2014-11-18, 00:54
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Han var inte nära att bli klippt av OG utan av albanerna

Jag vet men O.G var där och "sökte" tro mig... Jag pratar om efter deras avhopp.
Citera
2014-11-18, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Börjar hans namn på A, nej?
Jaså, det var han. Långhåriga frölundakillen.
Citera
2014-11-18, 00:55
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Jag vet men O.G var där och "sökte" tro mig... Jag pratar om efter deras avhopp.

Kan stämma vet ej,vet vad som var i görningen då han skulle begrava sin mor
Citera
2014-11-18, 00:56
Medlem
yasers avatar
Citat:
Soa''' var en liten kille på den tiden, kan intew minnas honom som mer än en valiumknaprande uppsalabo, men som kallades pitbuill eller vad fan det var.

Det var ju ändå H som bestämde, Goran lydde minsta vink. Lille Hamdi, din galna jävel.

Nope soar älskade gröna roppar speciellt... Pitbull, lejon m.m är saker han själv börjat sprida efter sina utbrott som blev kända..
Citera
2014-11-18, 00:57
Medlem
rage-xs avatar
[quote=yaser|51143835]Har du glömt att folk var beväpnade upp till tänderna nästan 24/7 i denna konflikt?

Det tog ett tag innan dom började få tillgång till vapen
Citera
2014-11-18, 00:58
Medlem
Om det är Azur ni menar, så vete katten, var han verkligen med, han hängde med dem, precis som han som var med H vid skotten, men inte ens han var med.

Jag tror inte han var med, för han var aldrig med dem på middagarna, han var släkt med några assyrier i kring OG, eller, har jag så jävla fel?
Citera
2014-11-18, 00:59
Medlem
Citat:
Nope soar älskade gröna roppar speciellt... Pitbull, lejon m.m är saker han själv börjat sprida efter sina utbrott som blev kända..
Vallar som han kallade dem käkade han i OG, när han var med där i början. Var Ryppar ens gröna då?? Det blev dem senare?
Citera
2014-11-18, 01:02
Medlem
rage-xs avatar
Citat:

Minns när Naser besökte samma klubb typ ett x antal månader senare,någon ringer då och tipsar OG dvs Hamdi men Sasa kör honom så han tipsar Naser.Sasa och Hamdi sitter utanför klubben i Sasas volvo v40 när Ali och några kommer utan att veta vad som är i görningen.Hamdi hoppar ut med en Scorpion som han inte lyckas få upp då han dessförinnan hade haft en bilolycka,i vart fall han står med en Scorpion och Ali och Co med Handgranater det blev ett dött lopp 😁
Citera
2014-11-18, 01:05
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Om det är Azur ni menar, så vete katten, var han verkligen med, han hängde med dem, precis som han som var med H vid skotten, men inte ens han var med.

Jag tror inte han var med, för han var aldrig med dem på middagarna, han var släkt med några assyrier i kring OG, eller, har jag så jävla fel?

Han var med kallades DR OG
Citera
2014-11-18, 01:09
Medlem
Citat:
Han var med kallades DR OG
Kanske för att han och andra assyrier stod för kontakterna och kolan, för det var den sidan som låg på alla kontakter.

Malmös läkare är inte med i laget, bara i förgrunden, men likväl kallas han Malmös läkare.

Hyfsad parallell.
Citera
2014-11-18, 01:14
Medlem
Citat:
Minns när Naser besökte samma klubb typ ett x antal månader senare,någon ringer då och tipsar OG dvs Hamdi men Sasa kör honom så han tipsar Naser.Sasa och Hamdi sitter utanför klubben i Sasas volvo v40 när Ali och några kommer utan att veta vad som är i görningen.Hamdi hoppar ut med en Scorpion som han inte lyckas få upp då han dessförinnan hade haft en bilolycka,i vart fall han står med en Scorpion och Ali och Co med Handgranater det blev ett dött lopp 😁

Eller när N satt och spelade kort (hart jag för mig) och någon klev fram med en granat och frågade om han hade frågat efter honom. Och alla där visste att minsta mothugg så drar han granaten, så sjuk är den killen.

Finns några såna ex på där mäktiga N faktiskt blivit ordentligt utmanad. Men han är inte dum, varför skulle han börja gapa där och då.

Den kärnan i OG på den tiden kan vara de värsta jävlarna som funnits, iaf på länge, de var alla sköna snubbar, men alla har skjutit för att döda. Så få, men ändå gå stenhårt mot albanerna, som var riktigt tunga då.

Alltså på den tiden var vapen relativt ovanligt, men då mitt dagen, på ett stort torg m ed massa folk, drar en i OG upp puffran och sätter mot skallen på en kille.
Senast redigerad av xtroverto 2014-11-18 kl. 01:17.
Citera
2014-11-18, 01:20
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Eller när N satt och spelade kort (hart jag för mig) och någon klev fram med en granat och frågade om han hade frågat efter honom. Och alla där visste att minsta mothugg så drar han granaten, så sjuk är den killen.

Finns några såna ex på där mäktiga N faktiskt blivit ordentligt utmanad. Men han är inte dum, varför skulle han börja gapa där och då.

Den kärnan i OG på den tiden kan vara de värsta jävlarna som funnits, iaf på länge, de var alla sköna snubbar, men alla har skjutit för att döda. Så få, men ändå gå stenhårt mot albanerna, som var riktigt tunga då.

Men jag måste göra dig besviken xtroverto,då grubben runt Naser som utförde det mesta under kriget va faktiskt Ali och en handfull serber.Vilket inte var omtyckt av många,men dom gjorde vad som krävdes och visst plockade pengar från allt och alla på många olika sätt.Vilket många gånger inte var så omtyckt av Naser,det var bl a många svartklubbar där det spelades som fick besök gång efter gång och inte bara i Gbg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in