Måste erkänna att jag tycker priserna verkar bra och produkterna lite spännande

http://www.fyrverkerier.se/ckfinder/userfiles/files/hf2014.pdf

ÖoB brukar ha dåligt med nyheter och lite snålt sortiment tycker jag. Sällan man hittar allt bra från Hanssons där...

Att de fortfarande inte fattat att folk vill veta kaliber på skotten. Bara amatörer som stirrar sig blinda på antal
Senast redigerad av Mo 2014-11-13 kl. 21:30.
Citera
2014-11-13, 21:34
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qa12123
Det där är förra årets.

Säker? Det står 2014 i filnamnet tycker dom borde skrivit 2013 om det var förra årets. Fast dom kanske tar ut i förskott...

Citat:
Ursprungligen postat av Mo
ÖoB brukar ha dåligt med nyheter och lite snålt sortiment tycker jag. Sällan man hittar allt bra från Hanssons där...

Tråkigt Fast förhoppningsvis har dom något smått och gott iaf Fast som du säger får man nog inte ha alltför höga förväntningar! Dom hade Hammargrens AllStars kvar förra året men nu är dom nog slut

EDIT: Ja helt klart vill man veta kalibern
Citera
2014-11-13, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerskott
Säker? Det står 2014 i filnamnet tycker dom borde skrivit 2013 om det var förra årets. Fast dom kanske tar ut i förskott...
Yes, den ligger i min 13/14-mapp med samma namn. De har väl inte brytt sig om att ta bort den antar jag.
Citera
2014-11-13, 21:48
Medlem
VemSaDets avatar
Kommer inte bli så mycket det här året.
Tänkte köpa mycket men ekonomisk blir det inte bästa.
Tror jag köper en touchdown från hansons.
2st raptor från svea, sen är det lite tidigt och snacka väntar på alla kataloger sen kan vi snacka.

Blir iallafall stor kaliber över 28 mm.
Sen har jag dessa utländska smällare till nyår
https://cdn.anonfiles.com/1415788885684.jpg
Citera
2014-11-13, 22:12
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qa12123
Yes, den ligger i min 13/14-mapp med samma namn. De har väl inte brytt sig om att ta bort den antar jag.

Tack! Ändrade mitt inlägg nu!

Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Kommer inte bli så mycket det här året.
Tänkte köpa mycket men ekonomisk blir det inte bästa.
Tror jag köper en touchdown från hansons.
2st raptor från svea, sen är det lite tidigt och snacka väntar på alla kataloger sen kan vi snacka.

Blir iallafall stor kaliber över 28 mm.
Sen har jag dessa utländska smällare till nyår
https://cdn.anonfiles.com/1415788885684.jpg

Vet hur det är! Det kliar i fingrarna och man vill ha massvis fast det är alltid roligt att jämföra och fundera lite och man brukar hitta något man blir rätt så nöjd över!
Har lärt mig med åren att det skadar inte att ha lite smått och gott också så det roliga inte tar slut så fort.

Raptor är mycket fin!

Härligt med smällare! Viper 12 verkar det vara ruskig fart i
Citera
2014-11-14, 12:26
Bannlyst
Trots att jag har skjutit riktiga bamsar så älskar jag de små tigerraketerna. Ska köpa en gross eller så om jag hittar någon som säljer dem billigt i år också
Citera
2014-11-16, 17:02
Medlem
pyro860s avatar
Har någon testat raketerna från Hanssons? Hur är dessa? Prisvärda? Kanske någon som lagt upp film på nätet rent av?

Har velat testa Vampire Strike från Hammargrens i flera år, hoppas jag kan få tag på den för under 399:- i år
Citera
2014-11-16, 22:44
Medlem
PettaXs avatar
Tror att Hammargrens kommer komma med 5 nya tårtor, men hoppas på flera

"220 Diablo" Grovkalibrig 12-skottare med guldglittrande kometsvansar och en flammande final i sprakande rött och vitt.

"221 Jackpot 21"
Oslagbar 21-skottare, fullmatad med kometer, visslor,sprakande krevader i grönt, silver, rött och kraftiga saluter.

"257 Black Widow"
Giftigt 28-skotts-fyrverkeri med bedövande vacker final.

"251 Houston Skyline" Klassisk 20 skotts 1–tummare, med imponerande femskottsfinal i rött, blått, guld och silver.

"362 Turbo V" Välkomponerat, varierat vinkelbatteri. Hela 54 effekter och superladdad final i blått och guld.

Även sjuk taggad på Sveas nya tårtorSka även ta mig till Billesholm detta år
Citera
2014-11-16, 23:15
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Tror att Hammargrens kommer komma med 5 nya tårtor, men hoppas på flera

"220 Diablo" Grovkalibrig 12-skottare med guldglittrande kometsvansar och en flammande final i sprakande rött och vitt.

"221 Jackpot 21"
Oslagbar 21-skottare, fullmatad med kometer, visslor,sprakande krevader i grönt, silver, rött och kraftiga saluter.

"257 Black Widow"
Giftigt 28-skotts-fyrverkeri med bedövande vacker final.

"251 Houston Skyline" Klassisk 20 skotts 1–tummare, med imponerande femskottsfinal i rött, blått, guld och silver.

"362 Turbo V" Välkomponerat, varierat vinkelbatteri. Hela 54 effekter och superladdad final i blått och guld.

Även sjuk taggad på Sveas nya tårtorSka även ta mig till Billesholm detta år

Hammargrens 220 diablo lät ju inte helt fel
Kommer du till Billesholm, så glöm inte att säga hej till mig
Citera
2014-11-18, 03:51
Medlem
Wunderbaum91s avatar
Kul att se att det redan är stor förväntan och en hype inför nyåret!
Det blir inte så mycket i år för mig, har kvar en massa airbombs som jag inte har blivit av med på 3-4 år som jag ska smälla upp i år.
Kommer förmodligen att bli någon större raketsats/familjepaketlösning, Hammargrens Jackpot har jag alltid gillat, kanske en Trippel. Någon som har provat den, prisvärd för det man får?
Citera
2014-11-19, 07:49
Medlem
pyro860s avatar
Kollade på 4verkerier.se:

Varför finns inte alla priserna uppe? Inga produkter från Extreme fireworks har pris?

Inga priser för Extreme Fireworks produkter kommer dyka upp på hemsidan med undantag några få produkter.

Varför detta egentligen?
Citera
2014-11-19, 09:27
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Kollade på 4verkerier.se:

Varför finns inte alla priserna uppe? Inga produkter från Extreme fireworks har pris?

Inga priser för Extreme Fireworks produkter kommer dyka upp på hemsidan med undantag några få produkter.

Varför detta egentligen?

Sven är en av dom få som får en hel container med saker från Extremefireworks. Med tanke på hur mycket han köper så får han sakerna rätt så mycket billigare jämfört med andra extremefireworks återförsäljare. Därför kan han erbjuda tex Eldorado för 695kr när alla andra tar 899kr. Detta får andra återförsäljare att snea mot extremefireworks.

Därför skriver han inte ut priserna på extremefireworks produkter. Bara för att inte andra återförsäljare ska bli sur på Kenta på extremefireworks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in