Citat:
Ursprungligen postat av
rage-x
Minns när Naser besökte samma klubb typ ett x antal månader senare,någon ringer då och tipsar OG dvs Hamdi men Sasa kör honom så han tipsar Naser.Sasa och Hamdi sitter utanför klubben i Sasas volvo v40 när Ali och några kommer utan att veta vad som är i görningen.Hamdi hoppar ut med en Scorpion som han inte lyckas få upp då han dessförinnan hade haft en bilolycka,i vart fall han står med en Scorpion och Ali och Co med Handgranater det blev ett dött lopp 😁
Eller när N satt och spelade kort (hart jag för mig) och någon klev fram med en granat och frågade om han hade frågat efter honom. Och alla där visste att minsta mothugg så drar han granaten, så sjuk är den killen.
Finns några såna ex på där mäktiga N faktiskt blivit ordentligt utmanad. Men han är inte dum, varför skulle han börja gapa där och då.
Den kärnan i OG på den tiden kan vara de värsta jävlarna som funnits, iaf på länge, de var alla sköna snubbar, men alla har skjutit för att döda. Så få, men ändå gå stenhårt mot albanerna, som var riktigt tunga då.
Alltså på den tiden var vapen relativt ovanligt, men då mitt dagen, på ett stort torg m ed massa folk, drar en i OG upp puffran och sätter mot skallen på en kille.