Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-11-14, 21:16
  #22093
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foofie
Zigenare verkar inte vara oförmögna att ta hand om sig själva eller sina avkommor, tvärtom
De får inga jobb och ingen hjälp ändå har de klarat sig i 500 år, de måste vara en överlägset folk

Haha, antagligen, jag ser dem jobba varje dag utanför ICA, med en mugg framför sig. Kanske beror det på mitt psykiska tillstånd men jag betraktar inte att leva på välgörenhet som ett legitimt arbete. Se bara på statistiken, bara hälften av dem går ut grundskolan med betyg, och universitetet är jungfulig mark för de flesta, men ändå vill du se dem som överlägsna. Sanningen är att om de inte levde på oss svenskar, så hade de inte klarat sig. Jag vill också förtydliga mig med att säga, att jag inte anser kriminalitet vara ett legitimt sätt att försörja sig på.

Citat:
Efterbliven psykiskt kan väl vara du i så fall
Och glöm inte chefen för näste 4 (SMR)

Chefen för näste 4 är en mycket sympatisk och duglig person. Självklart ska vi inte glömma honom; äras den som äras bör.

Citat:
Jag har pratat med en som är medlem i SvP, han var väldigt störd och pervers människa

Alltså, jag var full den gången och jag tycker du ska ge mig en chans till. Det första intrycket är inte alltid det rätta.
Citera
2014-11-14, 21:25
  #22094
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Du blev utesluten pga ditt Ukrainaskit.
Menar du att du nu är välkommen tillbaka?

Det gör situationen värre än vad vi trodde.
Utesluten? Har du fler sanningar att leverera? Kom igen upplys oss, du o allvetande!

Om jag är välkommen tillbaka, inte en aning, jag har inte ansökt om medlemskap. Har varken tid eller lust med mitt nya arbete.

/Micke
Citera
2014-11-14, 21:41
  #22095
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Du blev utesluten pga ditt Ukrainaskit.
Menar du att du nu är välkommen tillbaka?

Det gör situationen värre än vad vi trodde.

Det är ingen hemlighet att det var Rebeckas misstag, att inte betala medlemsavgiften, och inget annat. Han har aldrig varit utesluten och varför skulle han? En sak är säker, att om det äntligen blir allvar i Sverige, så är det sådana av hans kaliber vi behöver, och inga internettuffingar. Du ska vara glad om du kan få hålla sådana personer i handen, när det blåser upp till storm. För min del, så kan han inte söka medlemskap fort nog, utan är mer än välkommen tillbaka, när han så vill.
Citera
2014-11-14, 22:18
  #22096
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
När allt lugnade sig efter Ukrainakatastrofen så dyker fanskapet upp igen.

Tack för det höstkonferensen att ni är så smarta..
Klippa finger Skillt is back.....

Som om du brydde dig om höstkonferensen. Du är ju inte ens medlem och har mig veterligt inte yttrat ett positivt ord om partiet. Nej, nationalismen behöver personer med sådant exceptionellt mod i våra led; särskilt när vi ständigt angrips av den röda pöbeln. Men aldrig kan vi räkna med dig när det verkligen gäller, för du har förstås alltid invändningar. För mig hade han gärna fått klippa några rödingars fingrar, efter att ha fått reda på hur vår älskade Straybullet är i händerna på de röda utpressarna. Men en sak är säker, att när det verkligen gäller, så kommer du att lysa med din frånvaro...
__________________
Senast redigerad av JedemDerSeine 2014-11-14 kl. 22:29.
Citera
2014-11-15, 00:24
  #22097
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Han har aldrig varit utesluten och varför skulle han?
Officiellt gick SvP ut med att de såg mycket allvarligt på personer som var nere och stred i Ukraina. De införde nolltolerans mot sånt. Alltså borde det vara självklart att utesluta personer som bryter mot den tydliga signalen. Du menar att SvP:s utspel bara var ett påhitt för att lugna kritikerna?
__________________
Senast redigerad av baggebo1 2014-11-15 kl. 00:27.
Citera
2014-11-15, 00:39
  #22098
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Officiellt gick SvP ut med att de såg mycket allvarligt på personer som var nere och stred i Ukraina. De införde nolltolerans mot sånt. Alltså borde det vara självklart att utesluta personer som bryter mot den tydliga signalen. Du menar att SvP:s utspel bara var ett påhitt för att lugna kritikerna?
Det kanske är en teknikalitet? Han förnyade aldrig/betalade aldrig in ny avgift = inte per definition utesluten utan helt enkelt inte medlem längre, sen gjorde han dumheterna i Ukraina som partiet såg illa på och skulle han någonsin ansöka igen skulle han bli nekad eller få nån form av allvarlig varning eller dylikt.
Citera
2014-11-15, 00:42
  #22099
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det kanske är en teknikalitet? Han förnyade aldrig/betalade aldrig in ny avgift = inte per definition utesluten, sen gjorde han dumheterna i Ukraina som Partiet såg illa på och skulle han någonsin ansöka igen skulle han bli nekad eller få nån form av allvarlig varning eller dylikt.
Jo, så kan det ju vara, men SvP-dyrkaren "JedemDerSeine" verkade mena att det inte fanns någon anledning att utesluta Skillt ens om det varit aktuellt.
Citera
2014-11-15, 13:19
  #22100
Medlem
Verkar som att Stefan sköter hela partiet på egen hand nu, kanske med lite hjälp från några av dom andra i den nu decimerade styrelsen.

Men det är minimalt med uppdatering på hemsidor, twitter FB osv.
Citera
2014-11-15, 13:25
  #22101
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Enligt hemliga källor (ZOG) så ska Skillt ha hand försvarsfrågor inom SvP nu när han skaffat sig lite erfarenheter inom krigskonst. I ett framtida SvP-Sverige kanske vi får se herr Skillt som försvarsminister. Alltid med en sekatör nära till hands, om fingrar skulle behöva klippas.


Får du bra betalt för att trolla för Expos räkning? Eller är det SSU kanske som sponsrar?
Citera
2014-11-15, 14:12
  #22102
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Verkar som att Stefan sköter hela partiet på egen hand nu, kanske med lite hjälp från några av dom andra i den nu decimerade styrelsen.

Men det är minimalt med uppdatering på hemsidor, twitter FB osv.
Det verkar onekligen som så, det är nog bara en tidsfråga innan det läggs ned, tyvärr.

Det konstiga är att Giftradiotrojkan är helt obekymrade inför detta, trots att de är medlemmar i partiet, men giftradion är väl för dom som den där nya lilla leksaken är hos ett litet barn.
Citera
2014-11-15, 14:17
  #22103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det verkar onekligen som så, det är nog bara en tidsfråga innan det läggs ned, tyvärr.

Det konstiga är att Giftradiotrojkan är helt obekymrade inför detta, trots att de är medlemmar i partiet, men giftradion är väl för dom som den där nya lilla leksaken är hos ett litet barn.

Så är det alltid inom rörelsen, småpåvar och konflikter. När SvP väl läggs ner kommer folk att försöka intala sig att det är en vinst egentligen och att det går bättre än någonsin.
Citera
2014-11-15, 18:16
  #22104
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jo, så kan det ju vara, men SvP-dyrkaren "JedemDerSeine" verkade mena att det inte fanns någon anledning att utesluta Skillt ens om det varit aktuellt.

Tack! Bättre komplimang än SvP-dyrkaren kan jag inte tänka mig, och det är något vi alla borde vara, för vad är alternativet om partiet lägger ned? Det är detta faktum jag outröttligt upprepar för alla Ukraina kritiker, att utan partiet försvinner allt hopp om en bättre framtid. Eller anser du att SMR parlamentariska satsning har större chans att lyckas? Trots alla dina begåvade inlägg om vad som är fel, så fattas varje gång varje en utläggning om vad som istället bör göras, organisatoriskt sett.

Citat:
Det kanske är en teknikalitet? Han förnyade aldrig/betalade aldrig in ny avgift = inte per definition utesluten utan helt enkelt inte medlem längre

Det Nirvana säger är precis vad jag menar. Han är inte utesluten. Detta är ett faktum, vad än Neolitikum påstår. Sedan tar jag inte ställning till om han borde uteslutas, utan lämnar det till lagkloka människor som dig att bedöma.

Vad kan då han tillföra rörelsen? Ett av de största problemen vi har, är att vi låter rödingar köra med oss. Detta medför att bara de starkaste vågar söka sig till oss, eller är det kanske en tillfällighet att ditt bidrag till nationalismen sker över internet? Vi kommer inte att lyckas växa, förrän detta hot är undanröjt, och svagare, men på andra sätt dugliga, individer känner sig trygga att arbeta för nationens bästa. Och här kommer sådana dugliga personer, som Ukrainafrivilliga in, för de har vad som krävs. Eller kanske ska vi sätta vårt hopp till dig och Neolitikum att visa vägen?
__________________
Senast redigerad av JedemDerSeine 2014-11-15 kl. 18:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in