2014-11-16, 22:16
Medlem
WaltherVonKnopfs avatar
Herregud vad massepojken är full av skit...

Massepojken: Jag är tämligen säker på att du är en storkonsument av amfetamin eller att du har någon form av diagnos...
Senast redigerad av WaltherVonKnopf 2014-11-16 kl. 22:19.
Citera
2014-11-16, 22:29
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltherVonKnopf
Herregud vad massepojken är full av skit...

Massepojken: Jag är tämligen säker på att du är en storkonsument av amfetamin eller att du har någon form av diagnos...

Aldrig rört droger i hela mitt liv så det får väl bli diagnosen då om det gör dig lycklig.

Annars finns ignoreknappen.
Citera
2014-11-16, 22:41
Medlem
WaltherVonKnopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Aldrig rört droger i hela mitt liv så det får väl bli diagnosen då om det gör dig lycklig.

Annars finns ignoreknappen.
Innan du börjar förstöra även den här tråden, läs samtliga sidor i den noga, den är bara 17 sidor lång. Du skulle bli lite klokare av att läsa argumenten som framförs i den innan du börjar spekulera vilt.
Citera
2014-11-16, 22:53
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltherVonKnopf
Innan du börjar förstöra även den här tråden, läs samtliga sidor i den noga, den är bara 17 sidor lång. Du skulle bli lite klokare av att läsa argumenten som framförs i den innan du börjar spekulera vilt.

Du har faktiskt en poäng. Jag skriver alldeles för mycket i de trådar som intresserar mig. Det är jag medveten om.

Ganska meningslöst egentligen, leder ju ingen vart, men jag är uppenbarligen flashbackberoende.

Jag tackar dig för att du öppnat mina ögon och jag tar nu minst 6 månaders brejk från Flashback.

Ha det/
Citera
2014-11-16, 23:26
Medlem
WaltherVonKnopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Du har faktiskt en poäng. Jag skriver alldeles för mycket i de trådar som intresserar mig. Det är jag medveten om.

Ganska meningslöst egentligen, leder ju ingen vart, men jag är uppenbarligen flashbackberoende.

Jag tackar dig för att du öppnat mina ögon och jag tar nu minst 6 månaders brejk från Flashback.

Ha det/
Imponerande om du verkligen menar det.

Min avsikt har inte varit att förolämpa dig men dina inlägg blir mer produktiva och därmed mer läsvärda för oss andra om du tar in vad som skrivits tidigare. Jag har förståelse för att det inte är möjligt i alla trådar, vissa är jättelånga, men den här är faktiskt på bara sjutton sidor och det finns rätt mycket bra argument i den som du skulle kunna bygga vidare på och därmed göra tråden mer intressant för oss andra.
Citera
2015-03-22, 18:06
Medlem
Ursäkta för dumpen, men jag är så jäkla nyfiken på vem det var som låg bakom denna rättvis handling. Undra vad den mördades son gör idag? I förmiddags gick jag förbi platsen där det hände och det kändes jävligt bra ska jag säga.
Citera
2015-03-22, 23:26
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misonbos
Ursäkta för dumpen, men jag är så jäkla nyfiken på vem det var som låg bakom denna rättvis handling. Undra vad den mördades son gör idag? I förmiddags gick jag förbi platsen där det hände och det kändes jävligt bra ska jag säga.

Minst 2 ouppklarade strypmord I grekland. Sen flydde Wennman till average och bytte namn.

Greklandssparet ar intressant
Citera
2015-03-23, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Tror att polisen vet i ungefär vem som utförde mordet. Frånvaron av nya uttalanden från polisen i ärendet skulle ju kunna få en att försiktigt luta åt denna "MMA-Jari" som upphovsman till mordet, då han – som man ju kan läsa i den tråd du länkar – numera är avliden. Ingen mening i att älta vidare i fallet då för polisen. Att karatetränaren även var ett avskum bidrar nog även till deras ointresse.

Har inte hört något mer angående vapnet.
Menar du Jari Heiskanen som dog i Barcelona?
Citera
2018-07-10, 08:32
Avstängd
Om det nu är Jennifers anhöriga som står bakom beställningen så får man gratulera. Det finns nog inte en normal människa som tycker att det var fel av dem.
Hur de fick tag på så pass kapabla mördare är dock lite underligt. Mördare av den här professionella kalibern växer inte på träd.
Citera
2020-03-10, 02:38
Medlem
Helt otroligt att Dimitri endast dömdes till 10 års fängelse för strypmordet, och att 2005 när han blev mördad redan hade hunnit haft ca 15 permissioner sedan tidigare under de 4 år han satt bakom lås och bom. Hur lätt är det för mördare att få permission egentligen? Denna gång var det ju förvisso positivt, eftersom det under permissionen fanns läge att få honom eliminerad från jordens yta.

Märkligt att detta fall inte fått större uppmärksamhet. Ett av de mest intressanta fallen i svensk rättshistoria! Exemplariskt utfört hämndjobb, stor eloge till inblandade!
Citera
2020-03-11, 21:28
Medlem
Alsenos avatar
Nu var det länge sedan jag läste om denna händelse, men de som låg bakom detta han min största sympati och hoppas att ni har det bra idag!
Citera
2020-03-25, 15:09
Medlem
I detta fall så "vet" nog polis och åklagare vilka som har beställt mordet. Man gjorde självklart en gedigen utredning men ingen är nog ledsen över att man inte lyckades hitta gm och anstiftare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in