2014-11-18, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Idag är försvarsspel något som bedrivs av hela laget.

Ja, det gick mest av bara farten där. Forwards har givetvis ansvar också. Känns bra att Fagervall ryter ifrån, för övrigt. Då kan man hoppas på en nytändning till nästa match.
Citera
2014-11-18, 23:34
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom Tucker
Nu är det ju egentligen inte anfallet hos Brynäs som skulle behöva förstärkas, utan försvaret. Men å andra sidan räcker det med att ha Sunken utanför isen för att det ska se stabilt ut. Billigt och bra.

Ja vi skulle behöva en eller två backar till.
Att ha 7 backar i truppen känns en gnutta snålt.
Citera
2014-11-19, 01:11
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Gott så.

Ska man jubla eller... jubla?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/brynas/article19879964.ab
Jag pratar utav erfarenheten utav ha haft frakturer på båda mina båtben. Det kan bli upp till sex månader i gips/skena. Eventuellt även operation med lång läktid.
Citera
2014-11-19, 01:15
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Jag pratar utav erfarenheten utav ha haft frakturer på båda mina båtben. Det kan bli upp till sex månader i gips/skena. Eventuellt även operation med lång läktid.
Såklart lider jag med Sunken isåfall, men han slarvar så mycket... Det kan gynna Brynäs. När Bengtzén värvat typ Wänna och Simon Löf så är vi kompletta. Blir SM-Guld.

Citera
2014-11-19, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Vad gör det om kommunen ger FBK pengar?
Att hålla på Fusklunda och göra sig rolig över att ett lag har utlänningar i sitt lag är humor.
Läggmatch. Du kan inte din historia. Jag är inte förvånad.

MEN VI VINNER GULD,OCH DET ÄR DET SOM RÄKNAS DIN SOPA!

Titta i tabellen bara, Färjestad har äntligen lyckats ta sig över kvalsstrecket men det har som vanligt kostat. Färjestad kommer göra - i år igen och inom ett par år är klubben i konkurs, om inte kommunen och alla stackars skattebetalare i Värmland får betala som vanligt för importerna.

Sveriges mest avskydda klubb, med sveriges gännlkärring i spetsen, Rickard Wallin.
Citera
2014-11-19, 09:38
Medlem
Mikojans avatar
Det har gått långt när det blir en suck av lättnad efter en 2-1-seger hemma mot Örebro...

Och sen tittar man i tabellen och ser Skellefteå AIK som stabil tvåa. Vad kan inte hända när det väntade storspelat sitter där?
Citera
2014-11-19, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjafo
Titta i tabellen bara, Färjestad har äntligen lyckats ta sig över kvalsstrecket men det har som vanligt kostat. Färjestad kommer göra - i år igen och inom ett par år är klubben i konkurs, om inte kommunen och alla stackars skattebetalare i Värmland får betala som vanligt för importerna.

Sveriges mest avskydda klubb, med sveriges gännlkärring i spetsen, Rickard Wallin.

Titta i tabellen? Ok. Så Frölunda är mästare alltså!

Nu är det så att Färjestad lever på sina egna pengar. Att ta detta med det kommunala orkar jag inte. Speciellt inte med nötter som ändå inte förstår.

Färjestad är störst,vackrast och framgångsrikaste. Och det känns jävligt gött att det sticker i dina ögon
Citera
2014-11-19, 10:41
Medlem
Undrar hur länge det dröjer innan våra kära experter börjar önsketänka om att HV är i kris. Vi har en formsvacka men inte någon kris
Citera
2014-11-19, 11:03
Medlem
whaks avatar
http://www.gd.se/ishockey/shl/ny-skada-skakar-brynas#Ishockey

Mycket tråkigt att sunken verkar ha en fraktur i handleden.
Får se vad Bengtzen hittar på nu när vi bara har 6 backar tillgängliga.
Citera
2014-11-19, 11:44
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Citat:
Titta i tabellen? Ok. Så Frölunda är mästare alltså!

Nu är det så att Färjestad lever på sina egna pengar. Att ta detta med det kommunala orkar jag inte. Speciellt inte med nötter som ändå inte förstår.

Färjestad är störst,vackrast och framgångsrikaste. Och det känns jävligt gött att det sticker i dina ögon
Det som sticker i ögonen är väl snarare din usla svenska.
Sveriges mest framgångsrika förening är för övrigt Djurgården.
Citera
2014-11-19, 12:17
Bannlyst
Citat:
Vad gör det om kommunen ger FBK pengar?
Att hålla på Fusklunda och göra sig rolig över att ett lag har utlänningar i sitt lag är humor.
Läggmatch. Du kan inte din historia. Jag är inte förvånad.

MEN VI VINNER GULD,OCH DET ÄR DET SOM RÄKNAS DIN SOPA!

Du låter som en jävla papegoja! Samma visa varje år i SHL-trådarna så fort det går bra för Frölunda så påpekar du att en av Frölunda ine anställda tidtagare gjorde ett misstag, detta för 8 (?) år sedan.

Som någon annan skrev tidigare, FBK= Sveriges mest hatade lag!

Bra match av VF igår mot ett hemmastarkt LHC!
Citera
2014-11-19, 13:06
Medlem
von_Ss avatar
Missade gårdagens match pga jobb men får bli att se den ikväll. Årets chockmatch naturligtvis när Joonas(!) sätter ett slagskott och Brunnström(!!) gör två(!!!!!!!) mål.

Och Leksand är klara för slutspel enligt Ros. Känns bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in