2014-11-16, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrafvityRidee
har jag missat någon episode ifrån 4:an ? jag minns att Tyrense och Carol hade hand om Ricks dotter, och 2 små flickor?. Sist jag såg dem så sprang till fots ute på järnvägen. När dem återförenas med gruppen helt borta? what? Hade varit intressant fått se var och hur deras öde gick! även man förstår att dem inte har någon som helst chans emot ett pack zombies..

har inte sett säsong 5 ännu, och hållit mig borta ifrån tråden! jag hoppas att 5an inte blir en återupprepning ifrån säsong3! att dem tar över terminus de himla tjat omkring de.
lägger detta i spoiler efter att läst 2 inlägg under detta. Tryck på spoilern ifall du är säkert på att du sett det avsnittet:
Senast redigerad av stros 2014-11-16 kl. 15:02.
Citera
2014-11-16, 14:56
Medlem
Mr.Maazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Va? Det är väl 3 avsnitt kvar innan midseason uppehållet? 16 avsnitt per säsong, 5 avsnitt har sänts... eller?

Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Ja, så är det. Han tänkte nog för för mycket, eller för lite.
Japp, helt fel av mig. Blandade ihop både månader, dagar och avsnitt...
Citera
2014-11-16, 15:00
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrafvityRidee
har jag missat någon episode ifrån 4:an ? jag minns att Tyrense och Carol hade hand om Ricks dotter, och 2 små flickor?. Sist jag såg dem så sprang till fots ute på järnvägen. När dem återförenas med gruppen helt borta? what? Hade varit intressant fått se var och hur deras öde gick! även man förstår att dem inte har någon som helst chans emot ett pack zombies..

har inte sett säsong 5 ännu, och hållit mig borta ifrån tråden! jag hoppas att 5an inte blir en återupprepning ifrån säsong3! att dem tar över terminus de himla tjat omkring de.

Det låter som att du har missat avsnittet "The Grove". Ett av de klart bästa avsnitten under säsong 4. March iväg och titta med dig.
Citera
2014-11-16, 17:33
Medlem
Grevelings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros

Speciellt som vi redan sett var Carol hamnar och sjukhusdelen ser avklarad ut för den här säsongen.
Citera
2014-11-16, 18:00
Medlem
NirvanAs avatar
Vet inte om det räknas som Spoiler eller inte, vill bara ha ett enkelt Ja/Nej, angående karaktären 'Noah'
Citera
2014-11-16, 20:09
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
lägger detta i spoiler efter att läst 2 inlägg under detta. Tryck på spoilern ifall du är säkert på att du sett det avsnittet:

Det där var väl enda spoilarnas spoiler? Detta avsnittet var ju grymt, kul att du just dödade den starkaste scenen i hela avsnittet istället för att bara ge namnet på det.
Citera
2014-11-16, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Det där var väl enda spoilarnas spoiler? Detta avsnittet var ju grymt, kul att du just dödade den starkaste scenen i hela avsnittet istället för att bara ge namnet på det.
Personen får väl läsa två inlägg under. Eller var inte det tydligt nog?
Citera
2014-11-16, 21:29
Medlem
Isnatts avatar
Kvällens uteblivna avsnitt på kanal 9, är det bara uppskjutet till nästa söndag? Tänkte så det inte sänds nån vardag och så missar jag det..
Citera
2014-11-17, 00:00
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vet inte om det räknas som Spoiler eller inte, vill bara ha ett enkelt Ja/Nej, angående karaktären 'Noah'

Tyreese är med i tidningen men..

noah är en "original" karaktär precis som darryl så det går inte att veta. Beror väl på hur han blir emottagen. Är ju så sjukt många negrer redan i serien egentligen om man tänker efter, långt fler än deras statistiska del, så jag kan i vart fall inte se att det behövs ännu fler. Men det är ju bara spekulationer.
Citera
2014-11-17, 00:10
Medlem
Ahbezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Tyreese är med i tidningen men..

noah är en "original" karaktär precis som darryl så det går inte att veta. Beror väl på hur han blir emottagen. Är ju så sjukt många negrer redan i serien egentligen om man tänker efter, långt fler än deras statistiska del, så jag kan i vart fall inte se att det behövs ännu fler. Men det är ju bara spekulationer.

Hur intressant karaktären är går väl ändå före hudfärg? herregud!
Citera
2014-11-17, 08:49
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahbez
Hur intressant karaktären är går väl ändå före hudfärg? herregud!

Men böla då.

Tycker Noahkillen verkar riktigt jobbig.
Citera
2014-11-17, 10:24
Medlem
Overminds avatar
Bra avsnitt med härlig bra musik som var så där bra sorglig ton på den. Bra!

Lite besviken/trött på att vi inte hann se hur de gick med Beth. Ifall de lyckas rädda henne eller inte.

Verkar som detta Beth rescue mission kommer bli utdraget och det är ett minus...... Gillade Darryls attityd och ville bara lämna kvar Noah.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in