2014-11-18, 01:43
Medlem
rage-xs avatar
Inom gruppen bland Naser blev det en jävla massa små grupper
Citera
2014-11-18, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Faruk var inte med pga skadan sen torska han ditt något skit ihop med Pablo och en snubbe ifrån Malmö efter att ha hamnat o tjafs med Ali.Så under tiden det var som mest turbulent satt Faruk,Mohammed satt för det mesta i Gamlestan.Gan koksade jävligt mkt,Naser hade yngre kilkar runt sig.Plus Essa och Co mfl från Stockholm
Faruk åkte väl in strax ett år efter det, och han har suttit mycket sen dess, så lite rätt har du, men när väl var ute var han där.

Essa var med och medlade vet jag, eller har har jag för mig.

Hade inte N några unga från Borås som klev i, och Adri**, sedan var H och J med i den innersta kretsen, kanske inte just vid starten men ganska snabbt kom de in.

Sedan hade han P och T och några. Jaja.

Citat:
Inom gruppen bland Naser blev det en jävla massa små grupper

Det dröjde några år, det var tighta, iaf utåt länge, det var väl några år efter OG som de började dela upp sig, Bes, Bek, och de andra,
Citera
2014-11-18, 02:02
Medlem
Vilka serber anser du hade mest att säga till om i Göteborg på den tiden?

En sak som jag finner konstigt nu så här i efterhand är att OG var så superheta 2000-2001 men strax efter så blev de sönderslagna på kåkarna. H stack utomlands, folk hoppade av, och det gick jävligt fort utåt. Inte bara att de tappade sin storhetstid, de blev hundar på kåken, det var en ruskigt stor förändring.
Senast redigerad av xtroverto 2014-11-18 kl. 02:06.
Citera
2014-11-18, 02:10
Medlem
yasers avatar
Citat:
Han var allt men fan inte smal ,ingen atlet för den delen

Ge er nu, han hade ju förfan halv normal kropp fram tills han börja trycka och gick upp sig på ett trevligt sätt.. Han gick upp runt magen i perioder... Fet minns jag inte att han varit....

Tycker inte du ska outa juggen och kamrater, dom hör inte hit...
Citera
2014-11-18, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Ge er nu, han hade ju förfan halv normal kropp fram tills han börja trycka och gick upp sig på ett trevligt sätt.. Han gick upp runt magen i perioder... Fet minns jag inte att han varit....
Inte jag heller. Inte då iaf. Inte en chans.

Men då säger han en tjockis kutade hem och bara synen av smala N och en tjockis som kutar ändå bort dit är hyfsat komisk.

han måste prata om senare,

Angående Uppsala, när kom dem BFL, eller vad hette dem?

Nån som minns när S gick med i Asir?

Jag minns S i början och då åt han blåa vallar, och gröna ryppar kom en bit in på 2002, så då mindes jag rätt. Möjligt att han käkade dessa sen, men det var ruskigt mycket vallar ett tag i landet om ni kommer ihåg, OG hade även ruskigt bra kola, någon som vet kopplingen mellan OG och Uppsala, hur den uppstod?
Senast redigerad av xtroverto 2014-11-18 kl. 02:19.
Citera
2014-11-18, 02:44
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Inte jag heller. Inte då iaf. Inte en chans.

Men då säger han en tjockis kutade hem och bara synen av smala N och en tjockis som kutar ändå bort dit är hyfsat komisk.

han måste prata om senare,

Angående Uppsala, när kom dem BFL, eller vad hette dem?

Nån som minns när S gick med i Asir?

Jag minns S i början och då åt han blåa vallar, och gröna ryppar kom en bit in på 2002, så då mindes jag rätt. Möjligt att han käkade dessa sen, men det var ruskigt mycket vallar ett tag i landet om ni kommer ihåg, OG hade även ruskigt bra kola, någon som vet kopplingen mellan OG och Uppsala, hur den uppstod?

Nej det är jag säker på, vissa av dessa personer har jag stått "sida i sida" med i många många år..
BFL Uppsala förmodar jag att du syftar på? Och inte Omc s gamla crew?
BFL Uppsala bildades nån gån efter kriget mot So#r, en tid efter dom blivit frigivna.. Det var nog ett svar på So#rs Asir som startades en tid innan BFL.. So#r gick aldrig med i Asir, han med ett par andra grundade Asir på Tidaholm... Han vart som värst perioderna efter han stoppat i sig massa piller.. Minns inte O.G s kola men jag kommer ihåg att många blandade dessa 2 droger och att det spåra ur ännu mer då.... just det hade glömt vad kombinationen ställde till med....Tror den första kopplingen Mellan OG och Uppsala var genom Shah#n, killen hade bollar och karisma på den tiden..
3 orsaker till att hn gick upp i rang och var Uppsalas OG president
Citera
2014-11-18, 03:05
Medlem
Citat:
Nej det är jag säker på, vissa av dessa personer har jag stått "sida i sida" med i många många år..
BFL Uppsala förmodar jag att du syftar på? Och inte Omc s gamla crew?
BFL Uppsala bildades nån gån efter kriget mot So#r, en tid efter dom blivit frigivna.. Det var nog ett svar på So#rs Asir som startades en tid innan BFL.. So#r gick aldrig med i Asir, han med ett par andra grundade Asir på Tidaholm... Han vart som värst perioderna efter han stoppat i sig massa piller.. Minns inte O.G s kola men jag kommer ihåg att många blandade dessa 2 droger och att det spåra ur ännu mer då.... just det hade glömt vad kombinationen ställde till med....Tror den första kopplingen Mellan OG och Uppsala var genom Shah#n, killen hade bollar och karisma på den tiden..

BFL var som jag fattade det en grupp med barndomsvänner, typ i den stilen.
Citera
2014-11-18, 03:09
Medlem
yasers avatar
Citat:
BFL var som jag fattade det en grupp med barndomsvänner, typ i den stilen.

Så har jag också förstått det... Du är en smart och slug person, men du är duktig på det du gör
Citera
2014-11-18, 03:33
Medlem
Citat:
Tror den första kopplingen Mellan OG och Uppsala var genom Shah#n, killen hade bollar och karisma på den tiden..

Vem från Uppsala har varit pres, på en tiden? För då hade de väl inte börjat med Sverige pres, å hemsida, eller jag vet inte.

Citat:
Så har jag också förstått det... Du är en smart och slug person, men du är duktig på det du gör

Smart och slug? Visst, det stämmer, men inte på det sättet du tror.
Senast redigerad av xtroverto 2014-11-18 kl. 03:37.
Citera
2014-11-18, 03:53
Medlem
yasers avatar
Citat:
Vem från Uppsala har varit pres, på en tiden? För då hade de väl inte börjat med Sverige pres, å hemsida, eller jag vet inte.:

Shah#n.. Nej sånt är några år gammalt, var knappt så dom hade telefoner och knappt dom kunde använda dom Var ju en tid dom vart rikskända för att alltid råna sina offer på deras mobiler, det var gröna roppar perioderna
Många som gnällde över "beslagtagna" mobiler men dom kom 1-23 bilar när dom gick på sina offer.. Dom var många på den tiden...
Citera
2014-11-18, 04:03
Medlem
Citat:
Shah#n.. Nej sånt är några år gammalt, var knappt så dom hade telefoner och knappt dom kunde använda dom Var ju en tid dom vart rikskända för att alltid råna sina offer på deras mobiler, det var gröna roppar perioderna
Många som gnällde över "beslagtagna" mobiler men dom kom 1-23 bilar när dom gick på sina offer.. Dom var många på den tiden...

Var OG så många, de gröna kom 2002, så efter det då, efter näset, Denho satt, Kam satt,

Ogs näste har varit Bergsjön och Göteborg, de hade några från Uppsala, som flyttade på sig, så du minns OG som en liga med massa bilar, plus att det bör vara närheten av 2002 mer än ex 2005 för då var lurarna riktigt bra, Iphone kom ju bara 2 åt efter, så min fråga till dig blir- var har du fått se detta spektaklet eller var skulle det ha hänt?
Citera
2014-11-18, 04:14
Medlem
yasers avatar
Citat:
Var OG så många, de gröna kom 2002, så efter det då, efter näset, Denho satt, Kam satt,

Ogs näste har varit Bergsjön och Göteborg, de hade några från Uppsala, som flyttade på sig, så du minns OG som en liga med massa bilar, plus att det bör vara närheten av 2002 mer än ex 2005 för då var lurarna riktigt bra, Iphone kom ju bara 2 åt efter, så min fråga till dig blir- var har du fått se detta spektaklet eller var skulle det ha hänt?

Om jag inte minns fel var det 2000 och framåt... Nej jag snackar om skit lurarna långt innan det också.. Flera bekanta blev av med sina lurar som "böter".. Dom drog in en del pengar och hade bilar ja??
Hur åkte dom runt och sköt mot folk? Hur transportera medlemmarna sig? Åkte dom buss och tåg eller dom kanske hade speciella OG-cyklar som var el-drivna? Minns ett par som hade rätt feta bilar, dom hade en skottsäker merca kommer jag igåg..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in