2014-11-18, 01:21
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Eller när N satt och spelade kort (hart jag för mig) och någon klev fram med en granat och frågade om han hade frågat efter honom. Och alla där visste att minsta mothugg så drar han granaten, så sjuk är den killen.

Finns några såna ex på där mäktiga N faktiskt blivit ordentligt utmanad. Men han är inte dum, varför skulle han börja gapa där och då.

Den kärnan i OG på den tiden kan vara de värsta jävlarna som funnits, iaf på länge, de var alla sköna snubbar, men alla har skjutit för att döda. Så få, men ändå gå stenhårt mot albanerna, som var riktigt tunga då.

Men jag måste göra dig besviken xtroverto,då gruppen runt Naser som utförde det mesta under kriget va faktiskt Ali och en handfull serber.Vilket inte var omtyckt av många,men dom gjorde vad som krävdes och visst plockade pengar från allt och alla på många olika sätt.Vilket många gånger inte var så omtyckt av Naser,det var bl a många svartklubbar där det spelades som fick besök gång efter gång och inte bara i Gbg
Citera
2014-11-18, 01:23
Medlem
rage-xs avatar
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0008/17/mord.html
Citera
2014-11-18, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Men jag måste göra dig besviken xtroverto,då gruppen runt Naser som utförde det mesta under kriget va faktiskt Ali och en handfull serber.Vilket inte var omtyckt av många,men dom gjorde vad som krävdes och visst plockade pengar från allt och alla på många olika sätt.Vilket många gånger inte var så omtyckt av Naser,det var bl a många svartklubbar där det spelades som fick besök gång efter gång och inte bara i Gbg

Serber?

Nämn några som var viktiga, som var i hans närhet.
Citera
2014-11-18, 01:28
Medlem
Citat:
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0008/17/mord.html
A.

Mycket kan man säga om A men han var inte stor, men han var ta mig en fan en hård jävel. Annars är du inte så nära N.
Senast redigerad av xtroverto 2014-11-18 kl. 01:30.
Citera
2014-11-18, 01:30
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Serber?

Nämn några som var viktiga, som var i hans närhet.

Dom skötte sig själva som sagt,Ali skötte alla kontakter med Naser
Citera
2014-11-18, 01:31
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
A.

Mycket kan man säga om A men han var inte stor, men han var ta mig en fan en hård jävel. Annars är du inte så nära N.

Stor var han inte men tjock däremot 😁,och en jävlig blåsare
Citera
2014-11-18, 01:33
Medlem
rage-xs avatar
Minns en händelse när två jävla idioter rent ut sagt från OG förväxlar Ali med Shahin hahahahahahahahh dom fick lämna ifrån sig vapen och västar
Citera
2014-11-18, 01:34
Medlem
Citat:
Dom skötte sig själva som sagt,Ali skötte alla kontakter med Naser
Faruk var alltid med, Mohammed, P, T, undra om inte de andra albanerna var med då också, de som är mer självgående idag.

Om du menar som renodlade torpeder så kan du ha rätt, men hans livvakter var Mo och P, plus att Albanerna fick väl ingen i kriget, eller? Dog det någon, ja OG dödade väl han araben som var med i kretsen kring, men någon annan minns jag icke.
Citera
2014-11-18, 01:35
Medlem
Citat:
Minns en händelse när två jävla idioter rent ut sagt från OG förväxlar Ali med Shahin hahahahahahahahh dom fick lämna ifrån sig vapen och västar
Hur fan kan man förväxla dem? Inte direkt lika
Citera
2014-11-18, 01:37
Medlem
Citat:
Stor var han inte men tjock däremot 😁,och en jävlig blåsare
Haha, var han stor?

Han var knappast tjock, nu pratar du om Shahin va?

Du minns att du sa att Ali sprang hela vägen hem, en tjockis springer inte den biten kompis. Han var för fan mer smal än tjock på den tiden.
Senast redigerad av xtroverto 2014-11-18 kl. 01:40.
Citera
2014-11-18, 01:41
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Faruk var alltid med, Mohammed, P, T, undra om inte de andra albanerna var med då också, de som är mer självgående idag.

Om du menar som renodlade torpeder så kan du ha rätt, men hans livvakter var Mo och P, plus att Albanerna fick väl ingen i kriget, eller? Dog det någon, ja OG dödade väl han araben som var med i kretsen kring, men någon annan minns jag icke.

Faruk var inte med pga skadan sen torska han ditt något skit ihop med Pablo och en snubbe ifrån Malmö efter att ha hamnat o tjafs med Ali.Så under tiden det var som mest turbulent satt Faruk,Mohammed satt för det mesta i Gamlestan.Gan koksade jävligt mkt,Naser hade yngre kilkar runt sig.Plus Essa och Co mfl från Stockholm
Citera
2014-11-18, 01:42
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Haha, var han stor?

Han var knappast tjock, nu pratar du om Shahin va?

Du minns att du sa att Ali sprang hela vägen hem, en tjockis springer inte den biten kompis. Han var för fan mer smal än tjock på den tiden.

Han var allt men fan inte smal ,ingen atlet för den delen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in