Citat:
Ursprungligen postat av
manssmekaren
Du sitter ju bara och chansar. En jäkla massa ogrundande "tror". Du har ingen jävla aning om vad vilken bild han visade upp för maken/studiekamraterna/cheferna. Har du insyn i OK umgängeskrets eller tror du generellt att folk bara ignorerar folk som visar tendenser till att vara pedofiler, som dessutom vill jobba med barn och letar efter en surrogatmamma?
Ok, om du inte tycker att det är det yttre som framkallar varningssignalerna, vad är det då?
Du är för fan inte klok, du har ju helt ur luften antagit att folk i hans omgivning förstått vad som var på gång och därefter ignorerat det. Tills du har åtminstone en gnutta information som stödjer det antagandet tycker jag att du kan hålla käften.
Ursäkta min ofinhet, men en person som frivilligt kallar sig "manssmekaren" (vad fan är det)

riskerar att inte bli tagen på allvar .
Du frågar:"Ok, om du inte tycker att det är det yttre som framkallar varningssignalerna, vad är det då?"
Svar: Det är en massa saker, sånt som man lär sig efter ett långt liv tillsammans med homosexuella män, detaljer, sätt att uttrycka sig, sättet att röra sig, preferenser, särskilt det, alltså vad man uttrycker att man gillar. Vad man skämtar om (gärna toalettskämt), vad man gillar för typ av underhållning, vilka lekar man gillar (Grisleken i det här fallet, där man står på alla fyra och nöffar ungdomligt tillsammans) ... Hur man tittar intresserat (eller inte) när en urringad flicka i kortkort går förbi. Vilka idoler man har, vilka teveprogram man gillar, hur man klär sig ... I mer grava fall läspar man lite, gärna på en lite lustig dialekt ā la "Babsan". Jag kan hålla på länge! Och visst kan det även handla om män med grov röst, mycket muskler och helskägg.
Nu misstänker jag ju att du inte menade allvar med din fråga, alltså att du verkligen ville veta om det finns andra kriterier än utseendet som avslöjar en pederast. Men för några andra som läser här kan detta kanske vara intressant.
- Och du grabben, hålla käften kan du göra själv tills du blivit torrare bakom öronen!