Citat:
Tack! Bättre komplimang än SvP-dyrkaren kan jag inte tänka mig, och det är något vi alla borde vara, för vad är alternativet om partiet lägger ned? Det är detta faktum jag outröttligt upprepar för alla Ukraina kritiker, att utan partiet försvinner allt hopp om en bättre framtid. Eller anser du att SMR parlamentariska satsning har större chans att lyckas? Trots alla dina begåvade inlägg om vad som är fel, så fattas varje gång varje en utläggning om vad som istället bör göras, organisatoriskt sett.
Det Nirvana säger är precis vad jag menar. Han är inte utesluten. Detta är ett faktum, vad än Neolitikum påstår. Sedan tar jag inte ställning till om han borde uteslutas, utan lämnar det till lagkloka människor som dig att bedöma.
Vad kan då han tillföra rörelsen? Ett av de största problemen vi har, är att vi låter rödingar köra med oss. Detta medför att bara de starkaste vågar söka sig till oss, eller är det kanske en tillfällighet att ditt bidrag till nationalismen sker över internet? Vi kommer inte att lyckas växa, förrän detta hot är undanröjt, och svagare, men på andra sätt dugliga, individer känner sig trygga att arbeta för nationens bästa. Och här kommer sådana dugliga personer, som Ukrainafrivilliga in, för de har vad som krävs. Eller kanske ska vi sätta vårt hopp till dig och Neolitikum att visa vägen?
Det Nirvana säger är precis vad jag menar. Han är inte utesluten. Detta är ett faktum, vad än Neolitikum påstår. Sedan tar jag inte ställning till om han borde uteslutas, utan lämnar det till lagkloka människor som dig att bedöma.
Vad kan då han tillföra rörelsen? Ett av de största problemen vi har, är att vi låter rödingar köra med oss. Detta medför att bara de starkaste vågar söka sig till oss, eller är det kanske en tillfällighet att ditt bidrag till nationalismen sker över internet? Vi kommer inte att lyckas växa, förrän detta hot är undanröjt, och svagare, men på andra sätt dugliga, individer känner sig trygga att arbeta för nationens bästa. Och här kommer sådana dugliga personer, som Ukrainafrivilliga in, för de har vad som krävs. Eller kanske ska vi sätta vårt hopp till dig och Neolitikum att visa vägen?
Dom hjälpte ju till jättemycket när RF härjade som mest....
Dessutom så är inte rödingar ett jävla dugg hot mot nationella, att säga så är att tillskriva dom något dom inte är.